Muusikoiden.net
04.12.2016
Musamaailma.fi - Soittimet helposti netistä 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Apua Tokain ajoitukseen
1
cuzter
26.11.2011 17:54:49
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on ollut jo viimeiset n. 18 vuotta Tokain Ajb'61 vintage series- basso ja näyttää että ei kamppeesta löydy tietoa netistä (tai sitten vaan en osaa hakea).

Osaisko joku viisaampi kertoa laitteen iän valmistusmäärät ja valmistusmaan/ tehtaan. Jonkinlainen arvio arvostakin olisi jees.

Mailan seriali on L30284

Ei muutaku Sherlokit töihin siitä ja kiitosta jo etukäteen..

Tyhjä lato ei kattoa kaipaa..
hollstro
26.11.2011 21:19:59
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

cuzter: Mulla on ollut jo viimeiset n. 18 vuotta Tokain Ajb'61 vintage series- basso ja näyttää että ei kamppeesta löydy tietoa netistä (tai sitten vaan en osaa hakea).

Osaisko joku viisaampi kertoa laitteen iän valmistusmäärät ja valmistusmaan/ tehtaan. Jonkinlainen arvio arvostakin olisi jees.

Mailan seriali on L30284

L-sarjanumero kertoo vain sen että basso on 60- luvun alun Fenderin kopio. Vuosimallin voi määritellä logotyypistä ja lavan mallista noin suurinpiirtein.

vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen
Jakkeko
27.11.2011 13:02:50
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eikö tuo "sarjanumero" ole ennemminkin mallinumero... Jos kyseessä on siis kaulan kiinnityslevyyn lyöty numero. Vai muistanko väärin?

Tuolta se muistaakseni selvisi: http://www.tokairegistry.com/tokai-info/tokai-fender.html

rokrokpoprok
flirtti
16.12.2011 21:25:07
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

cuzter: Mulla on ollut jo viimeiset n. 18 vuotta Tokain Ajb'61 vintage series- basso ja näyttää että ei kamppeesta löydy tietoa netistä (tai sitten vaan en osaa hakea).

Mailan seriali on L30284

Moi.
Mulla on sama peli vuodelta 85-86.Japan siis.
Täältä löytyy katalogi:http://www.tokairegistry.com/catalogs.html

-mk

"Dogs Run Free - Why Don't We".
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti