Moi kaikkille Olen ainaa rakentanyt omia komppeja esim. Technics KN 3000 :lla..tai Tyros 2:lla ilman mitä ongelmia, mutta nyt mulla on KORG PA800 ja vaikka osa kompeista onnistuivat ,joskus on mahdotonta rakentaa uudet , ja ylensä tuloksia oikuilevat Lähden sitta pohjalta että muokan alkuperaiset kompeja : esim. vaihdan rummut ja basson kuviot : Kaikki soi kun minä haluan mutta ylätys ! : kun tallennan työ, ja kokelen , rummut soi ainoastan jos painan 7 soinnut..tai pelka duurit soinnut. Luulen että ennen muokamisen pitäisi välitä minkälaisille soinnulle muokamisen on tarkoitetty, mutta vaikka kokelin monta mahdollisuuta aina epäonnistuin. Myös tiedän että voi vaihdaa perus vehkkeen asetuksia - ja en olen yrittänyt paljon - mutta kuitenkin tuloja olivat turha. Löytäkö kaveri joka voisi neuvoa minua ? S.O.S ! Jos olisi joku toinen kosketin merkki olisin löyttänyt tukki, mutta Korgin tukki tuntu tosi olematon ( anteeksi minun suomi ! ) Terv. José |
En voi auttaa tuossa komppijutussa, mutta mielestäni on olemassa useampiakin muunnosohjelmia, jotka muuttavat toisen soittimen kompit esim. PA800:lle. Hienoja kappaleita oli kotisivullasi. Muuten onko PA800: ssa "live drum"- komppeja niinkuin esim Ketroneissa. Näitä ei muistaakseni juurikaan voi editoida ja muokata. " Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä"
Aleksis K. |
Kiitos KoskPaavo vastaukseesta ja mielepidesi muusikkistani. Varma löytyy muunnosohjelmja, mutta haluaisin ensiksi yrittää kaikki konen mahdollisuuksia. En tiedä jos tässä konessa on "Live drum ", mutta olen varma sitta että kaikki "styles" voidän muokata ja tietysti rummut myös. Kiitos sulle uudellen |