blastoff 21.04.2009 13:20:55 | |
---|
|
zuppermuhle 21.04.2009 14:38:02 | |
---|
blastoff: Jos nyt ihan rehellisiä ollaan, niin tämän takiahan me kaikki soitetaan kitaraa: http://www.youtube.com/watch?v=F5QCs3PnQBc Olisiko jotain muita hyviä vinkkejä? Kitara niin ylös että näkyy mitä housussa pullottaa(peruna) M.A.C.H.O #18 "Who is your daddy and what does he do?" |
Räkkipeli 21.04.2009 15:00:44 (muokattu 21.04.2009 15:01:07) | |
---|
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
blastoff 21.04.2009 15:30:24 | |
---|
|
Räkkipeli 21.04.2009 16:02:16 (muokattu 21.04.2009 16:02:28) | |
---|
blastoff: Toi sun linkki ei toimi. Eikä täällä nyt taida olla naisia muutenkaan... ai ei vai.. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
apenaattori 21.04.2009 16:20:39 | |
---|
Loppu reväytti, vaikka todellisudessa basistit vievätkin naiset. http://img439.imageshack.us/img439/1020/vrjohtoptsqi7.jpg |
hapan 21.04.2009 18:04:59 | |
---|
Nerokas pätkä! |
eewo 21.04.2009 20:14:28 | |
---|
It's funny because it's true Ei mutta oikeasti, jokaisen rasvatukkansa mustaksi värjänneen "hevi-on-paskimmillaankin-parasta" -teinin (mitenkään ko. ryhmää halveksimatta) täytyisi lopettaa sängynlaidan swååp-harjoitukset ja katsoa tuo video. Maailmasta tulisi parempi paikka. "The blues ain't about feeling better. It's about making other people feel worse." |
trent 21.04.2009 20:15:22 | |
---|
blastoff: Toi sun linkki ei toimi. Eikä täällä nyt taida olla naisia muutenkaan... Mikä muuten olisi Suomen "Wonderwall"? :) Joku J. Karjalaisen renkutus: Sankarit, Mies jolle ei koskaan tapahdu mitään? Jälkimmäisellä vois saadakin säälistä. Mikään ei ole maailman hienointa hommaa loputtomiin |
eewo 21.04.2009 21:12:55 | |
---|
blastoff: Mikä muuten olisi Suomen "Wonderwall"? :) Zen Cafén "Todella kaunis" tai joku Anssi Kelan ekan levyn rämpyttely, vaikkapa "Puistossa" on ollut suosiossa omassa (hyvin harvalukuisessa) naisyleisössäni. Ei niiden ansiosta tosin ole onnistanut, ainakaan vielä... "The blues ain't about feeling better. It's about making other people feel worse." |
wavelength 22.04.2009 09:28:02 | |
---|
apenaattori: Loppu reväytti, vaikka todellisudessa basistit vievätkin naiset. Totta. Vielä kun täräyttävät kunnon rutinaa drop-D:ssä tai - auta armias - B-kielellä, niin siinä on jo liha melkoisen heikkona. En tiedä mistä puhun. |
Räkkipeli 22.04.2009 11:31:23 | |
---|
eewo: It's funny because it's true Ei mutta oikeasti, jokaisen rasvatukkansa mustaksi värjänneen "hevi-on-paskimmillaankin-parasta" -teinin (mitenkään ko. ryhmää halveksimatta) täytyisi lopettaa sängynlaidan swååp-harjoitukset ja katsoa tuo video. Maailmasta tulisi parempi paikka. Oisko se sitten niin että kaikki ei tee sitä pelkän pillun takia? :) Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Antti1 22.04.2009 11:47:08 | |
---|
Räkkipeli: Oisko se sitten niin että kaikki ei tee sitä pelkän pillun takia? :) Hmm, pistää ihmetyttämään kyllä noiden motiivit siinä tapauksessa. Toisaalta tilukitaristithan haluavat monesti pönkittää egoaan miespuolisten henkilöiden silmissä --> haluisko ne kikkeliä? Musta on kyl alkanu pitemmän päälle tuntua, ettei muusikot taida saada niitä naisia sieltä baarista yms. keikkapaikoilta ollenkaan. Juopuneet idiootit vie/karkottaa ne ennenku ehtii edes lavalta alas. "I do not need a microphone. My voice is fucking powerful!" -JB |
