Aihe: Warwick Rockbass kokemuksia
1 2
viltsu-79
30.12.2005 01:57:40
Nyt kun jälkeenpäin lukee ton uusiksi, en itsekkään voinut olla nauramatta tolle lauseelle!

:)
Antakaahan tytöt ja pojat sen metallin (ja kaljan)virrata, niin teillä ei ole mitään hätää!
Samu S.
30.12.2005 08:41:54
Hoho! Siguixi meni, Niskiksessä on piileviä koomikon kykyjä!
"Presari ja jatsari ovat sellaisia peruskirveitä, ettei niiden kanssa oikein voi mennä metsään." - Niskamies
mitali
31.12.2005 00:25:39 (muokattu 31.12.2005 00:31:39)
Mulle sotaperuukki kivibasso on ollu tosi hyvä. Tosin siinä on EMG-mikit. Olen omistanut sellasen USA-jazzinkin, mutta luovuin siitä. Uskokaa tai älkää, mutta en ollut siihen koskaan tyytyväinen. Se halko piti olla, koska se on kuulemma niin kova juttu. Lopulta tajusin, että se voi olla aivan tajuttoman kova teille kaikille muille, mutta ei ole sitä mulle.

Mitä saundiin tulee, sehän on kaikille tietysti selvää, että se on kirveen ja sormien yhdistelmä. Joku saa hyvän saundin jostain vehkeestä, joka ei soi ollenkaan toisen kaverin kädessä. Joten tärkeetä on hommata sellainen basso, joka soi just sun kädessä. Sillä, mitä mieltä vaikka kaikki muut on jostain vehkeestä, ei ole mitään väliä, kun nillä ei ole sun sormia.
SF3YLO
31.12.2005 14:06:10

Mitä, mitä. Eilen vaivalla ja kiireellä kirjoitin tänne omat kokemukseni, mutta eipä näy!
Uudestaan en jaksa näin uutenavuotena kirjoittaa niin pitkää stooria, ainakaan nyt.

Ps. saa poistaa tänkin vuodatuksen..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)