Aihe: Yleisiä Lauluteknisiä kyssäreitä
1 2 3 4 512 13 14 15 16
insight
03.06.2024 23:28:56
Hiljaseksi veti tuo tilanteesi. Toivottavasti kuitenkin palautuu ääni.
insight
07.07.2024 15:02:58
Tajusin yhden Tyler Wysong videon myötä, että eihän toi olekaan head voice millä kotona hiljaa laulelen, koska pystyn helposti tuuttaa siihen voimaa. Sehän onkin hiljainen mixed voice. Oon innostunut uudelleen laulaa!
insight
17.09.2024 18:21:02
Kipponi: Niin ei tuo ainakaan mua vakuuttanut millään lailla. Komea kaveri.
En tunnistanut koko biisiä aluksi vaikka levykin on hyllyssä.
Steve Vai soittaa tässä alkuperäisessä kitaraa joten ei nuo kitaratkaan oikein osunut.
Tämä on vähän sama kuin eräs kuuluisampia Flamenco(ElCabrero) mieslaulajia sanoi, että Pavarotti ei pysty flamencoa laulamaan.
Ja toisinpäin hänkään ei oopperaa.
Vanha kansan viisaus, että suutari pysyköön lestissään toimii tässäkin.
Viihteenähän tuokin tietysti menee...

John Sykes soittaa alkuperäisessä kitaraa. Joo kuuntelin jo silloin vuosia sitten, ettei Kososella oikein lähtenyt.
Khassera
30.04.2025 17:21:17
insight: Hiljaseksi veti tuo tilanteesi. Toivottavasti kuitenkin palautuu ääni.

Tää on aika hurjaa, koin jonkin sisuuntumisen ja aloin suht pedantisti hieromaan mun kurkunpään ja kaulan lihaksia tossa ehkä pari kuukautta sitten. Alkuun kurkunpään pienemmän lihakset tuntu ihan kosketusaralta ja että kurkunpää ei liiku yhtään passiivisesti, nyt se antaa tosi paljon periksi painella ja liikutella ja samalla tää on nyt ensimmäinen kokonainen viikko yli kahteen vuoteen että mun ääni toimii ees jotenkuten niinku ennen. Se ei vieläkään oo 100% ja huomaa että kiristyy jos ei joka päivä huolla, mut oon nyt aika luottavainen että kyllä tää tästä vielä joskus palautuu.

Aika helpottavaa ja kivaa kyllä.
Disclaimer: Pidätän oikeudet puhua paskaa ja huudella mitä sattuu mihin sattuu tietämättä mistään mitään.
insight
03.05.2025 14:19:02
Khassera hienoa kuulla.

Itse liikuttelen kurkunpäätä sivuttaissuunnassa, mutta nykyään ei enää samalla lailla tarvetta. Se jotenkin rentoutti larynxia tai mikä lieneekään =) Ehkä oon viimeisen parin vuoden aikana oppinut niin rennon tavan laulaa ettei ääni enää jäkitä oikein koskaan. Ylärekkari on avautunut hyvin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 512 13 14 15 16
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)