Juzpe 04.05.2018 22:34:36 | |
---|
|
Kimmo72 04.05.2018 23:15:53 | |
---|
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Murdermachine 06.05.2018 23:44:54 | |
---|
|
Khassera 07.05.2018 09:56:55 | |
---|
Murdermachine: Roy Khanilta tuli tovi sitten biisi, For All, tykästyin, tein pikkuisen sovituksen ja äänittelin: https://www.youtube.com/watch?v=QpCqVwWexGQ Khan on kyllä parhaita laulajia ikinä. Harmittaa että jätti Kamelotin mutta kiva että edes jotenkuten on musaskenessä mukana. :) Sulla on hienoja covereita, tosi miellyttävä ääni. Olen kyllä pahasti puolueellinen kun Kamelot on pitkään ollut suosikkimusaa mutta jokatapauksessa. :D Disclaimer: Pidätän oikeudet puhua paskaa ja huudella mitä sattuu mihin sattuu tietämättä mistään mitään. |
Murdermachine 07.05.2018 10:20:42 | |
---|
Khassera: Khan on kyllä parhaita laulajia ikinä. Harmittaa että jätti Kamelotin mutta kiva että edes jotenkuten on musaskenessä mukana. :) Sulla on hienoja covereita, tosi miellyttävä ääni. Olen kyllä pahasti puolueellinen kun Kamelot on pitkään ollut suosikkimusaa mutta jokatapauksessa. :D Kiitti! Tilanne sama, Kamelot on kyllä suosikkeja ja erityisesti Roy Khan, kynnys on paikoin kova lähtee ees koittaa tonteille. :D |
ruffrider 24.05.2018 18:52:45 | |
---|
|
paskiaispaska 29.05.2018 21:19:46 (muokattu 30.05.2018 10:57:32) | |
---|
https://youtu.be/6S4ac-KkimYSiinä meidän bändin livecoveria. Itellä komppikitara ja laulu. Ylimäärästä energiaa tuli laulamiseen tossa ku pieni maavuoto jossakin, ja aina ku sattu koskee huulet mikkiin käsien osuessa samaa-aikaa kitaran kieliin, ni räsähti oikeen komee valoshow naaman edessä ja sattu nii vitusti :D Mut ei voinu keikkaakaa keskeyttää ni hampaita purren(lähinnä minä) vedettii loppuun. Vähä humalassaki oltiin - mitä yleensä ei keikoilla olla. Mut iha hyvin meni noi asiat huomioon ottaen :) https://youtu.be/mbtofAeJd3USiinä edeltävällä keikalla vedetty holy diver. Ei ehkä helpoin esitettävä parin tunnin setin loppuvaiheessa, mutta onneks kuulijat rupee olee jo sen verta jurrissa tossa vaiheessa keikkaa et pikku virheet ei nii haittaa :P falsetitkaa ei oikee iha lähteny :D |
Jate74 18.06.2018 21:10:03 | |
---|
|
Juzpe 06.07.2018 13:51:07 | |
---|
|
rockid 20.07.2018 08:34:35 | |
---|
|
Shouprano 13.08.2018 16:03:17 | |
---|
https://youtu.be/OQJWB5BrlI0 Kaipaisin tästä rehellistä palautetta. Rakastan kelttiläistä musiikkia. Tiedän etten ole kovin hyvä ja tekniikassa on puutteita, mutta haluaisin kehittyä! |
Kipponi 13.08.2018 22:37:06 (muokattu 13.08.2018 22:39:22) | |
---|
Shouprano: https://youtu.be/OQJWB5BrlI0 Kaipaisin tästä rehellistä palautetta. Rakastan kelttiläistä musiikkia. Tiedän etten ole kovin hyvä ja tekniikassa on puutteita, mutta haluaisin kehittyä!Tyylillisesti sopii ihan mukavasti äänellesi. Oli pakko kuunnella alkuperäistäkin, että voi jotain todetakin. Oikeastaan kirkkautta(ns.ping-soundi) vielä lisää ja mataliin ääniin syvyyttä. Nyt matalat äänet on melkein pelkkää hengityksen kohinaa. Loreena saa tuon alarekisterin soimaan paremmin. Tälläinen laulutyyli näköjään vaatii hyvää dynamiikan hallintaa se elää koko ajan. Loreena tietysti lauloi vielä korusäveliä, mutta niistä nyt kannata vielä välittää ne on aika hankalia rytmisesti jos ei ole niitä harjoitellut. Joo Demosedän merkinhän tästä voisi antaa ja jatka vaan laulamista sielua mukaan ja tunnetta, että machomiehetkin pillittää. Miten niin en ole kovin hyvä ? Niin ja noi otsan rypistykset kannattaa jättää pois lauluteknisistä syistä ja silmälasit vaihtaa heh heh. Kaikkien aikojen tuottoisin innovaatio on itsepalvelu. Asiakas palvelee itseään ja joku muu rahastaa "palvelun" käytöstä.
