Aihe: kellään muulla soitto katkolla??
1 2
gunnarit
14.04.2004 17:54:27
mulla on ollu pitkään soitto tosi katkolla..en ole edes ajatellut ottavani kitaraani esiin..miten olette saanu taas uuden maun soittamiseen ku ei se näköjään ajalla onnistu..kiitos etukäteen..
vimpio
14.04.2004 18:11:01
Mulla oli sama juttu viime vuonna, olin soittanu kolme vuotta ja sitte loppu into. En soittanu kun varmaan vartin kuukaudessa muutaman kuukauden ajan. Sitte aloin kuuntelemaan eri bändeja ja ostin uuden kitaran ja sen jälkeen olen soittanu vähintään 2 tuntia per päivä.
Myydään Jackson atx dinky
mikko1
14.04.2004 18:30:46
olin viime viikonlopun soittamatta, teki hyvää.
"Jos silmät olisivat käsissä, niin käsittäisikö silloin näkemänsä?" - Noir
Snowblind
14.04.2004 19:40:38

Enpä tiedä, oli vasta pitkää vähemmän aktiivista kautta, ja nyt innostuin soittelemaan taas hirveästi. Ehkä johtuu siitä että huomasin että tekniikka on kehittynyt ja soitto sujuu ja sellainen funkkihakkaaminen on kivaa.
Jani The Rock
14.04.2004 19:44:05

Yhdessä vaiheessa en soittanut kuin treeneissä kerran viikossa. Kotona en ottanut kitaraa käteeni oikeastaan lainkaan. Mutta sitten ostin John Mayall & The Bluesbreakers with Eric Clapton -levyn ja Johnny Winterin Rock`n roll collectionin ja johan alkoi soitto taas maistua ja kulkea muutenkin ihan eri tahtiin.
Rough and tough and plenty mean.
Keppis
14.04.2004 20:04:19
voi olla huono neuvo mutta kuitenkin: osta joku uus lelu.
"jos tällä elätät ittes, niin mää oon seuraava presidentti" -isäni kunnellessaan demoamme
Keppis
14.04.2004 20:05:23
johan alkoi soitto taas maistua ja kulkea muutenkin ihan eri tahtiin.

Menikö väärässä tahdissa?
"jos tällä elätät ittes, niin mää oon seuraava presidentti" -isäni kunnellessaan demoamme
Paperilyhty
14.04.2004 20:36:22
mulla on ollu pitkään soitto tosi katkolla..en ole edes ajatellut ottavani kitaraani esiin..miten olette saanu taas uuden maun soittamiseen ku ei se näköjään ajalla onnistu..kiitos etukäteen..

En tiedä, mutta kärsin samasta ongelmasta. Tosin jaksan vielä soittaa, mutta ei se ole yhtä hauskaa tai tehokasta kuin ennen. Ehkä kannattaisi asettaa jokin tavoite, vaikka joku biisi, jonka ehdottomasti haluaa osata soittaa ja alkaa treenaamaan sitä täydelliseen esityskuntoon.
Nyt olen sankari vauhdin ja kohinan.
Topah
14.04.2004 20:49:56

Mulla oli oikeastaan taukoa soittamisesta viimeset 5-6 vuotta. Innostuin uudelleen vuoden alusta, mutta aikataulu on ollut tiukka työnteosta riippuen. Kesällä ois tarkotus tutustua musiikkiin/soittamiseen paremmin.
...sellasta
Jani The Rock
14.04.2004 21:09:33

Menikö väärässä tahdissa?

Varmaan joskus niinkin.
Rough and tough and plenty mean.
Kuha
14.04.2004 21:10:53

Yhdessä vaiheessa en soittanut kuin treeneissä kerran viikossa. Kotona en ottanut kitaraa käteeni oikeastaan lainkaan. Mutta sitten ostin John Mayall & The Bluesbreakers with Eric Clapton -levyn ja Johnny Winterin Rock`n roll collectionin ja johan alkoi soitto taas maistua ja kulkea muutenkin ihan eri tahtiin.
Juhani Tammisen, K.I.S.S., (keep it simple stupid) toimii myös musiikissa! Turha hörhö pois - ja vot - soitto maistuu.
Mä vain kikkailin
Fortune
15.04.2004 15:38:29
6 kuukautta olin soittamatta intin aikana, nykyään soitto rajoittuu aika pitkälti treeneihin ja treenikappaleiden opetteluun kuiviltaan, ilman vahvistinta.

