Aihe: November rainiin nuotteja?
1
AngusYoung
23.09.2006 12:03:55
Löytyiskö mistään päin intternettiä Guns n' Rosesin November Rainiin nuotteja.
Oon itse kyllä löytänyt mutta kun ne olis pitäny ladata, ja kun meillä on toi virus-turva vähän niinku p*rseestä.
U.Honey
23.09.2006 18:35:00
Löytyiskö mistään päin intternettiä Guns n' Rosesin November Rainiin nuotteja.
Oon itse kyllä löytänyt mutta kun ne olis pitäny ladata, ja kun meillä on toi virus-turva vähän niinku p*rseestä.

Haluat siis löytää internetistä nuotteja joita voi käyttää ilman että niitä tarvitsee ladata koneelle?
My name is Baron, U.Honey Baron.
OsQu
23.09.2006 19:41:42

Nyt menee kyllä ohi aiheen, mutta tuon virusturvan pystyy helposti korjaamaan vaikka antivir ohjelmalla, mikä on ilmainen (ainakin minun mielestä) ja hyvä virusten torjunta ohjelma. Ja tässä vielä linkki ohjelman kotisivuille www.free-av.com/
Mitä vähemmän säröä, sitä parempi soittaja..
kede
24.09.2006 13:27:19
Menee tämäkin ohi, mutta Axl Rosella oli muistaakseni flyygeli viritetty puoli sävelaskelta alemmaksi. November Rain kun taitaa virallisesti mennä H-duurista, mutta Axl vetelee sitä valkoisilla koskettimilla, eli soittelee C:stä. Tämähän pätee myös muihin soittajiin, joilla on kitarat ½ sävelaskelta alempana.
OsQu
24.09.2006 19:33:44
Helppo se on synasta transponoida puoli sävelaskelta, mutta kovat jätkät näköjään virittää flyygeliä puoli sävelaskelta alemmas. ;)
Mitä vähemmän säröä, sitä parempi soittaja..
Fuzzy Boner
24.09.2006 19:54:08
Menee tämäkin ohi, mutta Axl Rosella oli muistaakseni flyygeli viritetty puoli sävelaskelta alemmaksi. November Rain kun taitaa virallisesti mennä H-duurista, mutta Axl vetelee sitä valkoisilla koskettimilla, eli soittelee C:stä. Tämähän pätee myös muihin soittajiin, joilla on kitarat ½ sävelaskelta alempana.

Vai olisko vaan masteria tiputettu puolikas ennen lauluja? Helpompaa...
Midge T
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)