absqua 02.06.2007 19:21:32 | |
---|
eipä taida ebs:llä olla huonojakaan tuotteita paletissaan.. Joo, en mä sitä tarkoittanutkaan. Omassakin arsenaalissa on muutama ebs-tuote. Ei tosin kaappeja. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Seba 08.06.2007 00:29:04 | |
---|
Rockshop.de onko kellään mitään kokemuksia lafkasta? Hinnat miellyttää ja todennäköinen tilauspaikka. Ensi viikon keskiviikkona tod.näk. lähtee tilaus, joten kokeumuksia olisi kiva kuulla, tai sitten tilataan sokkona. EBS 410 CL siis taitaa olla valinta, vielä muutamia päiviä aikaa kääntää mun pää, jos parempia hintaluokassaan on tarjolla. |
Seba 10.06.2007 23:09:52 | |
---|
Ei tullut päänkääntöjä, joten riskipelillä kokeilematta kuten mulla on tapana ollut, tuli pistettyä tilaukseen EBS 411 CL :) Uskoisin että hinta/laatu suhde kohtaa tuossa hyvin kun kuluineen päivineen summa alkaa silti vielä vitosella :) |
Seba 03.07.2007 16:58:29 | |
---|
Kauan siinä kesti, mutta tänään paketti saapui. Olo on kun pikkupojalla jouluna :) Illalla pääsee testaamaan miten soi Traynorin putken kanssa, vai pitääkö panna vielä valve drive tilaukseen. |
leksi-B 03.07.2007 17:18:33 (muokattu 03.07.2007 17:23:20) | |
---|
Kauan siinä kesti, mutta tänään paketti saapui. Olo on kun pikkupojalla jouluna :) Illalla pääsee testaamaan miten soi Traynorin putken kanssa, vai pitääkö panna vielä valve drive tilaukseen. Kerro ihmeessä kokemuksia :) Paljonko muuten oli postikulut tuolta rockshop.de:stä? Ja saiko postiennakolla? Basso se mukava soitin! |
Seba 04.07.2007 23:14:05 | |
---|
Ja se soi ja se soi :) Kyllä, tyytyväinen olen. Hintaluokassaan ehdottoman hyvä kaappi, ja nättikin vielä, jos tuollaisesta vintage-lookista tykkää. Enää kun raaskisi ostaa ValveDriven niin olisi laitteet pitkälle tulevaisuuteen.. Rockshopin postikulut olisi olleet muistaakseni yli 32 kilon kaapille 35€, jostain syystä laskussa oli kuitenkin 25 muistaakseni. Alle sen taisi olla 18€ tai jotain. Postiennakkoa en kysynyt, vaan maksoin etukäteen. Toimitus oli vähän pitkä kun kaappi seikkaili syystä tai toisesta ensin uuteenkaupunkiin josta se sitten kaukokiidolla tuli, vaikka dhl:llä saksasta lähti? Pientä sekoilua, mutta sellasta sattuu. Palvelu on erittäin ystävällistä, maileihin vastataan samana päivänä, ja pienen epäselvyyden selvittämiseksi Enzo jopa soitti mulle asioiden kulkua nopeuttaakseen. Voin suositella. |