Basismi 22.09.2003 18:12:44 | |
---|
Ettei vain perus-Suomalainen kateus vaivaisi täälläkin joitain? Vedit sitten hatusta perussuomalaisen "suomalaiset on kateellisia"-kortin? Mitenkäs tuon hurinan laita? Kyllä sen pitäisi pöristä miehekkäästi kun on single coil. Women and rhythm section first. |
jPekka 23.09.2003 09:09:32 | |
---|
siinä '51 presarissa ei ole sitä stingin nimmaria 12. nauhalla. siihen ne erot sitten varmaan aikalailla jäävät, ainakin ne ulospäin näkyvät. Se Sting-mallihan on enemmän tai vähemmän reissue vuoden 1954 (tjsp.) Precisionista, joka oli eräänlainen siirtymäversio alkuperäisestä Presarista tähän "moderniin" malliin. Eli eroja on muitakin, muun muassa ne viisteet. . - SOITTAKAA 4'33"!!!!!!!! |
Lou 08.04.2004 11:56:34 | |
---|
Muistuttaako tuo yhtään noiden nykyisten precisionien ääntä? Näyttää tuo mikki vaan aika mitättömältä.. Mutta toisaalta en tuollaisista mikeistä mitään tiedä. On kivaa olla kiva mutta on vielä kivempaa olla supernalle. |
Jailbird 08.04.2004 21:53:28 | |
---|
kyllä siitä precision soundin kuulee.... mun mielestä ehkä kuitenkin vähän rokimpi soundi kun "tavallisessa" precisionissa. Sting signaturen mikki on tod. hyvä. |
Lou 09.04.2004 13:53:35 | |
---|
Anteeksi tietämättömyyteni mutta voiko tuonkin näköisestä mikistä lähteä kuitenkin tarpeeksi "tykki" ääni? Siis en ole mitään heviä soittamassa (vaan jonkunlaista rockia) mutta ei nyt mitään kevyntä poppiakaan.. On kivaa olla kiva mutta on vielä kivempaa olla supernalle. |
Niskamies 10.04.2004 21:13:38 | |
---|
Anteeksi tietämättömyyteni mutta voiko tuonkin näköisestä mikistä lähteä kuitenkin tarpeeksi "tykki" ääni? Siis en ole mitään heviä soittamassa (vaan jonkunlaista rockia) mutta ei nyt mitään kevyntä poppiakaan.. Kokeilin sitä kerran fasulla, ja rakastuin. Tykkään todella lakatusta vaahteraotelaudasta, ja saundi oli todella rok, pikkasen vaan hurinoita. 4 strings is all you will ever need! |
jonen 30.09.2004 16:18:40 | |
---|
Lainaus riffin nettisivulta sting signaturea käsittelevästä artikkelista: Sen verran voinee etukäteen kertoa, että oikean käden soittotekniikkaa on ehkä tarpeen tarkistaa. Alkuperäisen mukaisesti mikrofoni on nimittäin rakenteeltaan avoin eli myöhempien vuosien umpinainen muovikuori ei vielä kuulunut tuohon aikaan kuvioihin. Niinpä peukalon tukeminen mikrofonin nurkkaan painaa suoraan levyä, jonka läpi magneettipalat on pujotettu. Vaikka rakenne ei varsinaisesti heiveröinen olekaan, ei kovin voimakas nojaaminen ainakaan edistä mikrofonin palveluiän karttumista. Tarkoittaako tämä käytännössä sitä että peukaloa ei voi pitää siinä mikin päällä? Meinasin nimittäin tilata kyseisen tuotteen mutta enpäs tilaakaan ennen kokeilemista. |
NYdoll 30.09.2004 16:23:57 | |
---|
Kokeilin Frankfurtissa eräässä musaliikkeessä tollasta bassoa ja kyllä se ainakin mun mielestä oli ihan hyvä se mikki. Siis peukalon tukemisen kannalta ajateltuna. En kokeillu muuten ku akustisena. "I´ve got razorblade lips, gonna kiss some wrists..." Turbonegro - Fuck the world |
hemmo 30.09.2004 18:47:08 | |
---|
Tarkoittaako tämä käytännössä sitä että peukaloa ei voi pitää siinä mikin päällä? Meinasin nimittäin tilata kyseisen tuotteen mutta enpäs tilaakaan ennen kokeilemista. Voi sitä pitää, mutta ei kannata hirveän kauheasti, niinku, nojata koko lapiolla siihen. Mulla on vastaava Kari Niemisen tekemä Telecaster Bass runkoviistein. Ainakin sen Seymour Duncan mikki on stydi kuin mikä, eikä ihan niin koliseva kuin Passossa. Taajuusvasteeltaan tasaisempi ja hieman kirkkaampi, etten sanoisi. No, sanoisin sittenkin. "Kaikki m.netin bändit, kuulka tää. Olette Ihan Huonoja, eikä teistä tule koskaan mitään. Parin vuoden päästä sekin onneton fanilauma mitä olette saaneet mahdollisesti itsellenne haalittua Häpeää menneisyyttään." - arva |
0301876 01.10.2004 03:48:23 (muokattu 01.10.2004 03:49:54) | |
---|
Se Sting-mallihan on enemmän tai vähemmän reissue vuoden 1954 (tjsp.) Precisionista, joka oli eräänlainen siirtymäversio alkuperäisestä Presarista tähän "moderniin" malliin. Eli eroja on muitakin, muun muassa ne viisteet. .Lisäksi saa speden nimen bassoonsa ja joutuu vielä maksamaan siitä!!! P.S kaikki vitun ihmiset on kateellisia, mä oon venäläinen ja vitun kateellinen |
jonen 01.10.2004 07:56:34 | |
---|
Lisäksi saa speden nimen bassoonsa ja joutuu vielä maksamaan siitä!!! Minua henkilökohtaisesti ei haittaa se "spede" nimi siinä kaulassa. |