Aihe: Tuntien antaminen
1
kingdom
06.03.2003 16:18:18
Ajattelin ryhtyä antamaan tunteja syksyllä. Siis aloittelijoita ajattelin opettaa, sillä en itsekään ole mikään supervirtuoosi vielä. Onko teillä neuvoja? Mitä pitää ottaa huomioon jos opettaa ala-asteikäisiä lapsia? Ja tuleeko kukaan 16-vuotiaan opetukseen?
Heillä on enemmän lahjoja kuin joulupukilla: Imagined Kingdom
likus
06.03.2003 18:18:25
Ihan ensin kannattaa miettiä, olenko rauhallinen. Oppilaiden vanhemmat eivät pidä siitä, että heidän lapsensa tulevat itkien kotiin, kun olet ensin hakannut heidät siniseksi, kun he eivät ensimmäisellä tunnilla osanneetkaan kappaletta niin hyvin kuin piti...
kingdom
06.03.2003 19:09:27
Kyllä, olen itse ollut neljällä eri opettajalla ja tiedän että pitää olla kärsivällinen.
noir
07.03.2003 14:27:39
Ajattelin ryhtyä antamaan tunteja syksyllä. Siis aloittelijoita ajattelin opettaa, sillä en itsekään ole mikään supervirtuoosi vielä. Onko teillä neuvoja? Mitä pitää ottaa huomioon jos opettaa ala-asteikäisiä lapsia? Ja tuleeko kukaan 16-vuotiaan opetukseen?

Tuon ikäisille pitää siitä soittamisesta tehdä jotenkin hauskaa, vähän kuin leikkisi, ei ne siitä muuten innostu. Eikä opettajan iän _pitäisi_ olla este, kunhan et lupaa etkä laskuta liikoja, niin kyllä niitä oppilaita luulisi löytyvän, paikkakunnasta riippuen tietysti.
No pain, no delight.
kingdom
07.03.2003 22:57:12
Joo. Taksaks ajattelin jotain 7 e/puol tuntia. Ja Kuopion alueella niitä tunteja pitäisin.
likus
12.03.2003 22:40:00
Anna mennä! Hyviä pianonsoitonopettajia ei ole koskaan liikaa! Kotonako meinasit opettaa?
kingdom
14.03.2003 09:03:43
Riippuu tilanteesta, ei minua haittaa paikan päällekkään mennä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)