KoJR 07.08.2006 01:07:30 | |
---|
Mitäköhän mieltä te ihmiset olette mieltä kyseisestä soittimesta? Kokemuksia ja hyviä/huonoja puolia kaipaisin, ja jotain saman hintaisia vaihtoehtoja.. Soitan musiikkia laidasta laitaan, humpasta heviin.. Enka mitään aivan huippuluokan soundeja tarvitse. |
Synth 12.08.2006 11:35:39 | |
---|
Jos olet säestämässä kirkon kuoroharjoituksissa, siihen GW-7 hyvä, mutta humpasta heviin saman hintaluokan kamaa olisi Juno-D parempi taikka RS-50 joka on miltei sama kuin juno. Emmätiiä mä oon vaa töissä täälä... |
KoJR 12.08.2006 11:59:08 | |
---|
Sitäkin olen miettinyt, mutta luin jostain toiselta keskustelualueelta että Juno-D olisi aika sontaa, mutta sehän ei selviä kuin kokeilemalla... Minkähän laisia mahtaisi olla Rolandin Exr-s sarja? |
BobHope 12.08.2006 18:02:56 | |
---|
Sitäkin olen miettinyt, mutta luin jostain toiselta keskustelualueelta että Juno-D olisi aika sontaa, mutta sehän ei selviä kuin kokeilemalla... Minkähän laisia mahtaisi olla Rolandin Exr-s sarja? Rolandin omilla sivuilla sanottiin jotain tähän tyyliin: "Juno-D is the perfect synth for a beginner" Siitä voi varmaan jotain päätellä, että suositellaan aloittelijoille. Ei kyllä itsellä ole minkäänlaista kokemusta vehkeestä, mutta sattui tuo korvaan. Toisaalta voihan se silti olla laatupeli.... |
Synth 29.08.2006 21:48:51 | |
---|
kaksi päivää ollut juno-D ja se on todella perfect! itse en ole enää aloittelija mutta yksinkertaisesti paras vaihtoehto tuolla budjetilla, suosittelen! Emmätiiä mä oon vaa töissä täälä... |