Toimii hyvin esim. Pankki monopoleilla.
Kauppoihin jo tulossa ns. Itsepalvelukassat. |
Shouprano 14.08.2018 11:28:07 | |
---|
Kipponi: Tyylillisesti sopii ihan mukavasti äänellesi. Oli pakko kuunnella alkuperäistäkin, että voi jotain todetakin. Oikeastaan kirkkautta(ns.ping-soundi) vielä lisää ja mataliin ääniin syvyyttä. Nyt matalat äänet on melkein pelkkää hengityksen kohinaa. Loreena saa tuon alarekisterin soimaan paremmin. Tälläinen laulutyyli näköjään vaatii hyvää dynamiikan hallintaa se elää koko ajan. Loreena tietysti lauloi vielä korusäveliä, mutta niistä nyt kannata vielä välittää ne on aika hankalia rytmisesti jos ei ole niitä harjoitellut. Joo Demosedän merkinhän tästä voisi antaa ja jatka vaan laulamista sielua mukaan ja tunnetta, että machomiehetkin pillittää. Miten niin en ole kovin hyvä ? Niin ja noi otsan rypistykset kannattaa jättää pois lauluteknisistä syistä ja silmälasit vaihtaa heh heh. Kiitos palautteesta. Alarekisteri mulla on aina ollut se vaikea, korkea ääni ei veny sinne niin helposti. Treenaan. Silmälasiasia taas ei tähän liity mitenkään, itse tykkään laseistani:) |
Kipponi 14.08.2018 11:33:59 (muokattu 14.08.2018 11:34:45) | |
---|
Shouprano: Kiitos palautteesta. Alarekisteri mulla on aina ollut se vaikea, korkea ääni ei veny sinne niin helposti. Treenaan. Silmälasiasia taas ei tähän liity mitenkään, itse tykkään laseistani:) Joo olit sopraano ? Alarekisteri on vaikea sopraanoille/naisille yleensäkin. Pyysit rehellistä palautetta :). Hyvä, että itse tykkäät. Kaikkien aikojen tuottoisin innovaatio on itsepalvelu. Asiakas palvelee itseään ja joku muu rahastaa "palvelun" käytöstä.
Toimii hyvin esim. Pankki monopoleilla.
