Aihe: Moog ja Rhodes soundit..
1 2
arauramo
21.08.2012 11:52:46
R0IST0: (...) jos on OTB niin sillloin Use Audio on tiukka vaihtoehto Voyagerille, pääsee todella lähelle autenttista soundia (...) ja hinta ei päätä huimaa. esim. st. pauls soundilta saa paketin tällä hetkellä hintaan 269,- ovh 698,- .. eli 1/10 voyagerin hinnasta mutta 10X enemmän poweria ja käytännössä soundi on sama.. aika no brainer hankinta.

Heeeei, *KIITOS* tästä vinkistä! Eilen aamulla en tiennyt haluavani Plugiatorin, tänään se on jo matkalla mulle! Vaikuttaa hyvältä, nimenomaan autenttinen Minimoog + vocoder + delay -yhdistelmä on se mitä tarvitsen. Se oli muuten viimeinen Plugiator mitä St.Paulsissa oli, joten tarjous loppui tähän. :^)

Sithän mä hokasin että hei, jos ohjaisinkin tuota Nord Electrolla, jäis keikkasetupista yksi koskettimisto pois! Mut sit mä hokasin että eihän Electrossa ole pitch bend- eikä modulation-wheelejä. Hö. No, pitää harkita jos rakentais itse Doepferin WE:n avulla...
dky
21.08.2012 13:24:12

arauramo: Heeeei, *KIITOS* tästä vinkistä! Eilen aamulla en tiennyt haluavani Plugiatorin, tänään se on jo matkalla mulle! Vaikuttaa hyvältä, nimenomaan autenttinen Minimoog + vocoder + delay -yhdistelmä on se mitä tarvitsen. Se oli muuten viimeinen Plugiator mitä St.Paulsissa oli, joten tarjous loppui tähän. :^)

Sithän mä hokasin että hei, jos ohjaisinkin tuota Nord Electrolla, jäis keikkasetupista yksi koskettimisto pois! Mut sit mä hokasin että eihän Electrossa ole pitch bend- eikä modulation-wheelejä. Hö. No, pitää harkita jos rakentais itse Doepferin WE:n avulla...

Jaha, nytkö ne sitten loppui? :D Piru, velipoika oli moista vailla myös.

Toihan on (oli) tosiaanki ns. posketon diili, siinähän tulee kyljessä vielä kaikki synat mitä tuohon plagiointimasiinaan on saatavilla.
R0IST0
22.08.2012 02:49:27
dky: Jaha, nytkö ne sitten loppui? :D Piru, velipoika oli moista vailla myös.

Toihan on (oli) tosiaanki ns. posketon diili, siinähän tulee kyljessä vielä kaikki synat mitä tuohon plagiointimasiinaan on saatavilla.

OOOPS.. :P sorry bros
Etevä
22.08.2012 13:30:13

Nord Stage (etenkin 2) on tunnetusti loistava vehje, mutta erittäin kelvollisia rhodes- ja wurlizer -sampleja löytyy myös Korg SV-1 -stagepianosta huomattavasti edullisempaan hintaan. Suosittelen testaamaan. Softapuolella Native Instrumentsin Scarbee Mark I on paras mitä olen kokeillut ja hintaakin vain se 70 euroa muistaakseni.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)