Nikke 26.05.2004 02:17:31 | |
---|
Eli oon tässä soitellu lähinnä heviä kun vasta puolisen vuotta sitte oon alottanu soittaan. Sitä femmasointu-jumputustakaan ei jaksais kokoajan veivata, joten mistä olis hyvä tota rokkia lähteä soittaan? AC/DC:tä oon tabeista soitellu, mutta mitäs muuta olisi hyvä näin aluksi harjoitella? Metallica, Iron Maiden, Kotiteollisuus & Guns ´N Roses òÓ/,,/ |
Jani The Rock 26.05.2004 10:11:16 | |
---|
Mä suosittelen bluesia ja blues-rockia, jos vaan vähääkään kiinnostaa. Kun aloin itse veivaamaan tuota, kehityin puolessa vuodessa enemmän kuin siihen mennessä olin kehittynyt 5 vuodessa. Don`t mess with the countryboys |
Pande 26.05.2004 11:05:40 (muokattu 26.05.2004 11:07:43) | |
---|
Stevie Ray Vaughania suosittelen tähän tarkotukseen (esim. Scuttle Buttin' jne.). Ja kunhan pääsee fiilikseen voi keksiä äkkiä omia riffejä. Opettele myös ainakin alkuriffi Steve Lukatherin 'Extinction Blues' -biisistä. (Tabloja molempiin edelläoleviin löytyy osoitteesta www.powertabs.net). EDIT: Tulipa taas vastattua hätäsesti -- Ei välttämättä ole kovin helppoja nämä edelliset puolivuotta soittaneelle... Yrittää ehkä silti kannattaa. If you can't dazzle them with your brilliance, baffle them with your bullshit. |
hevimusamies 27.05.2004 17:10:18 | |
---|
Olen sanonut tämän monille, ja sanon edelleenkin: Nirvana! eihän se tietysti ihan sitä "täyttä rockia" ole, siis just niinku AC/DC mut eräänlaista rockia kuitenkin! Ja toinen jota suosittelen soittelemaan on Hurriganes! |
Härski 27.05.2004 19:04:22 | |
---|
Hurriganesia ja SRV:tä kehiin, kyllä lähtee. |
Lennu 27.05.2004 19:15:04 | |
---|
Stevie Ray Vaughania suosittelen tähän tarkotukseen (esim. Scuttle Buttin' jne.). Ja kunhan pääsee fiilikseen voi keksiä äkkiä omia riffejä. Opettele myös ainakin alkuriffi Steve Lukatherin 'Extinction Blues' -biisistä. Ootko nähnyt sen Los Lobotomies-videon jostain yhekskytluvun alusta, missä ne vetää muun muassa tuon Extinction Bluesin? Erittäin kova, Lukather ja Simon Philips rummuissa ja ketäs kaikkia siinä nyt olikaan? Semmosta viempä kitarani kaniin meininkiä. |
musatuukka 28.05.2004 22:37:13 | |
---|
Minä suosittelisin ehottamasti Gary Mooren tuotantoo... bluessia ,balladia ja rockkkia.....yeah!" R.Blackmore tilutus se on parasta ...........----ja liity RealRockersClub-yhteisöön.....
http://groups.msn.com/RealRockersClub
http://groups.msn.com/browse.msnw?catid=56 |
Lord of the strings 30.05.2004 15:41:00 | |
---|
Komppaan Härskiä, eli Hurriganesia peliin! Siitä ei enää voi paljo Rokimmaks mennä. "Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith."|IHKK #14| |
Henko 30.05.2004 16:38:18 (muokattu 30.05.2004 16:39:09) | |
---|
Veivaa vaikka Lynyrd Skynyrdiä ja Steppenwolfia (Born To Be Wild). Jotkut ikivanhat Judas Priestin biisitkin on mukavia renkutuksia, esim. Victim of Changes. Edit: Rok rok, tai sit hevi rok: opettele Houli Daiva :) Horror Sweet Horror. |