jarkk0- 16.05.2004 09:28:32 | |
---|
Niin miten tommosia rumpuraitoja voi saada semmoseen samaan juttuun mis on kitaraa jos ei omista rumpuja kun tota sellasia olis hieno laittaa niin ja olisko mitää helppo käyttöstä ohjelmaa siihee? Rock'n Roll |
JCM 16.05.2004 10:08:25 | |
---|
Joku softa tosiaan olisi itselläkin tarpeen. Cakewalkilla oon yrittäny joskus vääntää midirumpuja, mutta se on aika turhaa hommaa. Suositelkaapa joku tosiaan jotain edullisia ja hyviä softia. Kaiken paras tietysti jos se on ilmainen. Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
HeavyMan 16.05.2004 11:43:41 | |
---|
Itse olen käyttänyt Leaf Drums 2:sta. Siihen kun hakee vielä netistä sopivia sampleja niin pärjää aika pitkälle. Miksi minun pitäisi pukeutua säälittäviin hoppari housuihin ja punaiseen lippikseen?
Jos näette minun pitävän punaista lippistä viekää minut pihalle ja ampukaa
(Zakk Wylde) |
Weke 16.05.2004 11:44:53 (muokattu 16.05.2004 11:45:28) | |
---|
Leafdrums 2 on ihan ok ohjelma jos peruskomppia haluaa. Ei sillä mitkään hienot kikkailut (tahtilajien muutokset jne.) onnistu, mut sepä onkin sharewarea. Tosin kunnon samplet siihenkin tarttee et kuulostaa joltain. Ohjelman omat ei ole mitään ässä-sampleja. Edit: Perskele joku kerkes hehkuttamaan ennen mua. =D WAR IS MY SHEPHERD |
jarkk0- 16.05.2004 12:56:32 | |
---|
mistä sen sais haettua ei haittaa vaika olis kokeilu versio Rock'n Roll |
lapio 16.05.2004 21:40:33 | |
---|
Oletkos käynyt tuolla tietokoneet ja musiikkiohjelmat palstalla? Siellä on kovasti linkkejä, vähän liikaakin. En ole itse kahlannut niitä kovin syvällisesti. |