Aihe: Duck Dunn
1
duane
05.01.2004 17:53:43
Olisi kova vimma opiskella herran soitantoa kun sain joululahjaksi Booker T. & MG's boxin.. Tietääkö kukaan löytyykö netistä transkriptioita biiseistä?
I got debts no honest man can pay...
absqua
05.01.2004 18:49:51
Olisi kova vimma opiskella herran soitantoa kun sain joululahjaksi Booker T. & MG's boxin.. Tietääkö kukaan löytyykö netistä transkriptioita biiseistä?

En ole mitenkään erityisen aktiivisesti Dunnin linjojen transkriptioita etsiskellyt, mutta ne pari kertaa kun yritin päättyivät sikäli huonosti ettei mitään järkevää löytynyt. Jotain paskoja tabeja ainoastaan ja niistä on yleensä vain harmia ainakin minulle.
Toisaalta Dunn on kaikessa nerokkuudessaan soittajana pitkälti minimalistisen linjan miehiä, eli levyltä kuuntelemalla ja mukana soittelemalla pääset perille ainakin 90%:sta hänen linjoistaan. Varsinkin Booker T-levyjen bassottelu on täydellisyyttä hipovaa groovailua IMO. Simppeliä ja svengaavaa.
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
Karlsson
07.01.2004 09:04:49
Ainaskin tuolta löytää jotain nuotteja Dunnin soittamiin biiseihin:

http://perso.wanadoo.fr/scott_f/Funk/funk.htm

Duck on kyllä mitä ihanin basisti ja juuri sellainen soittaja joka on varmasti soittokavereiden mieleen. Eli pysyy tiukasti asiassa, omaa tajuttoman grooven ja polttaa piippua.
Olen läski sika.
jPekka
07.01.2004 11:15:26

Duck on kyllä mitä ihanin basisti ja juuri sellainen soittaja joka on varmasti soittokavereiden mieleen. Eli pysyy tiukasti asiassa, omaa tajuttoman grooven ja polttaa piippua.

Nooo, kovin pienessä treenikämpässä piipunpolttaja tuskin on kovin suosittu...
- SOITTAKAA 4'33"!!!!!!!!
Karlsson
07.01.2004 11:19:06
Nooo, kovin pienessä treenikämpässä piipunpolttaja tuskin on kovin suosittu...

No, riippu, siitä mitä sinä piipussa polttaa..

Ehe ehe.
Olen läski sika.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)