Janus 01.11.2012 21:08:00 | |
---|
NRider: Ei saanut kyseisessä käyttisversiossa (ehkä vuosi-pari sitten), kokeilin kyllä kaikki mahdolliset yhdistelmät. Sen sijaan sain useita päällekkäisiä umlauteja :) Nykyisessä versiossa muistaakseni onnistui tildetys kyllä ihan normaalisti. Niin, siis kuten viimeisessä lauseessa totesin, tuo tilde on ihan perusmerkki n-kirjaimen yhteydessä mm. espanjan kielessä, kuten ääkköset suomessa. Espanjan (ja yleensäkin sen kielialueen, Väli- ja E-Amerikka jne.) Mac-markkinat ovat olleet ihan kohtuullisen kokoiset jo pitkään. Todennäköisempää on, että et vain osannut. |
Ziggy Bubba 01.11.2012 21:22:05 | |
---|
tender.insanity: En mä niin ole väittänyt. Naisilla on iPhonet ainakin mitä tässä työporukkaa ja muitakin katsoo. Heidän tuuheat taidot kun on nähnyt, niin oiva valinta heille. Jos sitten tahtoo muutakin tehdä kuin soittaa, viestitellä ja räplätä lärvikirjaa, niin eipä ole hyvänäyttöistä Androidia voittanutta. Et siis sano, että iPhone on sulle huono, mutta koska naiset. Joku taisi nostaa sen ikäkortin, enkä nyt ihan kreisinä ihmettele. Myönnä edes, että kokemukset Applen kamoilla on tosi vähissä. Tai sitten kerro mikä niissä sulle kusi. |
phiit 01.11.2012 21:38:46 (muokattu 01.11.2012 21:39:53) | |
---|
Ziggy Bubba: Et siis sano, että iPhone on sulle huono, mutta koska naiset. Joku taisi nostaa sen ikäkortin, enkä nyt ihan kreisinä ihmettele. Myönnä edes, että kokemukset Applen kamoilla on tosi vähissä. Tai sitten kerro mikä niissä sulle kusi. ..plussaa tuli! ikäkortti on aina se huumoriveto jonka varaan ei kyllä kannattaisi paljoa laskea :) |
Ziggy Bubba 01.11.2012 21:50:47 | |
---|
phiit: ..plussaa tuli! ikäkortti on aina se huumoriveto jonka varaan ei kyllä kannattaisi paljoa laskea :) Jos vastaat noihin mun kysymyksiin, vedän sen semisti heitetyn korttini takaisin. |
tender.insanity 01.11.2012 21:51:23 | |
---|
Ziggy Bubba: Et siis sano, että iPhone on sulle huono, mutta koska naiset. Joku taisi nostaa sen ikäkortin, enkä nyt ihan kreisinä ihmettele. Myönnä edes, että kokemukset Applen kamoilla on tosi vähissä. Tai sitten kerro mikä niissä sulle kusi. Hintalaatusuhde huono, näyttö huonompi kuin verrokeissa (htc, galaxy s), lelumainen ulkonäkö, kankea alkuun. Siksi jätin iphonen hyllyyn. Pc:n valitsin koska tykkään kasailla koneita, ylikellottaa huoletta, kustomoida mitä tahdon helposti, pelata ja Hintalaatusuhde kohdallaan. Mitä vielä tahdot tietää? |
Ziggy Bubba 01.11.2012 22:01:53 | |
---|
tender.insanity: Hintalaatusuhde huono, näyttö huonompi kuin verrokeissa (htc, galaxy s), lelumainen ulkonäkö, kankea alkuun. Siksi jätin iphonen hyllyyn. Huono näyttö, eikö tossa oo ns. retina-näyttö? Luulis olevan enemmän pikseleitä kuin ihmisen silmä erottaa. Ja se sama "lelumainen" ulkonäkö on pitkälti kaikissa älypuhelimissa, koska Applen design myy. Esim. Samsungit näyttää just niin paljon iPhonelta kuin on vain lain puitteissa mahdollista. Pc:n valitsin koska tykkään kasailla koneita, ylikellottaa huoletta, kustomoida mitä tahdon helposti, pelata ja Hintalaatusuhde kohdallaan. Olisit sanonut ton heti alkuun ja jättänyt vittuilun vähemmälle. Duh. |
