vilmahiiri 11.12.2008 17:34:59 | |
---|
Hei! Vielä olisi yksi paikka jäljellä! Tässä kurssin tiedot: Aika: La 21.2. ja Su 22.2. 2009, klo 12.00 - 18.00 Paikka: Helsinki Hinta: koko viikonlopulta 100 e / hlö Ryhmän koko: 5 hlöä + opettaja Kurssilla käydään mm. läpi basson set-up (myös osallistujakohtaisesti) ja perusasiat, kuten kontrabasson setupin optimointi parhaan äänen tavoittamiseksi. Myös asiaa kielistä, kamoista sekä jonkun verran historiaa ja tiedoksi hyödyllisiä linkkejä yms yms.. Soittamisessa keskitytään släppäämään / soittamaan rockabilly, psychobilly -tyyliin kontrabassolla. Eli jousia ja nuottitelineitä ei tarvita! Kurssi on vähän aikaa soittaneille / aloittelijoille, joilla on oma läskibasso ottaa mukaan. Opettaja tulee Berliinistä, opetuskieli englanti. Tulkkaus tarpeen mukaan. Kerron tarkemmin sisällöstä mailitse ilmoittautuneille. Paljon on tulossa asiaa ja harjoittelua! Jos kiinnostuit, laita minulle sähköpostia osoitteeseen bassoseminaari@gmail.com Keep the focus and eventually the focus will keep you. |
JudeJude 11.12.2008 20:19:59 | |
---|
Minulle ei ole koskaan tämä 'billy-osasto jotenkin kolahtanut, vaikka soitin onkin oikea siihen nähden. Olisiako sitä teitillä jotain oikein ansiokkaita kuunteluvinkkejä neuvoa? -jude "Kaikki jotka soittavat bassoviulua tai pasuunaa, ovat useimmiten neuvottomia." -Anton Tsehov, Romaani bassoviulusta |
vilmahiiri 11.12.2008 21:31:37 | |
---|
Minulle ei ole koskaan tämä 'billy-osasto jotenkin kolahtanut, vaikka soitin onkin oikea siihen nähden. Olisiako sitä teitillä jotain oikein ansiokkaita kuunteluvinkkejä neuvoa? -jude Ensimmäiset jotka mulle kolahti olivat: Gutter Demons, Zombie Ghost Train ja Mad Sin...mutta kaikilla on tietty oma makunsa...:) Keep the focus and eventually the focus will keep you. |
Shuffle and Boogie 13.12.2008 23:25:25 | |
---|
pitää laittaa mietintä myssy päähän kiinostusta ois Old Time Rock'n'Roll |
vilmahiiri 17.12.2008 09:57:28 | |
---|
pitää laittaa mietintä myssy päähän kiinostusta ois Jos haluat tarkempaa tietoa ja tiedottelua niin heitä maililla (bassoseminaari@gmail.com)! Se ei vielä sido mihinkään! Laitan sitovimmista ilmoittautumisista pyynnön sitten mailitse kiinnostuneille tammikuun loppuun mennessä. Tervetuloa mukaan! Keep the focus and eventually the focus will keep you. |
ubik 17.12.2008 10:47:43 | |
---|
nekromantix! mitä ihmettä mite se o nii nopee??? |
vilmahiiri 18.12.2008 18:57:58 | |
---|
Keep the focus and eventually the focus will keep you. |
vilmahiiri 26.12.2008 09:44:30 | |
---|
paikka on nyt täytetty mutta jos vielä joku haluaa mukaan, kannattaa jättää yhteystiedot peruutuksien varalta (bassoseminaari@gmail.com). Keep the focus and eventually the focus will keep you. |
vilmahiiri 18.01.2009 21:27:47 | |
---|
Ja nyt olisi taas yksi paikka vapaana!!! :D Kaikki edellämainitut asiat pitää edelleen kutinsa.. Eli mailia vaan kiinnostuneet! Keep the focus and eventually the focus will keep you. |