Johtuu lähinnä kotivahvistimen puutteesta, ei ole mitään vahvistusosastoa kotona.
"Look behind you, a three-necked guitar!"
perkeles
16.04.2004 01:49:10
meni pari-kolme-neljäkin vuotta ettei napannut. sitten möin kaikki soittimet helvettiin ja jopa rupes kutisemaan. eikä mitään uutta kamaa vastaavaa kuin entiset. ja eri musaa.nyt on hinku korkealla taas.
HELLO CLEVELAND
Satu
20.04.2004 13:01:04

Viimeisen viikon oon ollu soittamatta.... kauheet tuskat tulee jo pakko mennä soittelemaan.
Tarttuuko jalkasilsa miten herkästi kieleen?
Ben_D
20.04.2004 13:17:54

6 kuukautta olin soittamatta intin aikana, nykyään soitto rajoittuu aika pitkälti treeneihin ja treenikappaleiden opetteluun kuiviltaan, ilman vahvistinta.

Johtuu lähinnä kotivahvistimen puutteesta, ei ole mitään vahvistusosastoa kotona.

Hommaa Line 6:sen GuitarPort (www.guitarport.com). Mullakaan ei ole himassa mitään vahvareita; Guitarportin kautta soittelen.
m6mm
20.04.2004 17:23:09
Mulla oli soitto oikeestaan katkolla yli puol vuotta. Vasta pari kuukautta sitten aloin taas soitella enemmän. Viime keväänä katkesi käsi ja soitto jäi sivummalle ja kesällä oli muka hirveästi kaikkea muuta, enkä sillonkaan paljon soitellut. Syksyllä muutin ja soittokavereiden puute katkaisi kiinnostukseen ja soitto jäi vähemmälle. Oikeastaan sekin vaikutti soiton hiipumiseen kun tuntui, ettei oppinut mitään uutta eikä keksinyt mitään soitettavaa. En vieläkään soittele paljon, oikeastaan en ole koskaan paljoa soittanutkaan. Suunnilleen puolesta tunnista kahteen päivässä.
IMIK #8
Velli
20.04.2004 18:10:39
Itellä tilannetta auttoi paljon kun hakeuduin oppiin. Sitä ennen ei huvittanut yhtään soitella kun tuntui että sitä tulee vain toistettua samoja vanhoja juttuja. Nyt soittaminen kiinnostaa taas ihan eri tavalla.
Hintaansa nähden aika kallis, mutta laatuunsa nähden ihan hyvä...
vaurio
20.04.2004 18:29:14
offtopikkia, mutta mä taas oon soittanu viimeaikoina enemmän ku pitkään aikaan :)
hei.. mitä sä teet? Hei! Et kyllä ruuvaa mun kitaraa kiinni seinään!!!
meekz
20.04.2004 18:52:40
en tiedä... joskus maistuu puulta ja sit yht äkkiä on hirveen hauskaa...

eli joskus menee viikkoja ilman et soitan ja sillee...

mut mä oon huomannu et silloin ku ei musiikki kiinnosta ni mä alan treenaa jotain matemaattisii juttui kitaralla vähän ku pelaisin nintendoa, ei musiikin takia vaan huvin takia ja siinä puolentunnin "pelaamisen" jälkeen huomaan usein että se musiikki -osa aivoista herääntyy ja sit pystyy heittää "musikaalista" juttuakin... jos tosta nyt mitään tajuu
kickin it like donkeyz, swinging like monkeyz! It's all jesus.
Keppi
21.04.2004 12:28:18 (muokattu 21.04.2004 12:30:04)
Kyllä uusien juttujen kehittelystä sitä motivaatiota saa. Ei oo kyllä itselläni ikinä ollu vaikeuksia repiä innostusta soitosta, mutta joskus kieltämättä alkaa maistua puulle, kun kelaa jotain juttua, mitä on kelannut viimeiset 2 vuotta. Siinä vaiheessa sitt kuiteski ymmärtää, ett nyt ois syytä kehitellä jotain uutta. Sitt keksii/tai blokkaa jonkun uuden jutun minkä ympärille rupee kehittelemään kaikkee kivaa ja kylläpä taas maistuu soittaminen. Pitää sitt jo kesken yöunienkin nousta kokeilemaan, ett vieläkö on muistissa opittu:D

En kuitenkaan ole soittourani aikana kovin montaa viikkoa pidempää taukoa pitäny ja nekin on olleet vain olosuhteiden sanelemat. Harrastus on kestäny jo vissiin 16 vuotta, joten kaitpa tämä jatkuu tällaisena, jos nyt vaan terveys kestää;D
...no ei vaineskaan;)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)