kreivitär69 14.05.2004 14:17:01 | |
---|
teen itse bassoa lopputyökseni. kysyisin nyt että mitkä olisivat hyvät mikit kuusikieliseen? luokse kauniin ristin
luokse maan pyhän, verisillä käsilläsi
joudut kaivamaan saastaisen hautasi
jäät ilman ystäviä, kylmän mullan alle -by:me:- |
M.Hanski 14.05.2004 14:35:49 | |
---|
teen itse bassoa lopputyökseni. kysyisin nyt että mitkä olisivat hyvät mikit kuusikieliseen? Pari kiperää kysymystä: Mistä puista basso on tehty? Millaista soundia haet? Mieltymyksiä aktiivi/passiivi-akselilla? Hintahaitari? Se pittee tietee! | Ostakaa mun SWR-kaapit pois. |
kreivitär69 14.05.2004 14:44:55 (muokattu 17.05.2004 21:02:16) | |
---|
hinnasta nyt ei ole väliä... saundi pehmeä tai miksi sitä nyt haluaa kutsua... luokse kauniin ristin
luokse maan pyhän, verisillä käsilläsi
joudut kaivamaan saastaisen hautasi
jäät ilman ystäviä, kylmän mullan alle -by:me:- |
Teijo K. 14.05.2004 14:56:08 | |
---|
hinnasta nyt ei ole väliä... saundi pehmeä tai miksi sitä nyt haluaa kutsua... aktiivi- akselilla Pehmeä soundi bartolini, aktiivi soundi EMG p45. Tuollaiset minulla on noissa kuuskielisissä. Aktiivimikistä ei munsta pehmeää soundia saakaan. Se on passiivimikissä. Ei me mitään musakaupaa tarvita, me ollaan jo se, keskenään.
- hemmo off-topic mumoista. |
M.Hanski 14.05.2004 15:03:23 | |
---|
hinnasta nyt ei ole väliä... saundi pehmeä tai miksi sitä nyt haluaa kutsua... aktiivi- akselilla Komppaan arvaa Bartolini-ehdotuksen tiimoilta. Jos haluat aktiivi-EQ:n, voin suositella Aguilar OBP-3 -elektroniikkapalikkaa. Sekä Bartolinia että Aguilaria saa www.bestbassgear.com -saitilta hyvällä hinnalla ja uskomattoman nopealla toimituksella jenkkisaitiksi. Olen tilannut pari Bartolinin mikkisettiä kyseisestä mestasta ja toimitus kesti n. viikon molemmilla kerroilla. Se pittee tietee! | Ostakaa mun SWR-kaapit pois. |