Aihe: EKO Studio 61
1
JakeScary
08.09.2006 00:07:27
Turpakii Hesa täällä Mikkelin juntti, Kalliossa Itiksessä tutisee jo puntti. - Harjotelkaa kuperkeikkaa, myö tehää stuntti..
Leikari
08.09.2006 00:12:03
Oliko hyvä ostos?

itsestäsihän se riippuu - onko sille mitään käyttöä tai vaikkapa riittävää kuriositeettiarvoa & missä kunnosta - hinnasta on vaikea mennä sanomaan - nykyään kaikki vanha trasnsistoritavarakin on vintagea ja hinnat huuto.netissä sen mukaiset - ei ainakaan tuon enempää - itse olen parilla kympillä ostellut tuon tapaisia - kalliimmat olen jättänyt muille
Soitetaan jamia!
savoy dlx
08.09.2006 13:54:56

Kyllä oli jokseenkin hyvä ostos - ainakin minun mielestä. Mulla on ollut useita EKO Tiger -urkuja ja paljon myös muita vastaavia combo-urkuja, eipä ole tainnut yhtäkään tarvinnu myydä alle 150 €... Nytkin myynnissä Tiger Junior, ja kiinnostusta tuntuu olevan.
Ekoissa on yleensä (usein) yläkannen sisäpuolella tarramerkki jossa on malli-, sarjanumero sekä päiväys. Voit katsoa sieltä tai helposti myös combo-organ heaven sivuilta netistä.
Luultavasti soundimaailma on aikalailla samaa Tiikerien kanssa?
Jos olet myymässä, saatan olla kiinnostunut.
Houlama!
Leikari
08.09.2006 15:58:55
Kyllä oli jokseenkin hyvä ostos - ainakin minun mielestä. Mulla on ollut useita EKO Tiger -urkuja ja paljon myös muita vastaavia combo-urkuja, eipä ole tainnut yhtäkään tarvinnu myydä alle 150 €... Nytkin myynnissä Tiger Junior, ja kiinnostusta tuntuu olevan.

tuota juuri tarkoitin ylempänä "vintage" -luokittelulla ... ja sanontahan on, että ei hullu se joka pyytää... - rahat pois jos kerran ko. soittimista innostuneita riittää.

oma kokemukseni näistä p..kauruista on, että niissä on usein miellyttävä analogisoundi ja helposti yhdelle urkujen pikkuveijarille lo-fi-soundia kaipaavassa kotistudiossakin voisi sijansa löytyä (putkihammond -miehien kommentteja en tähän kaipaa - on ihan eri asia)

viimeksi keväällä "vahingossa" sattui kirpputorilta italialainen excelsior alkuperäisine putkijalkoineen - tinkasin kahdesta kympistä 18,- euroon kun siinä on niin vähän soundeja vs. casio. Eihän se oikein mihinkään mahdu, mutta kun on niin hieno muotoilu + vihreä väri - ja kaikenkaikkiaan kohtalaisen hyvässä kunnossakin :-)
Soitetaan jamia!
JakeScary
08.09.2006 16:22:11 (muokattu 08.09.2006 16:22:27)

Katselinkin niitä myytävän aikalailla kalliimalla..

Ekoissa on yleensä (usein) yläkannen sisäpuolella tarramerkki jossa on malli-, sarjanumero sekä päiväys.

Sieltähän se löytyi. NOV 1978

Luultavasti soundimaailma on aikalailla samaa Tiikerien kanssa?

Mahdollisesti.. en noista oikeasti mitään ymmärrä..

Jos olet myymässä, saatan olla kiinnostunut.

Pidetään mielessä, saatan tuo kyllä jossain vaiheessa myydä, jos nyt en kovasti hommasta innostu.. =)
Turpakii Hesa täällä Mikkelin juntti, Kalliossa Itiksessä tutisee jo puntti. - Harjotelkaa kuperkeikkaa, myö tehää stuntti..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)