Jaava 01.11.2012 22:27:39 | |
---|
tender.insanity: Pc:n valitsin koska tykkään kasailla koneita, ylikellottaa huoletta, kustomoida mitä tahdon helposti, pelata ja Hintalaatusuhde kohdallaan. Äärimmäisen hyvä syy valita pc. Itsekin meinasin ehkä ensivuonna itselleni pc:n pelikoneeksi kasailla. Mutta kaikkeen muuhun mä käytän kyllä tätä macciä ja pcläppäreistä on sen verran paljon huonoja kokemuksia (itselläni henkilökohtaisesti 4 eri mallista 2 eri valmistajalta), että mielummin en ota riskiä. Silloin ymmärsin, että kansan suurin riemu on saada huutaa yhdessä eikä ole paljon väliä sillä, minkä vuoksi huudetaan, vaan huutaessaan muiden kanssa jokainen tuntee itsensä väkeväksi ja asian, jonka vuoksi huutaa, ainoaksi oikeaksi asiaksi. - M. Waltari |
Janus 01.11.2012 22:34:42 | |
---|
tender.insanity: Pc:n valitsin koska tykkään kasailla koneita, ylikellottaa huoletta, kustomoida mitä tahdon helposti, pelata ja Hintalaatusuhde kohdallaan. Toi kuulostaa kivalta harrastukselta. Täysin kustomoitu tietokone, jolla pelaaminen sujuu, ei olisi lainkaan huono lisä tähänkään talouteen. Tuonkin harrastuksen tulen todennäköisesti rahoittamaan Maceilla tehtävillä duuneilla. |
L-studio 01.11.2012 23:08:25 (muokattu 01.11.2012 23:37:10) | |
---|
tender.insanity: Pc:n valitsin koska tykkään kasailla koneita, ylikellottaa huoletta, kustomoida mitä tahdon helposti, pelata ja Hintalaatusuhde kohdallaan. Runkkaaminen on hieno harrastus, vaan ammattilaisena siinä väsyy, ikä, kokemus ym. Edit: Oho, nyt mä kirjoitin ihan väärin, kun mäkkeihin ei saa oikeinkirjoitusta. Se mitä piti sanoa: rukkaus olikin runkkaus, voi että! Elämässä ei ole muuta pakkoa kuin kissat. |
Topa- 01.11.2012 23:11:56 (muokattu 01.11.2012 23:13:49) | |
---|
tender.insanity: Hintalaatusuhde huono, näyttö huonompi kuin verrokeissa (htc, galaxy s), lelumainen ulkonäkö, kankea alkuun. Siksi jätin iphonen hyllyyn. Pc:n valitsin koska tykkään kasailla koneita, ylikellottaa huoletta, kustomoida mitä tahdon helposti, pelata ja Hintalaatusuhde kohdallaan. tykkäätkö tehdä musiikkia vai harrastaa tietokoneita, jos jälkimmäinen niin PC on siihen oiva väline. E: ite tykkäsin kans kikkailla linuxilla, kellotella koneita. siinä on hinta/laatu enemmän kuin kohdallaan, kun käyttis ei maksa mitään. Musahommiin on työkalut erikseen ja konsolit pelaamiseen. |
phiit 02.11.2012 06:24:25 (muokattu 02.11.2012 07:48:04) | |
---|
