Vilhelmus 17.01.2003 21:20:55 | |
---|
Tere. Vääntäkää mulle rautalangasta, kun en ole zonealarmin käytössä haka. Elikä haluaisin kuunnella winampilla tuota gondolfiiniä, mutta aina jos on zonealarm päällä, ei winamppi yhdynnä. Koitin säätää kaikkea, mutta ei vaan pelitä. Apuva. Lisää diskanttia! |
Fortune 17.01.2003 22:20:57 | |
---|
Tere. Vääntäkää mulle rautalangasta, kun en ole zonealarmin käytössä haka. Elikä haluaisin kuunnella winampilla tuota gondolfiiniä, mutta aina jos on zonealarm päällä, ei winamppi yhdynnä. Koitin säätää kaikkea, mutta ei vaan pelitä. Apuva. Arvaukseksi menee, kun itsellä on Tinyn palomuuri, mutta eikös siellä liene jossakin lista ohjelmista, joiden sallitaan ottavan yhteyttä ulkomaailmaan ja vastaanottavan sieltä tietoa? Siellä saattaa olla "kielto päällä" Winampille. |
JKantonen 17.01.2003 22:35:21 | |
---|
Lisäyksenä fortunen juttuun..jos tuo Zone toimii kuin perinteinen proxy, pitää winampiin pistää oman koneen ip+zonen käyttämä portti. Se, toimiiko se perinteisenä proxynä selviää kun tsekkaat selaimen asetukset. Jos siellä on proxy, toimii tuo vinkhi. Mutta luultavasti ei ole.. |
jPekka 17.01.2003 22:38:04 | |
---|
Arvaukseksi menee, kun itsellä on Tinyn palomuuri, mutta eikös siellä liene jossakin lista ohjelmista, joiden sallitaan ottavan yhteyttä ulkomaailmaan ja vastaanottavan sieltä tietoa? Siellä saattaa olla "kielto päällä" Winampille. Voi olla, että Winamp tarvitsee sitäpaitsi luvan toimia myös serverinä, eikä rasti siinä Access-ruudussa riitä. .
|
Vilhelmus 17.01.2003 22:42:06 | |
---|
Kiitos. Koitan saada toimimaan vaikka huomenna JOS olen selvä =D Lisää diskanttia! |