Aihe: Sini Aalto
1
Heikki L.
04.08.2003 19:03:57

Oottekos huomannu ikinä treenatessa tämmöstä ilmiötä? Nääs kun iltasin tulee istuttua töllön ääressä basson kanssa ja sattuu tunkee sen basson sillee kivasti omien silmien ja tv:n väliin (olkaa varovaisia, tää ohje on melko epäselvä), niin kieliä näpätessä näkyy ruutua vasten kivaa aaltoilua.

Hei, mä nään mun saundin..
dgdg Basisti
04.08.2003 19:08:51
Oottekos huomannu ikinä treenatessa tämmöstä ilmiötä? Nääs kun iltasin tulee istuttua töllön ääressä basson kanssa ja sattuu tunkee sen basson sillee kivasti omien silmien ja tv:n väliin (olkaa varovaisia, tää ohje on melko epäselvä), niin kieliä näpätessä näkyy ruutua vasten kivaa aaltoilua.

en o koskaa koittanu
f1 pitää lopettaa, saastuttaa ilmaa!
absqua
04.08.2003 19:10:44

Jep. Olen huomannut saman. Aaltoilun määrä riippuu soitetusta äänestä. C-sävel a-kielen kolmannelta nauhalta oli muistaakseni tehokkain.

Toinen tehokas tapa havaiya ko. ilmiö on pitää bassoa normaalisti ja painaa leuka kiinni bodyyn samalla kun soittaa. Pään värähdellessä mukana bassotaajuuksilla TV-näkymä aaltoilee kummallisesti.

-Asiaa!
-Mitä asiaa?
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
sirdickyj
04.08.2003 19:16:04
Onks toi sitä kun kuulee värejä? Woodstockissa sitä vissiin oli paljonkin kaiketi ilmassa...
WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED
absqua
04.08.2003 19:23:36
Onks toi sitä kun kuulee värejä? Woodstockissa sitä vissiin oli paljonkin kaiketi ilmassa...

Kokeile itse. Ei tämä ole mitään LSD:n epätoivottuja sivuvaikutuksia. ;-)
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
poppamies
05.08.2003 03:10:05

Eikö äiti oo sanonut ettei kannata kokeilla mitään...
"G-strings are for strippers"
jPekka
05.08.2003 09:32:14

Saman ilmiön pystyy tietysti samaan aikaan ääniraudalla. Tai millä tahansa värähtelevällä kappaleella. Vaikka puristamalla pinsettien haarat yhteen ja päästämällä irti.

Ilmiön syy jätettäköön harjoitustehtäväksi 8-)

.
- SOITTAKAA 4'33"!!!!!!!!
Silvio Dante
05.08.2003 09:59:14

U C Voices
Just when I thought I was out, they pull me back in!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)