Onko säälittävää soittaa cover bändin kanssa musaa laidasta laitaan pienellä combolla? Siis että, miltä se nyt näyttää kun lavalla on pienen pieni Gallien-Kruegerin combo. Sen sijaan että siellä olis katu-uskottavuutta tuottava rantasauna? Vai onko kaikki omasta asenteesta kiinni? Tarvitsenko "munanjatketta" (olis kyllä paremmat sounditkin..) ? Minulla on Ampegin putkinuppi ja 4*10-kaappi.. ja vittu että ne painaa, eikä mahdu pakua pienempään autoon, ei sitten millään.. Soundi on kyllä silkkaa asiaa, mutta olen usein pohtinut että miksi en ostanut vaikka jotain 15"comboa tai 2*10-kabinettia? Varsinkin kun tulee keikkailtua aika paljon(konsan kamoilla, koska omat ei mahdu kyytiin).. Tuo Gallien-Güntherin pikkukombo on loistava styrkkari. Meillä on samanlainen konsalla ja sitähän tulee aina lainattua joka keikalle. Osta sen rinnalle se rantasauna ja 300w-putkimörssäri. "Tiesin aivan hyvin mitä olin tekemässä.." |
Jos ajattelee että kumpi se onpi munattomampaa, soittaa suoraan 400w stäkillä, vai linjan läpi sillä 10000 watin PA-tornilla? Oli ne kamat millaiset tahansa, sitä munaa tarvitaan siinä soitossa. Tuomari nurmio soittaa trubaduuri keikkoja suunnilleen vanhan putkiradion kokoisella kamoilla ja musassa varmaan on sitä munaa..... Huonoa huumoria jo vuodesta 1959 |