sami_sumea 07.01.2013 16:58:30 (muokattu 07.01.2013 17:04:18) | |
---|
- Soundaa helvetin hyvältä. - Halpaa kuin saippua. - Kaveri on niin sydämellinen hullu professori, että mielelläni annan rahani hälle. - Tärkein: ei turhaa graafista paskaa jolla kusettaa itseään. Soundaa hyvältä joo, mutta ite mulla ainakin tökkii Airwindowsin plugareissa se, että UI on aivan p**seestä (en tykkää noista default-ui plugareista sit yhtään), ja tuntuu että parametrien säätövaraa on liikaa. Mun mielestä yks oleellinen osa hyvissä plugareissa on se, että parametrien ranget ovat valmiiksi about käyttökelpoisella tasolla, ja niistä ymmärtää about heti mitä mikäkin nuppi tekee :-) edit: näemmä ovat muuttuneet aikapaljon niistä versoista mitä mulla on... Pitääpä pistää testiin. edit2: joo, näköjään nää on paljon käyttökelpoisempia kuin nuo ekan generaation lätkyttimet mitä mulla oli. ... http://www.soundreel.com |
Mikael 17.01.2013 20:09:03 | |
---|
Mulla on noi IK:n kompurat jääneet täysin käyttämättä. Ne ei juttele mulle. Ennen ei ollut mitään - nyt on. |
JPQ 17.01.2013 22:07:01 (muokattu 18.01.2013 03:37:36) | |
---|
Aki: ... Eli yleensä kompuralla laajennat etkä lytistä dynamiikkaa? Taisin ymmärtää väärin. Mulla on toiminut hyvin se sääntö plugareissa ja muissakin softissa, etten osta mitään mitä en pääse ensin kokeilemaan. Demoversiona tai muiden pajoissa tms. Pääosin noin minäkin menetellyt ainoa poikkeus setissäni on nyt Ezdrummer lisäosineen. Siinä vain toinen lisäosa vähän pettymys mutta kyllä silläkin paikkansa varmaan on (Jazz lisäosa tarpeellinen oli Vintage Rock jota varmaan Kontaktin settien lisäksi käyttänen rumpuihin kun tarve tulee) ja kun sai niin halvalla kuin sai eipä harmita. varmaan noudatan tätä enempikin koska vaikka tiedän että eräät firmat on luotettavia (Todella moni käyttää niiden tuotteita) en silti voi kuvitellakaan maksavani satasia jostain josta en varmasti tiedä toimiiko se. vaikka ehkä vähän joustan kaavastani joskin alustavasti en tiedä miten varmasti riippuu siitä miten kauan tärkeämpien juttujenkin saanti vie. Vähän epäilen niin kauan että jäävät haaveiksi. Eikä harrastukseen viitsi ihan järjettömiä summia sijoitella. Ajattelen summia markkojen kautta auttaa tajuamaan paremmin niiden suuruutta. Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
phiit 19.01.2013 02:41:46 | |
---|
Mikael: Mulla on noi IK:n kompurat jääneet täysin käyttämättä. Ne ei juttele mulle. Black76 :han on paras |
Klezberg 19.01.2013 11:10:45 | |
---|
JPQ: Pääosin noin minäkin menetellyt ainoa poikkeus setissäni on nyt Ezdrummer lisäosineen. Siinä vain toinen lisäosa vähän pettymys mutta kyllä silläkin paikkansa varmaan on (Jazz lisäosa tarpeellinen oli Vintage Rock jota varmaan Kontaktin settien lisäksi käyttänen rumpuihin kun tarve tulee) ja kun sai niin halvalla kuin sai eipä harmita. Siis Jazz oli sulle turha? Meinaatko sen soundeja vai niitä valmiita komppeja? Itselle tuo Jazz on todella keskeinen rumpusettinä, mutta sen mukana tulleet kompit eivät oikein minulle toimi. Mutta niitä komppejahan voi käyttää ristiin, rokkia jatsisetillä vaikka, ja Toontracks myy midikomppeja erikseenkin, olen hommannut niitä muutaman paketin kun itse en ole innostunut rumpukomppeja tekemään. huomasin tässä että mun klarinetinsoitto kuulostaa aika luonnonmukaiselta... lähinnä niinkuin sorsalta.. siksi siirryinkin haitariin |
JPQ 19.01.2013 15:21:28 | |
---|
Klezberg: Siis Jazz oli sulle turha? Meinaatko sen soundeja vai niitä valmiita komppeja? Itselle tuo Jazz on todella keskeinen rumpusettinä, mutta sen mukana tulleet kompit eivät oikein minulle toimi. Mutta niitä komppejahan voi käyttää ristiin, rokkia jatsisetillä vaikka, ja Toontracks myy midikomppeja erikseenkin, olen hommannut niitä muutaman paketin kun itse en ole innostunut rumpukomppeja tekemään. Soundia vain hieman ei niinkuin eräät setit (muualla olevat) jotka ei toimil lainkaan jälleen kerran Jazz lisäosan ongelma hieman haitsut niin vähän että eiköhän se vähitellen mene ja vintage Rock setti toimii minulle täysin se just passeli. Se kuin tehty. ps. muutama paketti rumpukomppeja varmaan omallakin listalla koska en osaa tehdä. Ja pari lisäosaakin voinee joskus pistää se latin percussion kiinnostaa aika hyvin. vaikka on jo kahdet bongo yms samplet (ProjectSam True Strike 1,NI Komplete 7 setit jos Logicin anti unohdetaan) Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
Mikael 20.01.2013 11:44:30 (muokattu 20.01.2013 11:46:52) | |
---|
phiit: Black76 :han on paras Tosta en tiiä kun sitä ei mulla ole, mutta ainakin Farichild-mallinnus oli jotenkin ihan mauton ja hajuton verrattuna UAD:n vastaavaan. Samoin se punainen optolaite on jäänyt UAD:n LA-2A:n jalkoihin. UAD:n 1176-mallinnuksetkin tuntuu itelle niin hyviltä että en oo tuntenut tarvetta edes ajatella tota Blac76:sta. Mut hyvä jos toimii sulle! Ennen ei ollut mitään - nyt on. |