tender.insanity: Hintalaatusuhde huono, näyttö huonompi kuin verrokeissa (htc, galaxy s), lelumainen ulkonäkö, kankea alkuun. Siksi jätin iphonen hyllyyn. Pc:n valitsin koska tykkään kasailla koneita, ylikellottaa huoletta, kustomoida mitä tahdon helposti, pelata ja Hintalaatusuhde kohdallaan. Mitä vielä tahdot tietää? Heh, angstia angstia, toi luuri puolikin meni taas kerran mettään, htc:t ja samsungit on natisevia muovisia leluja, ootko koskaan nähny iluuria muutenkuin kuvista? ja tuo pc legorakenteluhan on ihan ok jos siitä pitää, itse kasvoin tuosta vaiheesta yli jo varhaisteininä tuo mitä vielä haluat tietää on aika vaarallinen kysymys, koko elämäntarina tietty kiinnostaa ja ne kohdat missä olet ajautunut sivuraiteille :) |
Janzu78 02.11.2012 08:40:10 | |
---|
Topa-: tykkäätkö tehdä musiikkia vai harrastaa tietokoneita, jos jälkimmäinen niin PC on siihen oiva väline. Just tuollaiset kommentit on tässä(kin) ketjussa täysin turhia. Kuten todettu jo useasti PC:llä musiikin tekeminen on helppoa, mukavaa ja vaivatonta. Eikä vaadi mitään tietokoneharrastamista. Itse olen tehnyt PC:llä tänäkin vuonna 30 biisiä ja remixiä. Ilman tietokoneharrastamista. Joten jospa Topa- voisi harkita pysyvänsä asialinjalla. |
tender.insanity 02.11.2012 08:44:21 (muokattu 02.11.2012 08:53:25) | |
---|
Topa-: tykkäätkö tehdä musiikkia vai harrastaa tietokoneita, jos jälkimmäinen niin PC on siihen oiva väline. Hyvin se musiikin teko on tähänkin mennessä sujunut. Ilman säätämistä ja ongelmia. |
tender.insanity 02.11.2012 08:53:14 | |
---|
phiit: Heh, angstia angstia, toi luuri puolikin meni taas kerran mettään, htc:t ja samsungit on natisevia muovisia leluja, ootko koskaan nähny iluuria muutenkuin kuvista? Jätän angstit ihan sulle. Kyllä noita puhelimia on tullut ihan livenä räplättyä. Valitsin itseäni eniten miellyttävän, enkä mene sen mukaan mitä joku jossain sanoo. Laumaeläimenä olo voi olla tylsää pitemmän päälle. ja tuo pc legorakenteluhan on ihan ok jos siitä pitää, itse kasvoin tuosta vaiheesta yli jo varhaisteininä Niin. Kaikki tekee sitä, mitä osaa ja mihin taidot riittää. Jos osaamista ei ole, niin helposti sitä kallistuu valmiiden ratkaisuiden puoleen. Toinen ostaa Ikeasta lastulevyhyllyn ja toinen hakee puutavaraliikkeestä itseään miellyttävää oikeaa puuta ja tekee siitä itse hyllyn. tuo mitä vielä haluat tietää on aika vaarallinen kysymys, koko elämäntarina tietty kiinnostaa ja ne kohdat missä olet ajautunut sivuraiteille :) En ole missään vaiheessa ajautunut sivuraiteelle vaan olen aina tehnyt asiat miten omaksi parhaakseni näen toisten mielipiteistä huolimatta. Ei ole kiva mennä toisten pillien tahtiin. Sama koskee musiikkia. Toiset menee siitä, mistä aita matalin ja soittaa muiden tekemiä biisejä. Toiset taas säätävät ja näkevät vaivaa ja luovat omaa. |
JPQ 02.11.2012 09:14:50 (muokattu 02.11.2012 10:03:55) | |
---|
tender.insanity: Niin. Kaikki tekee sitä, mitä osaa ja mihin taidot riittää. Jos osaamista ei ole, niin helposti sitä kallistuu valmiiden ratkaisuiden puoleen. Toinen ostaa Ikeasta lastulevyhyllyn ja toinen hakee puutavaraliikkeestä itseään miellyttävää oikeaa puuta ja tekee siitä itse hyllyn.
