Juntunen 19.08.2003 17:25:00 | |
---|
Miten pelittää, onko varmatoiminen, miten latenssi, asennuksen helppous? |
zmb 06.03.2005 17:32:28 | |
---|
Kyselen samaa, haluisin tietää myös latenssin? Setti:
kannut: Tama Granstar (6 tomilla)
pellit: Meinl, Amun ja Byzance, New Sound krässi, Zild. Oriental trash kiina |
Juntunen 06.03.2005 17:35:41 | |
---|
Kyselen samaa, haluisin tietää myös latenssin? Heheh, olenpas tätä jo itse vuoden päivät käyttänyt ja hyvin pelaa. Latenssit on pieniä toimivan ASIO-tuen ansiosta ja moniraitaäänityksetkin ovat onnistuneet moitteettomasti. Dianin
uusi demo purkissa! Kuuntele. Kommentoi. Kiitos. |
januszian 06.03.2005 22:13:37 | |
---|
Meikä on hyvin tyytyväinen M-audion asiakas. Kyseinen kortti seisoo koneessa ja kaikenlaista nauhottelua sun muuta kytkentää tapahtuu vähän väliä. :) Latenssin saa 1 millisekuntiin mutta sillon alkaa tietty poksumaan joten tuo paketissa mainittu 5,6 millisekuntia on varmaan aika kelponen. Oikein laadukas vehje. Mulla on noissa main outeissa Genelecin 1029A:t ja helvetin puhtaasti soi. Mitä muuta tosta nyt voi sanoa? :) Tossa on nasta tossa 1010LT:ssä kun 1 ja 2 input on balansoituja tai vaihtoehtosesti mikrofoni etuasteellisia niin saa esim. direct boxista hyvää kamaa sisään. Mä käytän mun Soundcraftin 8 raita mikserin etusia kun kuulemma hilusti parempia ovat ku M-Audio kortissa. "Oma kämppä on aina plussaa." - Aristoteles. |
joelr 07.03.2005 07:58:21 | |
---|
Hyvin on kortti toiminut eikä ole mitään valitettavaa. Tosin minulla kortti on ollut vasta kuukauden verran. Yksi isompi nauhoitussessio on takana ja hommat on pelannut. Latenssitkin saa sinne 2 ms paikkeille, jos käyttää suurempaa näytteenottotaajuutta. |
Anonymous-jazz 23.03.2005 14:39:27 (muokattu 23.03.2005 14:41:44) | |
---|
Mulla on joku ongelma kun ostin itse tämän mopomman mallin tästä eli tämän peruskortin Audiophile 2496:n mutta luulin tosiaan että siinä olisi ollut 2 in-puttia mutta miksi toisesta äänilähteestä ei kuulu mitään ja näin on vain 1 input käytössä ? M-AUDIO DELTA AUDIOPHILE 2496 PCI card with 2 analogue RCFI/O in 24Bit/96KHz, S/PDIF I/O, Midi In/Out, now includingsoftwarebundle , incl. adaptercable Eikö tässä tuotekuvauksessa kovin selvästi kerrota että 2 analogista RCFI/O inputtia ? http://www.netzmarkt.de/thomann/tho … delta_audiophile_2496_prodinfo.html Jos tästä kortista ei saa ulos kahden äänilähteen inputtia samanaikaisesti niin sitten tämä kortti lähtee myyntiin ja M-AUDIO Delta Audiophile 192 tai 1010LT tilalle. Teemujazz |
Kemppilä 23.03.2005 14:50:29 | |
---|
Ymmärsinks mä nyt oikein, eli sää laitat inputteihin äänilähteet (2kpl) ja yrität saada ne kuulumaan outputista? Eli laitatko sää ne jonkun sohtan kautta vai sen kortin mikserin kautta? Kortin mikserin kautta se onnistaa käsittääkseni niin, että laitan patchbaystä out 1-2 monitor mixeriin ja sieltä laitat volkkaa out 1-2 ja masteriin ja sitten vielä noi sisääntulot auki. -Ooksää Seinäjoelta? |
sami_sumea 23.03.2005 16:24:44 | |
---|
Mulla on joku ongelma kun ostin itse tämän mopomman mallin tästä eli tämän peruskortin Audiophile 2496:n mutta luulin tosiaan että siinä olisi ollut 2 in-puttia mutta miksi toisesta äänilähteestä ei kuulu mitään ja näin on vain 1 input käytössä ? Siis tossa on 2 monoinputtia joka on vähän niinkuin sama asia kuin 1 stereoinput :-) Eli kuuletko vain yhden monoinputin vai yhden stereoinputin? (Jos yhden monon niin joko asetuksissa tai kortissa on vikaa). ... http://www.lumme-tuotanto.com |
mooch 24.03.2005 20:05:04 | |
---|
Ei ole ihan moitteettomasti 1010LT mulla pelittänyt. Toinen XLR-sisääntulo poksahti joskus ja siitä alkoi tulemaan pelkkää surinaa.. No, takuuseen meni kuitenkin. Kuitenkin olen ihan tyytyväinen tähän hankintaan, onhan tää jo yli vuoden päivät käytössä ollut. |