Kauppoihin jo tulossa ns. Itsepalvelukassat. |
Robert 22.08.2018 17:20:26 | |
---|
|
UnderConstruction 19.09.2018 20:53:51 | |
---|
|
Khassera 20.09.2018 08:26:15 (muokattu 20.09.2018 08:32:27) | |
---|
UnderConstruction: Mikä mun laulussa mättää,oi kertokaa... https://www.dropbox.com/sh/t0xpjd0t … dn1h/AABu9YSROh9a2DEkIQucW70Qa?dl=0 En ole ammattilainen mutta mun korvaan: Kuulostaa ettet uskalla laulaa niin kovaa kuin nuo ylemmät äänet vaatii. Eli vähänniinku pehmennät ihan olemattomiin ääntä, kun vertaat Glen Campbellin alkuperäseen ( https://www.youtube.com/watch?v=AxSarBcsKLU) niin kuulet että sun äänessä ja hänen äänessä (jopa ennen postprocessia) on selkeä ero jo tossa ekassa "countyyyyyyssä." Ja kun kuuntelet miten se laulaa ton "searchin' the sun" fraasin "searchin'" sanan, se on ihan erilainen, se on ns. "oikeassa paikassa," vähän tollanen haikea/itkuinen saundi. Sun saundi on enemmän kuiskaava kuin laulaisit salaa joltain, ja jätät kesken noi fraasit kuin ois kiire. Jos haluat laulaa samalla tavalla (sunki versio kuulostaa siis hyvältä ja toimii tossa biisissä ihan hyvin) sun pitäs opetella käyttään ilmaa vähän tehokkaammin ja luottamaan ylärekisteriin enemmän. Et välttämättä ole tottunut ylärekisterin vaatimaan fiilikseen niin sun tapa lähestyä kevyttä laulua on tommonen ilmavahko, melkein falsetti. Varmaan voi sanoa että täytyis treenata tukea, koska jotain tapahtuu ja ilmat karkaa noissa ylemmissä äänissä. Se aiheuttaa sit sulle epävarmuutta josta johtuu että sävel vähän seilaa. Eli: JOS haluat laulaa niinku Glen, sun täytyis harjoitella käyttämään sopivaa määrää kompressiota jotta sulla ois sitten kaikki äänivärit vähän helpommin hallittavissa, tähän liittyy myös se iänikuinen tuen treenaaminen mutta "tuki" on vähän huono sana kun se tarkoittaa eri asiaa eri ihmisille. Tällä hetkellä sulla varmaan on toi ilmaa vuotava falsetti kevyisiin biiseihin ja sit ihan puheäänityyppinen "rintaääni" vähän intensiivisempiin biiseihin? Oliko sulla lauluope olemassa kun tiedosto oli nimetty noin? Jos ei, mä voin suositella joitain hyviä harjoitteita mikäli kiinnostaa. Disclaimer: Pidätän oikeudet puhua paskaa ja huudella mitä sattuu mihin sattuu tietämättä mistään mitään. |
UnderConstruction 20.09.2018 12:01:42 | |
---|
Khassera: Kuulostaa ettet uskalla laulaa niin kovaa kuin nuo ylemmät äänet vaatii. Eli vähänniinku pehmennät ihan olemattomiin ääntä,...Sun saundi on enemmän kuiskaava kuin laulaisit salaa joltain, ja jätät kesken noi fraasit kuin ois kiire. ... sun pitäs opetella käyttään ilmaa vähän tehokkaammin ja luottamaan ylärekisteriin enemmän. Et välttämättä ole tottunut ylärekisterin vaatimaan fiilikseen niin sun tapa lähestyä kevyttä laulua on tommonen ilmavahko, melkein falsetti. ...jotain tapahtuu ja ilmat karkaa noissa ylemmissä äänissä. ..epävarmuutta josta johtuu että sävel vähän seilaa. sun täytyis harjoitella käyttämään sopivaa määrää kompressiota jotta sulla ois sitten kaikki äänivärit vähän helpommin hallittavissa.Tällä hetkellä sulla varmaan on toi ilmaa vuotava falsetti kevyisiin biiseihin ja sit ihan puheäänityyppinen "rintaääni" vähän intensiivisempiin biiseihin? Oliko sulla lauluope olemassa kun tiedosto oli nimetty noin? Jos ei, mä voin suositella joitain hyviä harjoitteita mikäli kiinnostaa. Mahtavia kommentteja kiitos, mulla on ylä ja jopa keskirekisteri tosi hontelo. ilmeisesti pelkään volaeroja, mutta kai niitä väkisin tuleee kun korkeammalta laulaa kovempaa (onko se aina niin?) ja juuri tuo kaksoisrooli minulla on äänissä eli falsetti vs. rintaääni. eivät oikein kohtaa jos samaan biisiin tulee korkeuseroja. joo olen työväenopistossa ryhmäkurssilla ja läksybiisi. millaisia harjoitteita ajat takaa? Kelpaa kyllä ja kiitos vielä kommenteista!! |
Khassera 20.09.2018 14:53:35 (muokattu 20.09.2018 14:53:44) | |
---|
Disclaimer: Pidätän oikeudet puhua paskaa ja huudella mitä sattuu mihin sattuu tietämättä mistään mitään. |
bastard666 16.11.2018 14:02:06 | |
---|
|