Aihe: Guillemot Maxi Studio ISIS ja yhteensopivuus
1
Anarkiapurilainen
28.04.2003 15:07:10 (muokattu 28.04.2003 15:18:17)

Mulla on ollut tuollainen kortti parisen vuotta, ja käyttöä on ollut erittäin harvoin, lähinnä parin demoprojektin yhteydessä. Viimeksi kun kortin asensin koneeseen, se toimi ihan näppärästi parin tunnin virittelyllä 98:n alla, mutta nyt ei sitten millään vaikka ihan puhtaan 98:n asensin juuri tätä hommaa varten XP:n rinnalle. Kaiken ylimääräisen raudankin irrotin koneesta, mutta kun ei niin ei. Huutomerkin pukkaa laitehallintaan eikä mikään pelitä. Korttia lainasin kaverille välillä, jolla se toimi ok, että en usko että se itsekseen olisi rikki mennyt.

En aio edes kysyä mitä tehdä tälle ongelmalle, koska luulen sen johtuvan nykyisestä emostani, joka
on AMDn ja VIAn piirisarjoja (olikohan noin, ainakin AMDn piirejä siinä on) yhdistelevä Asus K7M, prossuna Athlon 600 mhz. Kesällä olisi tarkoitus vaihtaa mm. nämä uudempaan, että tietäisikö joku (jPekka kortin omistajana esim?) että mikä uusi emo/prossu-yhdistelmä toimisi tämän murheenkryynin kanssa pomminvarmasti? Maksoin tosta kortista SoundDatalle aikoinaan niin hyvän hinnan, että olisi pakko saada tuo toimimaan jälleen..

EDIT: Joo, hakuakin saa käyttää.. http://groups.yahoo.com/group/MaxiSoundStudio/ näyttää löytyvän paljon tarinaa aiheesta, täytyy tuolta yrittää tonkia.
"Free your mind and your ass will follow"
jPekka
28.04.2003 15:57:22

En aio edes kysyä mitä tehdä tälle ongelmalle, koska luulen sen johtuvan nykyisestä emostani, joka
on AMDn ja VIAn piirisarjoja (olikohan noin, ainakin AMDn piirejä siinä on) yhdistelevä Asus K7M, prossuna Athlon 600 mhz. Kesällä olisi tarkoitus vaihtaa mm. nämä uudempaan, että tietäisikö joku (jPekka kortin omistajana esim?) että mikä uusi emo/prossu-yhdistelmä toimisi tämän murheenkryynin kanssa pomminvarmasti?

Yleensä hyväksi havaittu neuvo on pysytellä sellaisissa emoissa, joissa on Intelin piirisarja, ehkä myös Intel- tai Celeron-prosessori. Itse vaihdoin tuossa noin vuosi sitten Soyo 6BB:n (400 MHz Celeron) Asusin TUSL-kakkoseen (1200 MHz Celeron), ja vaihto meni ilman mitään ongelmia. Aikamoisen helpotuksen huokauksen kyllä päästin...

.
- SOITTAKAA 4'33"!!!!!!!!
tekemällätehtywannabe
28.04.2003 16:08:40

asuksen emoilla tuo kortti pitää "houkutella" päälle, buuttaat tarpeeksi monesti niin kyllä alkaa pelittään

sen jälkeen ku oot saanu kortin asennettua, niin niistä dossin alkuteksteistä näkee heti lähtikö päälle, jos ei niin heti vaan resettiä ja uus yritys
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)