Aihe: Hevistä rokkiin
1
Nikke
26.05.2004 02:17:31
Eli oon tässä soitellu lähinnä heviä kun vasta puolisen vuotta sitte oon alottanu soittaan. Sitä femmasointu-jumputustakaan ei jaksais kokoajan veivata, joten mistä olis hyvä tota rokkia lähteä soittaan? AC/DC:tä oon tabeista soitellu, mutta mitäs muuta olisi hyvä näin aluksi harjoitella?
Metallica, Iron Maiden, Kotiteollisuus & Guns ´N Roses òÓ/,,/
Jani The Rock
26.05.2004 10:11:16

Mä suosittelen bluesia ja blues-rockia, jos vaan vähääkään kiinnostaa. Kun aloin itse veivaamaan tuota, kehityin puolessa vuodessa enemmän kuin siihen mennessä olin kehittynyt 5 vuodessa.
Don`t mess with the countryboys
Pande
26.05.2004 11:05:40 (muokattu 26.05.2004 11:07:43)

Stevie Ray Vaughania suosittelen tähän tarkotukseen (esim. Scuttle Buttin' jne.). Ja kunhan pääsee fiilikseen voi keksiä äkkiä omia riffejä. Opettele myös ainakin alkuriffi Steve Lukatherin 'Extinction Blues' -biisistä.

(Tabloja molempiin edelläoleviin löytyy osoitteesta www.powertabs.net).

EDIT: Tulipa taas vastattua hätäsesti -- Ei välttämättä ole kovin helppoja nämä edelliset puolivuotta soittaneelle... Yrittää ehkä silti kannattaa.
If you can't dazzle them with your brilliance, baffle them with your bullshit.
hevimusamies
27.05.2004 17:10:18
Olen sanonut tämän monille, ja sanon edelleenkin:
Nirvana!
eihän se tietysti ihan sitä "täyttä rockia" ole, siis just niinku AC/DC mut eräänlaista rockia kuitenkin!
Ja toinen jota suosittelen soittelemaan on Hurriganes!
Härski
27.05.2004 19:04:22
Hurriganesia ja SRV:tä kehiin, kyllä lähtee.
Lennu
27.05.2004 19:15:04

Stevie Ray Vaughania suosittelen tähän tarkotukseen (esim. Scuttle Buttin' jne.). Ja kunhan pääsee fiilikseen voi keksiä äkkiä omia riffejä. Opettele myös ainakin alkuriffi Steve Lukatherin 'Extinction Blues' -biisistä.

Ootko nähnyt sen Los Lobotomies-videon jostain yhekskytluvun alusta, missä ne vetää muun muassa tuon Extinction Bluesin? Erittäin kova, Lukather ja Simon Philips rummuissa ja ketäs kaikkia siinä nyt olikaan? Semmosta viempä kitarani kaniin meininkiä.
(.)(.) :: ( | )
musatuukka
28.05.2004 22:37:13
Minä suosittelisin ehottamasti Gary Mooren tuotantoo... bluessia ,balladia ja rockkkia.....yeah!"
R.Blackmore tilutus se on parasta ...........----ja liity RealRockersClub-yhteisöön..... http://groups.msn.com/RealRockersClub http://groups.msn.com/browse.msnw?catid=56
Lord of the strings
30.05.2004 15:41:00
Komppaan Härskiä, eli Hurriganesia peliin! Siitä ei enää voi paljo Rokimmaks mennä.
"Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith."|IHKK #14|
Henko
30.05.2004 16:38:18 (muokattu 30.05.2004 16:39:09)

Veivaa vaikka Lynyrd Skynyrdiä ja Steppenwolfia (Born To Be Wild). Jotkut ikivanhat Judas Priestin biisitkin on mukavia renkutuksia, esim. Victim of Changes.
Edit: Rok rok, tai sit hevi rok: opettele Houli Daiva :)
Horror Sweet Horror.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)