HeavyMachinery 03.09.2005 12:41:36 | |
---|
Kuka omistaa kyseisen soittimen ? Onkos se aktiivi vai passiivi ? *Mitä eroa elektroniikassa tavan musariin ? Minä tiedän - siis pelkään ! |
M-Q 03.09.2005 21:30:32 | |
---|
Kuka omistaa kyseisen soittimen ? Onkos se aktiivi vai passiivi ? *Mitä eroa elektroniikassa tavan musariin ? Passiivi se on. Mun OLP:ssä ainakin on volume mikin molemmille keloille. Tai oli, koska vaihdoin siihen uuden mikin ja laitoin aktiivielektroniikan. Pätevä peli. Loppu tulee, varmasti. -B.B. Korhonen |
MakkeJ 06.09.2005 10:24:25 | |
---|
Kuka omistaa kyseisen soittimen ? Onkos se aktiivi vai passiivi ? *Mitä eroa elektroniikassa tavan musariin ? Mulla on 5-kielinen OLP. Ihan pätevä peli se on vaikkakin mulla on hieman ongelmia kaulan elämisen kanssa, mutta niin oli aikaisemmin mun 4-kielisessä OLPissakin. Tykkään pitää kieliä matalalla. Mikki on aika hyvä passiivimikiksi mutta potikat voisi vaihtaa. H-kieli soi todella hyvin. loud´n proud |
HeavyMachinery 06.09.2005 10:29:22 | |
---|
Perhana kun noi on loppu kaikkialla maahantuoja mukaan lukien... Joutui ny sitten ostaa presarin ensi hätään :) Minä tiedän - siis pelkään ! |
Jooba 06.09.2005 17:43:52 | |
---|
Mulla on, ja en tykkää, en tiedä miksi. Kaulaa saa vääntää viiteentoista eri suuntaan ennen kun toimii, jos vertaa mun omaan Ibaneziin niin se toimii parhaiten jos näistä kahdesta valitaan, munsta siis. En suosittele. Nyt olen säätänyt kaulaa tiukemmalle ja kielet saa olla katossa että ne ei rämise siellä 12-19 nauhat. |
John Jason. 09.09.2005 15:13:01 | |
---|
Multa löytyy kans perus 4 kielinen olppi ja on siin mun mielest hinta/laatu suhde kohillaan. Jonkun verran sitä saa säätää ensin alkuun mut siit kyl ihan hyvän. En myy pois. \"I´m the LizardKing I can do anything\" |