Aihe: Mitä teet.. 1 2 | |
---|---|
![]() 18.05.2004 19:46:35 | |
..kun sinulla palaa käpy treenaamiseen? Ei ota onnistuakseen ja kaikki mitä yrität menee päin *****. Huomaat masentuneesi ja pohtivan kitaran heivaamista ullakolle. Taukoa? Lisää yritystä hampaat irvessä? Verta, hikeä ja kyyneliä? Pura tunteesi. "Oma tyhmyyteni on minulle tärkeämpi, kuin vieras viisaus" | |
![]() 18.05.2004 19:54:27 | |
Laitan kitaran laukkuun ja lähen koneelle. No comments. | |
![]() 18.05.2004 20:50:53 | |
Soitan aina sen aikaa kun huvittaa. Jos soitto ei kulje niin en tietenkään jaksa niin kauaa. Tänään kokeilin kotiin päästyäni, enkä pystynyt soittamaan yhtään sooloani kunnolla. Oli kyllä todella vetelä fiilis, niin vetelä etten jaksanut oikein edes plekua heiluttaa. Nyt tulin taas kotiin ja yritän kohta uudestaan, olo on energisempi. | |
![]() 18.05.2004 21:00:29 | |
Poistakaa tämä threadi nopeasti. Turhimpia pitkään aikaan. Ok. Minun puolestani saa poistaa, jos muut tämän turhaksi kokee. Harmittaa vain, että sinunlaisesi valopää täyttää threadin turhalla tekstillä, tuskin tämä ihan kauheasti sinua häiritsee? Jos sinulla ei edelleenkään ole mitään järkevää sanottavaa niin mene pilaamaan ilmapiiriä jonnekin missä sinun mielipiteitäsi kaivataan. "Oma tyhmyyteni on minulle tärkeämpi, kuin vieras viisaus" | |
![]() 18.05.2004 21:20:20 | |
Jahas, sotkut siivottiin. Tartuin kepakkoon ja nyt lähtee hyvällä fiiliksellä taas eikä mitään ongelmia ole. Katsoin tuossa välissä kaverin kanssa G3-DVD:n, joka saattaa hiukan vaikuttaa asiaa. Mulla ainakin on niin että soitto kulkee ainoastaan kun fiilis on hyvä ja energiaa riittää. | |
![]() 18.05.2004 21:27:39 | |
Jos sinulla ei edelleenkään ole mitään järkevää sanottavaa niin mene pilaamaan ilmapiiriä jonnekin missä sinun mielipiteitäsi kaivataan. Juuri tämän takia tällaiset viestit pitäisikin poistaa välittömästi. Näissä kun ei todellakaan ole _mitään_ järkevää sanottavaa. Kyse ei liene mielipiteistä, sillä tälläkään viestiketjulla ei ole tuon taivaallisen vertaa tekemistä kitaransoiton kanssa. Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin. | |
![]() 18.05.2004 21:29:42 (muokattu 18.05.2004 21:31:02) | |
Yleensä jokin lentää kaaressa... Allekirjoittaneen raivostusta kun ei pura mikään muu kuin aggression purkaminen. Lähes aina lentää nuotit telineineen/kansineen ja jos niitä ei ole, lähin tavara mikä käteen sattuu. Mitään korvaamattoman arvokasta tai kallista en ole rikkonut, vielä... Sen jälkeen vedetään henkeä ja soitto jatkuu. Tai sitten kamat kassiin ja muihin hommiin. EDIT: lauserikkonaisuus nauratti liikaa. Ei musiikkia ilman hiljaisuutta. | |
![]() 18.05.2004 21:32:54 | |
Laitan kitaran laukkuun ja lähen koneelle. Kyllä. Tämä on hyvä keino. Vähän Battlefield Vietnamia tai Mnettiä hermoille ja soitta sulaa taas mukavasti. "Pimpin' ain't pimpin' ain't easy man..."
