KoskPaavo 16.04.2008 12:48:19 | |
---|
Eilen sain tuommoisen kotiin, hyvä peli ammattikäyttöön, siis rahan hankkimiseen.heh. Aiempi oli XD9, tässä on paljon parannuksia , soundeissa, kompeissa ja toimintojen hallitsemisessa. Laitteen muotoilussa on palattu MS- sarjan pro- maisempaan muotoiluun. Erikoisohjelmamme on aito saksalaistyyppinen
Octoperfest orkesteri
(erään suom. orkesterin kotisivulta) |
JPQ 16.04.2008 14:11:04 | |
---|
Eikun demoja tekemään :) ja sitten onkohan sillä pikku ketronilla SD2 (se pieni moduuli) mitään laatu luokallista tekoa tuon kanssa ? jos kuuntelin sen demoja joskus kuten muistelen niin aika namia tosiaan. |
sepsal 16.04.2008 16:21:34 | |
---|
Jaahas, mulla on tuo sama, mutta moduliversiona. Parannuksia on tullut tuohon XD:hen verrattuna! Ketron Audya on jo myös saatavilla, mutta hinta on aika kova, muistaakseni 4100€ Thomannilla.
Eilen sain tuommoisen kotiin, hyvä peli ammattikäyttöön, siis rahan hankkimiseen.heh. Aiempi oli XD9, tässä on paljon parannuksia , soundeissa, kompeissa ja toimintojen hallitsemisessa. Laitteen muotoilussa on palattu MS- sarjan pro- maisempaan muotoiluun. |
MrShaft 19.04.2008 17:49:33 | |
---|
Voisko joku mulle hiukan valaista tän Ketron-brändin sielunelämää. Mä olen soittanut synttyjä DX7 alkaen, ja multa tää on mennyt kokonaan ohi. - koska tää ilmiö on tullut Suomeen 90- vai 2000-luvulla. Onko tämä jotain näitä harmonikkakoskettimistolla varustettujen synttyjen perinnönjatkajia? - Onko kyseessä humppakoneeksi laskettavaa kalustoa, vai minkälaisia värkkejä nuo on. Ilmeisesti valmiita komppeja ja sen sellasta. Imitoiko oikeita soittimia, vaan löytyykö synteesi tai sample-puolella jotain ainutlaatuista. Entä käyttölogiikka? - Kuinka tuo italia-osasto kestää nykyään kasassa. Äänentoistopuolellahan ovat petranneet huimasti. peace, MrS Try not to become a man of success but rather try to become a man of value. - Albert Einstein |
JPQ 20.04.2008 16:50:00 | |
---|
Ketron varmaan tuli 90luvulla koska mulla esite yhdestä sellaisesta ja melkein tuntuu että pääosa esitteistäni on 90lukua tosin varma en ole. ja sanoisin sopinee muuhunkin jossa realtiset soundit rulettaa no ainakin niiden demojen jota joskus kuuntelin pohjalta. |
KoskPaavo 21.04.2008 08:01:42 | |
---|
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. ...Aleksis Kivi |