Aihe: Keskinkertainen on parasta
1 2 3 4 5 6
balzary
08.12.2004 14:50:56

Meil oli sentään Herra Huu-satukasetteja. Aika hyviä

meillä mikko alatalo ja artturi robotti. oli hyvä.
Johannes_t
08.12.2004 16:19:33

Meil oli sentään Herra Huu-satukasetteja.

Mulla on ko. kirja omistuskirjoituksella :D

Porukoiden parinsadan LP-kokoelman periminen oli kyllä suunnattoman hieno juttu. Sieltä löytyy kaikki. Mm. Miles Davisin koko tuotanto, Yesiä, Stevie Wonderia, Beatlesia jne. No mitä nyt 70-luvun nuoret ovat kuunnelleet.
N_Bates
08.12.2004 16:48:05 (muokattu 08.12.2004 21:42:12)

Mulla on ko. kirja omistuskirjoituksella :D

Porukoiden parinsadan LP-kokoelman periminen oli kyllä suunnattoman hieno juttu. Sieltä löytyy kaikki. Mm. Miles Davisin koko tuotanto, Yesiä, Stevie Wonderia, Beatlesia jne. No mitä nyt 70-luvun nuoret ovat kuunnelleet.

haista ite. Miksei mun vanhemmat kuunnellu tommosta. Jotain hiton finshits-paskaa joku viis levyä ja siinä se sitten onkin... Prkl.. synnyin väärään perheeseen. Ite oon joutunut beatleksetkin ostamaan...
dumdidum dum dum
Karlsson
08.12.2004 16:50:03
Mm. Miles Davisin koko tuotanto,

Koko?

Okei, mulle Live Evil, kits. Maksan kohtuullisesti.
"Mie e vaan ymmärrä koko stereoajattelua. Munsta se o tyhymää kun toisessa kanavasta kuuluu eri kuin toisesta." -KMT
Teijo K.
08.12.2004 16:55:45

haista ite. Miksei mun vanhemmat kuunnellu tommosta. Jotain hiton finshits-paskaa joku viis levyä ja siinä se sitten onkin... Prkl.. synnytin väärään perheeseen. Ite oon joutunut beatleksetkin ostamaan...

Kohtalotoveri. Nyyh. Meillä oli vielä kasetteina. Vinyyleistä olisi saanut kätevästi seinäkellon tehtyä edes. Olisi voinut myyrä jonnekin paariin.
Akateeminen hömppä!

Operaatio Live : Jyväskylä
Johannes_t
08.12.2004 17:12:47

Koko?

Okei, mulle Live Evil, kits. Maksan kohtuullisesti.

Mutsi on fani :) Löytyy tuolta muutama melkein kallis levy, mutta en todellakaan ole niitä myymässä. Käsittääkseni esim. Loven ensimmäiset LP:t ovat suht hinnoissaan? Keräilijöitä? Anyone?
L.Ruoska
08.12.2004 19:21:34

Paljon relliikkejä naurettavampia ovat valmiiksi kulutetuit soittimet, jotka ovat vaan muodon vuoksi valmiiksi kulutettuja, ei siis kenenkään soittajan nimikkokusenpolttamaa instrumenttia mukailevia.

Meinaatko sitä "Pierced" SG-kitaraa? Mattamusta parinsadan egen sähkis johon on sahattu lovia ja risti, ja headstockiin laitettu pari "korvista" roikkumaan. Se on kyllä vähän joke!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)