Aihe: Casio+PC = Hammondisoundia??
1
Jarzki
09.12.2003 21:21:05

Rupesin tuossa pohdiskelemaan että josko jollain ohjelmalla saisi muokattua tuosta vanhasta casion kiipparista tulevaa ulinaa Hammondin huminaksi?? Eli joku emulaattori PC:lle? Onko olemassa?
Juho L
09.12.2003 21:45:35 (muokattu 09.12.2003 21:46:21)
Native Instruments B4. Maksaa kylläkin useamman satasen. Tämä ei siis muokkaa Casion ääntä (ei saa paskasta konvehtia), vaan Casion MIDI:llä ohjataan.

Edit: Ja jos ei löyty ASIO-ajureilla varustettua äänikorttia, niin älä vaivaudu.
Lentävä krookus on tuhon lähettiläs!
Jarzki
09.12.2003 22:00:17

Native Instruments B4. Maksaa kylläkin useamman satasen. Tämä ei siis muokkaa Casion ääntä (ei saa paskasta konvehtia), vaan Casion MIDI:llä ohjataan.

Edit: Ja jos ei löyty ASIO-ajureilla varustettua äänikorttia, niin älä vaivaudu.

Eli siis aidot Hammondit taitaa olla pätevin ratkaisu...ei taida emäntä tykätä:)
Juho L
09.12.2003 22:13:36
Eli siis aidot Hammondit taitaa olla pätevin ratkaisu...ei taida emäntä tykätä:)

Eih! Native Instruments B4. Maksaa jotain 350,-. Sitä ohjaile Casiolla, niin avot.
Lentävä krookus on tuhon lähettiläs!
m6mm
10.12.2003 11:29:27

Taitaa kuitenkin olla NI B4 jonkun verran halvempi ku hammond josta sais samanlaisen saundin. Mulla on Hammond XB-2 ja tietokoneella NI B4 ja aina ku mahdollista vedän urut koneeseen ja soitan softan kautta. Sen verran hyvä saundi siinä on.
"Viisi yhdestä,yksi viidestä,kukaan ei pääse täältä elävänä"
krushing
10.12.2003 16:15:51

B4 muuten toimii mainiosti myös pelkkänä VST-efektinäkin, hintelistä lelu-urkusoundeistakin tulee yllättävän läskejä kun ne tuon läpi vetäisee.
Jabbe
10.12.2003 16:23:00
B4 muuten toimii mainiosti myös pelkkänä VST-efektinäkin, hintelistä lelu-urkusoundeistakin tulee yllättävän läskejä kun ne tuon läpi vetäisee.

Tein itse vertailun B4:n, Motifin sekä V-ampin lesliesimulaattoreista Motifin urkusoundeja käyttäen, ja kyllä kuulosti parhaalta B4:n leslie-mallinnuksen läpi. Tosin tyhmäähän tuo on, sama käyttää myös itse B4:n soundeja. :)
Joo?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)