Aihe: Kannettavaan äänikorttia?
1
molder
22.02.2005 19:19:26
Apua tarvittais.
Olen äänitellyt huvin vuoksi ja harrastelu- mielessä vanhalla Pena III :lla (sisällä Creative 24 -äänikortti ). On pelannut ja riittänyt tarpeisiini ihan hyvin.

Nyt ostin kannetavan Acer Aspire 1522 WLMi (tarkemmat tiedot ihan jutun alla )
Siinä taas sisällä on Vinyl -integroitu piiri.

Softana olen käyttänyt N-Trakkia joka riittä omiin tarpeisiin aivan hyvin.
Ohjelma ei pyöri kuitenkaan ollenkaan Acerin kannettavassa ( pökii ja epäsynkkaa yms. ) vaikka kuinka optimois buffereita yms?.
Mikähän vikana?
Mikä neuvoksi?

Auttaako asiaan jos hommaan ulkoisen äänikortin? USB? Firewire?
Mitä suosittelisitte, ei tarvi olla mikään super-hifi. Kunhan jonkun puolen
tusinaa raitaa saisi.

Tiedot kannettavasta;

Acer Aspire 1522 WLMi
· AMD Athlon 64 3000+ prosessori
· Windows XP Home käyttöjärjestelmä
· 512MB keskusmuisti
· 60GB kiintolevy
· 15.4" Widescreen XGA TFT-näyttö
· DVD±RW asema
· VIA NVidia GeForce FX Go5700 - 64MB näytönohjain
· Integroitu verkkokortti ja Wlan
· 56K modeemi
· Paino 3,6 Kg
· Adobe Acrobat Reader, Norton AntiVirus, Cyberlink PowerDVD , Acer System Recovery, Acer Launch Manager, NTI CD-Maker, Aspire Arcade, Acer eManager, Acer Disk-to-Disk Recovery
· Takuu 1 vuosi
Lisää koriin

Liitännät: 1 x näyttö / video - S-videon ulostulo 1 x IEEE 1394 (FireWire) 4 x Hi-Speed USB 1 x modeemi - puhelinlinja - RJ-11 1 x verkko - Ethernet 10Base-T/100Base-TX/1000Base-T - RJ-45 1 x näyttö / video - VGA - 15-nastainen HD D-Sub (HD-15) 1 x mikrofoni - sisäänmeno - miniliitin: 3,5 mm 1 x kuulokkeet - ulostulo - miniliitin: stereo, 3,5 mm 1 x infrapuna - IrDA 1 x rinnakkainen - IEEE 1284 (EPP/ECP) - 25-nastainen D-Sub (DB-25)
Puavali
22.02.2005 20:32:25
Mulla on Acer kanssa (tosin mäkki houkuttais). Äänikorttina on Mark of the unicornin 828 mk II, firewire-liitäntäinen vehjes, jolla saa laitettua kelposti kymmenen raitaa kerralla kovolle.
kalamies#19 >-)))> Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni.
CryptoFib
23.02.2005 12:13:07
Mulla on kutakuinkin samanlainen kone. Tosin Amilo.
Ostin M-Audion Ozonen ja gigbagin sille+koneelle. Älyhyvä kortti. Suosittelen. Soitin Laineelta turusta kuulemma saa näitä.

www.m-audio.com
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)