-Ice T | |
![]() 18.05.2004 21:47:36 | |
Kyse ei liene mielipiteistä, sillä tälläkään viestiketjulla ei ole tuon taivaallisen vertaa tekemistä kitaransoiton kanssa. Täh? No mites tämä sitten olisi pitänyt muotoilla? Kyllä mä ainakin käsitän, että tässä kysytään selvästi kitaransoittoon liittyvää asiaa. Tämmösillä kommenteillako tää palsta nyt sitten pelastetaan, kun kaveri kysyy asiallisesti asiallista asiaa. Aloittelijat-palstallako tätä sitten olisi pitänyt kysyä? Vai turhuuksissa? Kitarakamoissa? Saatana rupee kohta ottamaan päähän. Don`t mess with the countryboys | |
![]() 18.05.2004 23:01:52 | |
Tämähän ei koske mitään soitinta erityisesti, joten paras paikka ketjulle olisi jokin "yleistä"-palsta. Lisäksi otsikko on aivan surkea. Sen perusteella viesti ei sovi yhtään minnekään. Vai väitätkö vastaan? Se, että painetaan sitä "Hyväksyn säännöt"-nappia keskusteluun tultaessa, tarkoittaa OIKEASTI sitä, että kunnioitetaan niitä sääntöjä, joissa muun muassa sanotaan selvästi, että viestit pitää otsikoida järkevästi. Tässä on malliesimerkki paskasti otsikoidusta viestistä, vaikka asia onkin jo viestin aloittajan kanssa sovittu. Ottakaahan opiksenne. Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin. | |
![]() 18.05.2004 23:25:25 | |
Tämähän ei koske mitään soitinta erityisesti, joten paras paikka ketjulle olisi jokin "yleistä"-palsta. Lisäksi otsikko on aivan surkea. Sen perusteella viesti ei sovi yhtään minnekään. Vai väitätkö vastaan? Se, että painetaan sitä "Hyväksyn säännöt"-nappia keskusteluun tultaessa, tarkoittaa OIKEASTI sitä, että kunnioitetaan niitä sääntöjä, joissa muun muassa sanotaan selvästi, että viestit pitää otsikoida järkevästi. Tässä on malliesimerkki paskasti otsikoidusta viestistä, vaikka asia onkin jo viestin aloittajan kanssa sovittu. Ottakaahan opiksenne. Kyllähän jucciz:kin joskus asiaa puhuu.... =DD Unofficial TIISTAI fan | |
![]() 18.05.2004 23:25:52 | |
Tämähän ei koske mitään soitinta erityisesti, joten paras paikka ketjulle olisi jokin "yleistä"-palsta. Lisäksi otsikko on aivan surkea. Sen perusteella viesti ei sovi yhtään minnekään. Vai väitätkö vastaan? Se, että painetaan sitä "Hyväksyn säännöt"-nappia keskusteluun tultaessa, tarkoittaa OIKEASTI sitä, että kunnioitetaan niitä sääntöjä, joissa muun muassa sanotaan selvästi, että viestit pitää otsikoida järkevästi. Tässä on malliesimerkki paskasti otsikoidusta viestistä, vaikka asia onkin jo viestin aloittajan kanssa sovittu. Ottakaahan opiksenne. Otsikko on otsikko, eikä koko viesti. Tästä on väännetty aikaisemminkin. Tämä nimenomainen otsikko ei ole mistään oppikirjasta, mutta kun vaivautuu lukemaan sen varsinaisen viestin, näkee että kitarastahan siellä puhutaan. Ja näistä sun viesteistäs paistaa nyt läpi jonkinmoinen käsittämätön poliisitoiminta, mitä mä en ainakaan hyväksy. Mieluummin mä luen päin vittua otsikoituja bodomtilutus-juttuja kun tämmöstä meininkiä mitä sä nyt näyt harrastavan. Mun mielestä tollanen "ottakaahan opiksenne" -urpoilu ja toisten threadien/niiden otsikoiden morkkaaminen surkeiksi ja paskoiksi on jo itsessään häirintää. Ylläpito hoi! Onko Jucciz saanut jonkinlaiset moderaattorin/tuomarin/yleisen syyttäjän oikeudet kitarakamapalstalle? Don`t mess with the countryboys | |
![]() 18.05.2004 23:54:37 | |
Ei helvetti mistä asiasta pitää itkeä, eipä tältä jätkältä voinu muuta oottaakkaan, en tiiä? ehkä? Backseat of a trans-am! | |
![]() 19.05.2004 00:06:02 | |
Otsikko on otsikko, eikä koko viesti. Tästä on väännetty aikaisemminkin. Tämä nimenomainen otsikko ei ole mistään oppikirjasta, mutta kun vaivautuu lukemaan sen varsinaisen viestin, näkee että kitarastahan siellä puhutaan. Jucciz:en pointtina tässä otsikkopoliisina olemisessa on se että tänne ei tulisi kokoajan samallaisia aiheita... koska haku etsii vain otsikoista niin olisi suotavaa... (sekä sääntöjen mukaista) nimetä otsikko niin että siitä käy viestin aihe selville.... Unofficial TIISTAI fan | |
![]() 19.05.2004 00:20:39 | |