Entäs se kolmas joka piirtää hyllyn itselleen ja vie suunitelmansa firmaan joka tekee sen? (en laittanut firman nimeä malliksi kun en halua mainostaa mitään offtopic tavaraa) ps. toisenlaista vaivaa vaatii toisttaa toisten kappaleet oikein. Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
Jaava 02.11.2012 10:02:54 | |
---|
tender.insanity: Toinen ostaa Ikeasta lastulevyhyllyn ja toinen hakee puutavaraliikkeestä itseään miellyttävää oikeaa puuta ja tekee siitä itse hyllyn. Toinen ostaa puusepältä täyspuisen hyllyn ja toinen käy ostamassa lastulevyä ja väsää niistä jonkun hökötyksen. Silloin ymmärsin, että kansan suurin riemu on saada huutaa yhdessä eikä ole paljon väliä sillä, minkä vuoksi huudetaan, vaan huutaessaan muiden kanssa jokainen tuntee itsensä väkeväksi ja asian, jonka vuoksi huutaa, ainoaksi oikeaksi asiaksi. - M. Waltari |
phiit 02.11.2012 10:05:03 (muokattu 02.11.2012 10:09:38) | |
---|
tender.insanity: Niin. Kaikki tekee sitä, mitä osaa ja mihin taidot riittää. Jos osaamista ei ole, niin helposti sitä kallistuu valmiiden ratkaisuiden puoleen. Toinen ostaa Ikeasta lastulevyhyllyn ja toinen hakee puutavaraliikkeestä itseään miellyttävää oikeaa puuta ja tekee siitä itse hyllyn.
. Kyllä, itselläni taidot kehittyny siihen pisteeseen ettei ole tarvetta säätää, kokemusta säätämisestä ja rakentelusta on enemmänkin kuin tarpeeksi, ehkäpä siihen on vain mennyt maku. Itse keskityn mieluiten siihen olennaiseen eli musiikin tekemiseen ja haluan toimivat työkalut, tosin sitten taas soitinpuolella tulee räpellettyä ja customoitua ihan kaikki joten syön sanani osittain tässä asiassa, mutten tietokonepuolelta :) Coverbändeistä olen 100% samaa mieltä, ei mitään turhempaa löydy maailmasta kuin cover bändit. Itse tein ekan biisini vuonna 91 kun tuli kitaraan tartuttua ja ne pakkolliset 4 ekaa sointua opittua. Pitäs varmaan laittaa tuo joskus kuultavaan muotoon, sen verran omituinen tekele on :) |
JPQ 02.11.2012 10:34:07 (muokattu 02.11.2012 10:38:57) | |
---|
Minuakaan ei kyllä hirveästi innostaisi soittaa toisten kappaleita ja ne harvat jotka haluttaisi pitäs soittaa aidolla soittimella josta edes turha haaveilla. ps. nyt mietin noita kitaristien pakollista ekaa neljää sointua... Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
Kampela77 02.11.2012 10:46:43 | |
---|
tender.insanity: Toiset vaihtavat renkaat autoon 20 minuutissa ja toiset maksavat muutaman kympin kun itse eivät viitsi säätää. Sitten kun tiellä pamahtaa rengas, ollaan sormi suussa, että mikäs se tunkki onkaan. Itsellänihän on Run Flatit, niin voin huristella puhjenneella renkaalla vaihdattamaan uutta tilalle. Sitten rasva-apinat syöksyvät autoni kimppuun uusia renkaita vaihtamaan, kun itse hörpin kahvia. Paikalta poistuessani heitän auton ikkunasta kiusallani kourallisen kolikoita maahan ja nauran paskaisesti, kun köyhät jäävät keräämään hiluja maasta. Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |
JPQ 02.11.2012 10:53:36 (muokattu 02.11.2012 10:54:08) | |
---|
Minä sanon että tämä vastakkain asettelu loputtava koska osa meistä sentäs osaa enempi kuin eräät muttei ihan kaikkea silti. Ja tiedän että pceen käyttäjiä jotka tietää tietotekniikasta vähemmän kuin minäv aikka minulla mäkki. Minä tiedän osaa enempi jopa PCeistä. Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |