Aihe: Liitetiedostojevskien lähettäminen..
1
vaaniva heinäpaali
20.10.2003 23:12:33
Heh..taitaa mennä aavistuksen verran asian vierestä mutta kertokaa ny mulle mikä on saa olla liitetiedoston maksimikoko ku sellasta lähettää kaverin sähköpostiin..eikös siinä joku raja ollu. Tänks!
Meshuggahin rumpali lyö virveliin ku se kerkiää...
sormunen
20.10.2003 23:32:45
Heh..taitaa mennä aavistuksen verran asian vierestä mutta kertokaa ny mulle mikä on saa olla liitetiedoston maksimikoko ku sellasta lähettää kaverin sähköpostiin..eikös siinä joku raja ollu. Tänks!

Kysy kaverilta mimmonen postilaatikko sillä on.
vaaniva heinäpaali
20.10.2003 23:56:16
Kysy kaverilta mimmonen postilaatikko sillä on.

Täh...no kuin isoja oot nähny?
lxi
20.10.2003 23:59:04
Täh...no kuin isoja oot nähny?

No minulla on sata megaa. Mikä ei missään nimessä tarkoita, että haluan tai hyväksyn satamegaista liitetiedostoa postini mukana.

Minusta "hyvien tapojen" mukaista on laittaa sähköpostin mukana vain kilotavuissa, ei megatavuissa mitattavia määriä tavaraa. Tietysti homma riippuu vastaanottajan postista, nettiyhteydestä ja vaikka mistä muusta. Jos se on ainoa tai paras tapa saada 50 megan tiedosto perille niin siitä vaan.
"I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it." -- Voltaire
vaaniva heinäpaali
21.10.2003 00:16:11
No mää koitin lähettää sulle ääninäytteen siitä v-ampista ja sen liitetiedoston koko oli neljätuhatta ja risat kilotavua...sitte tuli ilmoitus mun sähköpostiin että "ei voitu lähettää". Outoo...
AJ
21.10.2003 00:47:40 (muokattu 21.10.2003 00:48:27)
Hotmailissa raja kokonaisuudessaan vakiona on 2 Mb, niin sen välityksellä ei isoja tiedostoja lähetellä/vastaanoteta.

Maksullisissa luukuissa yleensä vähintään 5 Mb tai enemmän tilaa. Riippuu tietenkin myös miten täytä luukku on.

Vittumaista on saada hitailla yhteyksillä spammina isoja liitetiedostoja, varsinkin kun ne parhaassa tapauksessa tukkii hotmailin käyttökelvottomaksi.
jPekka
21.10.2003 09:06:50

No mää koitin lähettää sulle ääninäytteen siitä v-ampista ja sen liitetiedoston koko oli neljätuhatta ja risat kilotavua...sitte tuli ilmoitus mun sähköpostiin että "ei voitu lähettää". Outoo...

Eli nelimegainen? On jo aika järkäle liitetiedostoksensa. Ei ihme ettei laatikko vetänyt.

Koko muuten taitaa vielä kasvaa siinä vaiheessa kun tiedosto pistetään menemään sähköpostiprotokollan mukaisessa muodossa.

Totta kyllä, olen itsekin lähettänyt joskus toistakymmentämegaisia filettoja taitosta painoon, mutta se on jo silkkaa sähköpostin väärinkäyttöä. Ftp on tiedostojensiirtoa varten. Siinä mielessä pienemmät sähköpostien maksimikoot voisivat olla vallan hyväksi.

.
- SOITTAKAA 4'33"!!!!!!!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)