suolintu 06.05.2005 22:44:31 | |
---|
Kertokaa tyhmälle, että mitä se hyvä tekniikka on? Jos kerran Mustainella ja Hammetilla on huono tekniikka? Ja Ynkkä on ihan paska? Claptonilla on huono tekniikka, eihän se osaa edes tiluttaa???!!½ Mutta Fareri on paska, koska se tiluttaa? EMG-mikeistä ei saa puhdasta ääntä koska kaikki sanoo niin, ja Telecasterit on rumia. tätä minäkin olen miettinyt....pitkään. |
suolintu 06.05.2005 22:50:25 | |
---|
unohtaisitte tuon pilkun nussimisen tekniikan suhteen. Metallica ja Megadeth on molemmat tehneet biisejä jotka todella toimii. Jos tekniikka on pääasia kannattaa kuunnellaa pelkästään steve vaita yms... |
...And Justice For All 07.05.2005 10:17:08 | |
---|
unohtaisitte tuon pilkun nussimisen tekniikan suhteen. Metallica ja Megadeth on molemmat tehneet biisejä jotka todella toimii. Jos tekniikka on pääasia kannattaa kuunnellaa pelkästään steve vaita yms... Tässä on totuus. Ihan turha jauhaa tekniikasta, sen puutteesta tai jostain muusta Metallican ja Megadethin kohdalla. Molemmat bändit tehneet loistavia biisejä, mitä tekniikkarunkkaamista siinä vielä tarvitaan? Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
Starlia 07.05.2005 11:25:52 | |
---|
Jos tekniikka on pääasia kannattaa kuunnellaa pelkästään steve vaita yms... Enpä nyt sanoisi ihan noinkaan. Vai suhteuttaa hienosti, omasta mielestäni, tekniikan ja melodian. Ei sillä kaikki nyt _niin_ vaikeaa ole. Oletkos kuullut Sex & Religion levyä? Ihan keleen hyviä biisejä koko levy täynnä. Esim. Down Deep Into The Pain-biisi on lähes täydellinen. Komiaa soitantaa ja vielä Devin Townsendin vokaalit päälle.. Aijai... :) |
Endymion 07.05.2005 11:28:21 | |
---|
Oletkos kuullut Sex & Religion levyä? Ihan keleen hyviä biisejä koko levy täynnä. Esim. Down Deep Into The Pain-biisi on lähes täydellinen. Komiaa soitantaa ja vielä Devin Townsendin vokaalit päälle.. Aijai... :) Komppaan. Em. biisi on vielä sen verran heviä että luulisi Metallica-fanillekin kelpaavan. "If you're a good player, you play loud so people can hear it" - Nigel Tufnel |
jamez_wannabe 08.05.2005 15:55:44 | |
---|
Marty Friedman taas kertoi GW:n kolumnissa Davelta oppineensa ''spider-techniquen'' jossa barret vedellään myös keskisormi+pikkurilli otteella etusormi+nimetön - tavan sijasta, näyttäen täten nopeissa jutuissa hämähäkin kiipeilyltä, tai jotain.. aika kova innovaatio käyttää keskisormea ja pikkurilliä;) ....eihän kukaan nyt voi tosissaa väittää "keksineensä" tota juttua. "more deers" |
overtake 08.05.2005 15:56:57 | |
---|
....eihän kukaan nyt voi tosissaa väittää "keksineensä" tota juttua. Mustaine voi.
www.stonetabs.tk |
...And Justice For All 08.05.2005 16:44:08 | |
---|
Mustaine voi. Se voi väittää vähän kaikkea. Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
Super-Jari 08.05.2005 18:48:38 | |
---|
Minä ainakin ymmärsin että Dave tarkoitti keksimisellä riffiä ja kuvasi sitä spideriksi että tiedetään mistä riffistä on kyse. The words fall out like fire |
Starlia 08.05.2005 19:28:00 | |
---|
....eihän kukaan nyt voi tosissaa väittää "keksineensä" tota juttua. Eiköhän joku sen nyt ole joskus "keksinyt". Muutenhan sitä ei olisi olemassakaan :) |
moottorisaha 08.05.2005 19:47:05 | |
---|
Mustaine on myös selittänyt että Hetfieldin lavakarisma ja maneerit ovat peräisin häneltä. Mielestäni suhteellisen karu vitsi, ottaen huomioon että esim. jollakin Rude Awakeningilla hän näyttää heikolta, krapulaiselta köpöttäjältä. :) "Blow me up. I'm pre-blown, dude. It's like pre-heat ya know? You know how you set it up to blow up? I'm already pre-blown, so I'm already hooked up. Does that make no sense? Of course it don't. Dimebonics." - Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P. |
Starlia 08.05.2005 20:10:24 | |
---|
Mustaine on myös selittänyt että Hetfieldin lavakarisma ja maneerit ovat peräisin häneltä. Mielestäni suhteellisen karu vitsi, ottaen huomioon että esim. jollakin Rude Awakeningilla hän näyttää heikolta, krapulaiselta köpöttäjältä. :) Nämä kaikki Mustainen "kommentit" voisi miltei tunkea samaan sarjaan kuin Seiskan lööpit. Vai onko joku ollut henk. koht. vieressä todistamassa niiden todenperäisyyden? |
Jormaz 08.05.2005 22:40:34 | |
---|
Luin melkeen koko ketjun läpi ja pikkasen hävettää teidän puolesta. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
elbowski 08.05.2005 23:07:49 | |
---|
Luin melkeen koko ketjun läpi ja pikkasen hävettää teidän puolesta. Kun me marssimme halki tämän maan, etelästä pohjoiseen, lippumme tuulessa uljaana liehuu, kunniaksi Totuuden! IMIK #25 Ärlä #017
Se en ollut minä, se oli pastilli?
Bella Italia #2 |
overtake 08.05.2005 23:12:09 | |
---|
Luin melkeen koko ketjun läpi ja pikkasen hävettää teidän puolesta. Hanki parempaa luettavaa. www.stonetabs.tk |
Eddie 08.05.2005 23:14:03 | |
---|
Luin melkeen koko ketjun läpi ja pikkasen hävettää teidän puolesta. Mua hävettää sun puolesta, kun luit tän ketjun. |
Super-Jari 08.05.2005 23:42:42 | |
---|
Mua hävettää. The words fall out like fire |
elbowski 08.05.2005 23:44:54 | |
---|
Mua hävettää. Ai että otit osaa tähän keskusteluun? Sietääkin :) Kun me marssimme halki tämän maan, etelästä pohjoiseen, lippumme tuulessa uljaana liehuu, kunniaksi Totuuden! IMIK #25 Ärlä #017
Se en ollut minä, se oli pastilli?
Bella Italia #2 |