Räkkipeli 22.04.2009 12:25:53 | |
---|
Antti1: Hmm, pistää ihmetyttämään kyllä noiden motiivit siinä tapauksessa. Toisaalta tilukitaristithan haluavat monesti pönkittää egoaan miespuolisten henkilöiden silmissä --> haluisko ne kikkeliä? Niin. Tiedä häntä. :D Musta on kyl alkanu pitemmän päälle tuntua, ettei muusikot taida saada niitä naisia sieltä baarista yms. keikkapaikoilta ollenkaan. Juopuneet idiootit vie/karkottaa ne ennenku ehtii edes lavalta alas. Tämänkin olen itse huomannut. Mut voihan se olla että ollaan tylsää seuraa. Varsinkin jos illan pääasiallinen tavoite ei ole saada pillua. :O Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
trent 22.04.2009 16:03:17 | |
---|
eewo: It's funny because it's true Ei mutta oikeasti, jokaisen rasvatukkansa mustaksi värjänneen "hevi-on-paskimmillaankin-parasta" -teinin (mitenkään ko. ryhmää halveksimatta) täytyisi lopettaa sängynlaidan swååp-harjoitukset ja katsoa tuo video. Maailmasta tulisi parempi paikka. Oisko se sitten niin että kaikki ei tee sitä pelkän pillun takia? :) Tuli mieleen eräs allekirjoitus: "The faster you play, the less women will be at your gig" eli Keep It Simple Stupid :) Mikään ei ole maailman hienointa hommaa loputtomiin |
msormune 24.04.2009 22:42:11 | |
---|
No jaa. Yhden kerran elämässäni olen esiintynyt julkisesti kitaran kanssa, akustista säestystä duunipaikan juhlissa. Samana iltana pokasin työkaverin (tai hän pokasi minut). Nyt on 3 lasta ja 10 vuotta yhteiseloa. Eli ihan hyvä hyötysuhde. En ole varma, oliko maagisena kappaleena "Lentävä Kalakukko" vai "Kallavesj'". |
Karipiirto 25.04.2009 01:32:08 | |
---|
Hitto. Mähän oon toiminut noin jo pitkään. Nykyajan veltolle sukupolvelle pitää näköjään vaistonvarainenkin toiminta opettaa erikseen. :D Kulttuurituottajan tunnistaa iloisesta naamasta ja yli 4 promillen lukemista. |
MoreK 25.04.2009 08:13:57 | |
---|
trent: Tuli mieleen eräs allekirjoitus: "The faster you play, the less women will be at your gig" eli Keep It Simple Stupid :) Eli kääntäen "The slower you play, the more you get laid." :) Tässä on varmasti vinha perä. Tilutteluhan on enempi urheilua kuin taidetta, ja kyllähän taiteilijoilla on tunnetusti parempi flaxi kuin urheilijoilla. Tilanne muuttuu kokonaan siinä vaiheessa, jos tiluttelija tulee rikkaaksi ja kuuluisaksi. Mutta eipä ne bändärit siinäkään vaiheessa siitä tiluttelusta ole kiinnostuneita vaan makiasta elämästä ja Jetillä lentelystä. |
Serj Tankian 08.05.2009 22:26:07 | |
---|
trent: Tuli mieleen eräs allekirjoitus: "The faster you play, the less women will be at your gig" eli Keep It Simple Stupid :) Eli doom metallia soittavat saavat eniten =) |
Full Throttle 09.05.2009 15:57:28 | |
---|
Love Me Tenderin toimintavarmuus 100%. Mutta joo... Omat motiivit ovat tässä: 1. Kuolisin tylsyyteen ilman kitaraa. 2. Minulla on idoleita ja haluan oppia soittamaan kuten he. 3. Naiset. Kohdat 1. ja 2. ovat toteutuneet jo hieman. Joskus olen akustista bileissä soittanu vieläpä selvinpäin. Ei toiminu, tosin olin silloin soittanu ehkä sen 2kk niin ei ihme. Saatoin nolata itteni. |