Heikki L. 04.08.2003 19:03:57 | |
---|
Oottekos huomannu ikinä treenatessa tämmöstä ilmiötä? Nääs kun iltasin tulee istuttua töllön ääressä basson kanssa ja sattuu tunkee sen basson sillee kivasti omien silmien ja tv:n väliin (olkaa varovaisia, tää ohje on melko epäselvä), niin kieliä näpätessä näkyy ruutua vasten kivaa aaltoilua. Hei, mä nään mun saundin.. |
dgdg Basisti 04.08.2003 19:08:51 | |
---|
Oottekos huomannu ikinä treenatessa tämmöstä ilmiötä? Nääs kun iltasin tulee istuttua töllön ääressä basson kanssa ja sattuu tunkee sen basson sillee kivasti omien silmien ja tv:n väliin (olkaa varovaisia, tää ohje on melko epäselvä), niin kieliä näpätessä näkyy ruutua vasten kivaa aaltoilua. Hei, mä nään mun saundin.. en o koskaa koittanu f1 pitää lopettaa, saastuttaa ilmaa! |
absqua 04.08.2003 19:10:44 | |
---|
Oottekos huomannu ikinä treenatessa tämmöstä ilmiötä? Nääs kun iltasin tulee istuttua töllön ääressä basson kanssa ja sattuu tunkee sen basson sillee kivasti omien silmien ja tv:n väliin (olkaa varovaisia, tää ohje on melko epäselvä), niin kieliä näpätessä näkyy ruutua vasten kivaa aaltoilua. Hei, mä nään mun saundin.. Jep. Olen huomannut saman. Aaltoilun määrä riippuu soitetusta äänestä. C-sävel a-kielen kolmannelta nauhalta oli muistaakseni tehokkain. Toinen tehokas tapa havaiya ko. ilmiö on pitää bassoa normaalisti ja painaa leuka kiinni bodyyn samalla kun soittaa. Pään värähdellessä mukana bassotaajuuksilla TV-näkymä aaltoilee kummallisesti. -Asiaa! -Mitä asiaa? Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
sirdickyj 04.08.2003 19:16:04 | |
---|
Onks toi sitä kun kuulee värejä? Woodstockissa sitä vissiin oli paljonkin kaiketi ilmassa... WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
absqua 04.08.2003 19:23:36 | |
---|
Onks toi sitä kun kuulee värejä? Woodstockissa sitä vissiin oli paljonkin kaiketi ilmassa... Kokeile itse. Ei tämä ole mitään LSD:n epätoivottuja sivuvaikutuksia. ;-) Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
poppamies 05.08.2003 03:10:05 | |
---|
Oottekos huomannu ikinä treenatessa tämmöstä ilmiötä? Nääs kun iltasin tulee istuttua töllön ääressä basson kanssa ja sattuu tunkee sen basson sillee kivasti omien silmien ja tv:n väliin (olkaa varovaisia, tää ohje on melko epäselvä), niin kieliä näpätessä näkyy ruutua vasten kivaa aaltoilua. Hei, mä nään mun saundin.. Eikö äiti oo sanonut ettei kannata kokeilla mitään... "G-strings are for strippers" |
jPekka 05.08.2003 09:32:14 | |
---|
Saman ilmiön pystyy tietysti samaan aikaan ääniraudalla. Tai millä tahansa värähtelevällä kappaleella. Vaikka puristamalla pinsettien haarat yhteen ja päästämällä irti. Ilmiön syy jätettäköön harjoitustehtäväksi 8-) . - SOITTAKAA 4'33"!!!!!!!! |
Silvio Dante 05.08.2003 09:59:14 | |
---|
Hei, mä nään mun saundin.. U C Voices Just when I thought I was out, they pull me back in! |