Jucciz:en pointtina tässä otsikkopoliisina olemisessa on se että tänne ei tulisi kokoajan samallaisia aiheita... koska haku etsii vain otsikoista niin olisi suotavaa... (sekä sääntöjen mukaista) nimetä otsikko niin että siitä käy viestin aihe selville.... Juu. Myönnän jälleen kerran kuten aikaisemminkin, että tästä syystä kuvaava otsikointi on suotavaa ja järkevää. Mutta minun mielestäni se varsinainen pointti oli kyllä siinä, että viestillä ei Juccizen mukaan ollut "mitään tekemistä kitaransoiton kanssa", joka kommentti taas minun mielestäni ei ollut järin reilu threadin aloittajaa kohtaan. Don`t mess with the countryboys | |
![]() 19.05.2004 00:24:00 (muokattu 19.05.2004 00:37:57) | |
Tämähän ei koske mitään soitinta erityisesti, joten paras paikka ketjulle olisi jokin "yleistä"-palsta. Ai tämä ei koske kitaraa erityisesti? Siellä sanottiin jotain kitaran heivaamisesta ullakolle. Ja vaikka ei oltais sanottu, niin mitä sitten? Kun tää on kitaransoittopalstalla, niin luulis siitä voivan päätellä jotain? Lisäksi otsikko on aivan surkea. Sen perusteella viesti ei sovi yhtään minnekään. Vai väitätkö vastaan? Eikä siinä vielä kaikki. Lisäksi kalsarit puristaa oikeeta pallia. En lyö kitaraa seinään, en pidä taukoo, enkä soita hampaat irvessä. Siinähän häviäis koko homman hauskuus. Hampaat irvessä treenaamista vertaan jo urheiluun ja urheilusta taas en tykkää. Ai saatana, huomasinkin, että "kun palaa käpy treenaamiseen", ja mähän en koskaan treenaa, mä vaan soittelen. Eli multa ei kysytty mitään. Ylläpito hoi! Onko Jucciz saanut jonkinlaiset moderaattorin/tuomarin/yleisen syyttäjän oikeudet kitarakamapalstalle? Mä voin vastata vaikka tää koko mun viesti sitten poistettaiskin. Jucciz on taas lukenu liikaa holy biblee. | |
![]() 19.05.2004 00:27:40 | |
sillä tälläkään viestiketjulla ei ole tuon taivaallisen vertaa tekemistä kitaransoiton kanssa. Miksi ei olisi. Kyllä se motivaatio saattaa hävitä aika ajoin. Yleensä minulta ei häviä, mutta jos sellaista tapahtuu niin yritän soittoharjoittelun sijasta oikeasti soittaa jotakin. Siis säveltää. Yllättävän hauskaa puuhaa. Pitäisi ehkä joskus vaan laittaa ylös niitä parhaimpia juttuja. | |
![]() 19.05.2004 12:11:49 | |
Jucciz on taas lukenu liikaa holy biblee. Tai sitten sinä liian vähän. :) Ei vaan, hävettää, miten vähälle se on allekirjoittaneellakin jäänyt. Eihän kyseistä opusta VOI lukea liikaa tai osata liian hyvin. Heittosi vaan ei taida olla tämän otsikon alle mitä parhaiten osuva. Sovitaan vaan, että tuo teksti sitten käsitteli kitaransoittoa. Otsikon huonoudesta en silti voi olla muuta mieltä. Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin. | |
![]() 19.05.2004 12:35:29 | |
Tai sitten sinä liian vähän. :) Ei vaan, hävettää, miten vähälle se on allekirjoittaneellakin jäänyt. Eihän kyseistä opusta VOI lukea liikaa tai osata liian hyvin. Heittosi vaan ei taida olla tämän otsikon alle mitä parhaiten osuva. Sovitaan vaan, että tuo teksti sitten käsitteli kitaransoittoa. Otsikon huonoudesta en silti voi olla muuta mieltä. Otsikko voi olla huono mutta sullakin on huono tapa morkkailla muiden kirjoituksia. Keskustelupalstathan on keskustelua varten. Jos haluat päteä, hommaa vaikka uutistenlukijan töitä, pääset telkkariin joka päivä. Horror Sweet Horror. | |
![]() 19.05.2004 12:48:36 | |
On se mukava että joka palstalla on noita perusnegatiivisia ihmisiä jotka puuttuu kaikkeen. m-netistä tulee mieleen jo kokonaista 2. Noh, omapahan on asiansa. Toivottavasti soitto sentään kulkee :P Niin, kannattaa hankkia soittotaitoa muihinkin instrumentteihin. Itse aloitin rumpujen soiton joskus 7-vuotiaana ja n. 5v. sitten lopetin konservatoriossa ja möin rummut. Sen jälkeen en soittanu kunnolla vähään aikaan mitään, nyt on tullu hankittua syntikka ja akustinen kitara, sähköinenkin tulee jahka rahaa saan. Ja nykyisin on aina hyvä fiilis soittaa rumpuja, kun tulee soitettua muutakin. Kitaraa oon soittanu lähiaikoina aika paljon, ja kun alkaa tympiä, niin syntikka/piano-jakso tulee esiin. Yleensä lähes päivittäin tulee vedeltyä molempia. (Oikea piano on kyllä paras juttu siinä että asuu vielä porukoiden luona :) Ja niin, että ei kannata myydä niitä instrumenttejä välttämättä. Voi vituttaa 2 vuoden päästä kun tulee taas fiilis. Aiai jos mulla ois edelleen ne rummut. taino. ne oli paskat. ei _niitä_ rumpuja. Enivei enihau, vaihtelu virkistää :) | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 2 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)