KJM 19.08.2004 10:08:23 |  | 
|---|
Soundblaster Live ja kx-ajurit vai integroitu äänikortti ja asio4all-ajurit? paskanvitut!  | 
 kjh 19.08.2004 14:43:09 |  | 
|---|
Todennäköisesti SB Live plus kx, koska Asio4all on vain wrapperi Microsoftin DirectX -drivereille, jolloin kerroksia on enemmän.     Karri  | 
 BulletProof 19.08.2004 19:50:00 |  | 
|---|
Soundblaster Live ja kx-ajurit vai integroitu äänikortti ja asio4all-ajurit?   Minulla integroitu ja asio4all.   Latenssi vähän päivästä riippuen 10-15ms.  | 
 KJM 19.08.2004 19:52:38 |  | 
|---|
mä saan 5ms mut sillon kyl tulee välillä vähä häiriöitä :/ paskanvitut!  | 
 sami_sumea 02.01.2005 00:22:37 |   | 
|---|
Asio4all on vain wrapperi Microsoftin DirectX -drivereille, jolloin kerroksia on enemmän.   Ei muuten ole.   Asio4all hookkaa suoraan systeemin WDM-driverin jolla ei ole mitään tekemistä DirectX:n kanssa.   t. nimim. 1.5 millisekkaa latenssia Asio4all:lla läppärin äänikortilla ilman röpinöitä :)   ... ... Valtakunnanlaapotti on puhunut!  | 
 d-iivil 02.01.2005 20:05:33 |  | 
|---|
Jahas, asio4allista on näemmä sitten viime näkemän tullut kokonaan uusi versio. Hienoa! Nyt toimaa mullakin asio-driverit ja latenssit gametheater xp 6.1:sellä on karvan alle 5ms :)  | 
 jorma_r 02.01.2005 23:08:48 |  | 
|---|
t. nimim. 1.5 millisekkaa latenssia Asio4all:lla läppärin äänikortilla ilman röpinöitä :)   Mulla on 0.66 ms läppärin integroidulla kortilla. Kerran puoleen tuntiin raksahtaa. Ihmettelin että huijaako kone kun noinkin hyvin pyörii mutta ei se tunnu huijaavan... Nielee sumeilematta 2x 16 framen puskurin...  | 
 kjh 03.01.2005 16:43:51 |  | 
|---|
Asio4all hookkaa suoraan systeemin WDM-driverin jolla ei ole mitään tekemistä DirectX:n kanssa. ...   Jaahas, vielä elokuulta olevia juttuja pitää kommentoida. Sanotaan sitten, että käyttää samaa APIa kuin DirectX. Joka tapauksessa tuo WDM + ASIO4ALL on driveri + driveri, kun taas kx on driveri. Tässä lieneekin tarpeeksi tekniikkaa muusikoille.   Mukava kuulla että toimii hyvin noinkin.     Karri  | 
 sami_sumea 03.01.2005 16:57:29 (muokattu 03.01.2005 17:08:03) |   | 
|---|
Sanotaan sitten, että käyttää samaa APIa kuin DirectX. Joka tapauksessa tuo WDM + ASIO4ALL on driveri + driveri, kun taas kx on driveri.   Asio4all on WDM:ää käyttävä erittäin kevyt asio-interface, KX taas on "suora" ajuri creative/emun korteille..   "ASIO4ALL is a hardware-independent low latency ASIO driver for WDM audio devices. It uses WDM Kernel-Streaming and sometimes even more sophisticated methods to achieve its objectives."   Et kyllä toi asio4all rönkkii noita kortteja kernel-tasolla samalla tavalla ku KX:t / GSIF:it / suorat asio-ajuritkin.   DirectX taas on tavallaan ASIO:ta vastaava, microsoftin ääni/graffa-ajuri (johon taas korttivalmistajat väsää yleensä oman implementaationsa).   DX:llä ei oo vaan edelleenkään mitään tekemistä Asio4all:n tai muutenkaan ASIOn kanssa, joten ei kannata sotkea sitä tähän :)   Mut hei oikeesti, who cares, ainakin toi toimii hemmetin hyvin, mulle on ihan sama onko se ajuri vai ajurinajurinajuri :-D   ... ... Valtakunnanlaapotti on puhunut!  |