immaculate 24.11.2004 13:07:28 | |
---|
Trw! Tässä nyt alkanut viimeaikoina käymään mielessä alkaa käymään yksityisellä soitonopettajalla, olen about 2½-3vuotta soittanut kitaraa (itseopiskellut), mutta teoria puoli jäänyt todella vähäiseksi ja olisi hienoa oppia muitakin "kikkoja" ja soittoteknisesti "oikein" soittamaan. Mutta suositelkaa joitakin Turkulaisia kitaransoiton opettajia ;) Whiskey and music... |
Herra Rapu 24.11.2004 13:10:06 | |
---|
Trw! Tässä nyt alkanut viimeaikoina käymään mielessä alkaa käymään yksityisellä soitonopettajalla, olen about 2½-3vuotta soittanut kitaraa (itseopiskellut), mutta teoria puoli jäänyt todella vähäiseksi ja olisi hienoa oppia muitakin "kikkoja" ja soittoteknisesti "oikein" soittamaan. Mutta suositelkaa joitakin Turkulaisia kitaransoiton opettajia ;) Eiks täällä välillä kirjoitteleva Topah ole Turusta? En tiiä vaan antaako tunteja? |
MV 24.11.2004 15:47:31 (muokattu 24.11.2004 15:48:20) | |
---|
Trw! Tässä nyt alkanut viimeaikoina käymään mielessä alkaa käymään yksityisellä soitonopettajalla, olen about 2½-3vuotta soittanut kitaraa (itseopiskellut), mutta teoria puoli jäänyt todella vähäiseksi ja olisi hienoa oppia muitakin "kikkoja" ja soittoteknisesti "oikein" soittamaan. Mutta suositelkaa joitakin Turkulaisia kitaransoiton opettajia ;) En turusta tiedä mutta kelpaako Raisio? Jos kelpaa niin otappa yhteyttä raision alkeissäveleen. Mukava äijä opettamassa. En tiä tarkalleen mitä haet mutta minä opin perussoinnut ja nuotit ja niitten aika-arvot jne. Ja voit tietenkin neuvotella hänen kanssaan siitä mitä haluat oppia. Käsittääkseni siellä saa myös pelkästään teoriatunteja. mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
MrFunk 24.11.2004 18:43:06 | |
---|
Itse kävin jonkin aikaa Rajalan Samin luona tunteja ottamassa. Oli muuten viime kesänä "Kesäillan valssin" bändi... Menee akustinen ja sähköinen... Hän ei mikään hevihemmo kuitenkaan ole (klassillista kitaraa lähinnä), mutta osaa teoriat sun muut...toimii opettajanakin. Jos olet kiinnostunut niin kerro... "Ensin vedetään tää riffi hitaasti ja sitten sama grindillä" |
immaculate 24.11.2004 19:13:02 | |
---|
Hahaha :D Samihan on tuttu äijä, hieman miettinyt josko häneltä kysyisi tunteja, kaveri suositteli ja kertoi hieman legendaa k.o kaiffarista. Immaculate. |
MrFunk 24.11.2004 19:25:25 (muokattu 24.11.2004 19:25:55) | |
---|
No hienoa...sinne vaan..mitä sitä turhaan tutustumaan uusiin ihmisiin? ;) Sillä on riittänyt keikkaa lähiaikoina... hyvä vaan että on kaverilla vientiä. Ja saisinkos kysyä minkäslaisen legendan statuksen ks. hemmo on saavuttanut? ;) "Ensin vedetään tää riffi hitaasti ja sitten sama grindillä" |
immaculate 24.11.2004 20:06:09 | |
---|
Jees, Unelmavävyillä kuulemman on riittänyt keikkoja :D Kaveri selitti vain kuinka Sami tuppaa välillä innostumaan hieman liikaakin yms. :D Immaculate. |