tmmy 07.04.2009 21:54:52 | |
---|
Ku täällä kerran on nyt kissaystäviä paikalla niin kysytään nyt onko muilla salaperäisiä maadotusongelmia jaggensa kanssa? Mulla surisee selkeesti enemmän aktviivikierrossa, mut en oo mitään poikkeavaa liitosta löytänyt mistään ja kaiken järjen mukaan maadotuksen pitäis olla kunnossa. Sama. Surisee vielä enemmän, jos vain toinen mikki päällä. Maadoitus siinä on periaatteessa ihan ok, mutta voisi olla parempikin, jos johdotusta miettii. Olen viemässä omaani soitinrakentajalle, jolloin myös maadoitusta parannetaan ja lisätään suojaus. Voisin itsekkin tehdä toimenpiteet, mutta aikani (todennäköisemmin hermoni) ei riitä. Kiitoksia vinkeistä kullekkin taholle. www.monovisio.com |
okabass 16.04.2009 12:34:09 (muokattu 16.04.2009 12:39:55) | |
---|
In porto perse vitulus est. Käännös: "Satamassa on vasikka". |
TurpaLarva 28.04.2009 10:40:53 (muokattu 28.04.2009 10:48:36) | |
---|
Nyt vaihdoin sitte uuden patterin tohon bassoon ja lähti melkein kaikki pieru pois. Vielä pieree vähän e-kielellä, mutta se muutenkin soi selkeesti muita kovempaa, joten mikkien laskeminen siltä osin varmaan poistais lopunkin pieremisen. Ja jos vielä senkin jälkeen pieree niin kaadan sille vähän hyla-maitoo... Edit: Ja jos joku on hankkinu jaggensa valkosena ja haluais vaihtaa punaseen, niin mä voisin vaihtaa. Alko kaasuttaan toi valkonen ku näki Placebon videossa semmosen. Ja Edit2: Onkos joku vaihtanu jaggeensa mikkejä? Anyone? LoFisteillaan HiFeillä. |
tmmy 08.05.2009 16:30:28 | |
---|
Updeittia. Basso saapui huollosta, jossa tehtiin häiriösuojaus. Surinat ja muut häiriöäänet lievenivät merkittävästi ja jäljelle jäi vain erittäin lievä jazzarimikkien ominaissurina. Lisäksi basson ilmavaivat katosivat kuin pieru saharaan. Elektroniikasta löytyi mielenkiintoisia "patentteja", kuten sähkömiehenteippiä jackin ympäriltä. Myös maadoitusta parannettiin. Suosittelen kaikille jaguarin omistajille. www.monovisio.com |
skriim 18.05.2009 21:10:04 | |
---|
Morije! Oon huomannu samantyyppistä pieru-ilmiötä musarin kans. Ei ihan mitään käryä mistä se voi johtua. Aluksi huomasin ohkasilla kielillä c-vireestä veivatessa että kovalla tatsilla alko ns. "luontainen big-muffi" röplättään. Noh, käytin huollossa ja ostin järeemmät kielet mutta ei nii ei. pieree droppi c:stä ihan stnasti. Voisko olla, että nuo aktiivihumpparit ei sitte sovellu noille taajuuksille? GK:n nuppi ja saman valmistajan sbx-sarjan kaappi alla. Vkl keikalla kun vedettiin nupista suoraa linjaan nii ei röpissy. outua. Matti phöm |