heksu 10.07.2005 11:30:54 | |
---|
Hankin just UAD-1 UltraPakin.. Täytyy kehaista ainakin plate 140 -kaikua.. aivan uskomaton soundi!! Paljon on vielä opeteltavaa. pdf-manuaali on kyllä kätevä ja hommat on selitetty hyvin..teoriaakin jossain määrin. Suosittelen kyllä UADia jos vähänkin haluaa pro-soundia. UADin vanhan kuuluisan raudan emuloinnit ovat myös kuuluisia. No, työkaluja on miljoonittain, mutta tämä on monien mielestä studiostandardi. Suosittelen putkenlämmöllä! Peace!! |
TmuKoo 11.07.2005 23:32:20 (muokattu 11.07.2005 23:34:36) | |
---|
Tuo kyllä himottaisi, tai varmaan tuo studio pakki riittäisi jo minulle kummasti. Ei sulla mitään testi pätkiä netistä löydy ennen ja jälkeen prosessoinnin...:) Olisi kiva kuulla myös kommentteja uad-1 + powercore + cubase setistä miten nuo pelaa yhteen. Tällä hetkellä itsellä on sx3 ja powercore pci, ja tarkoitus olisi jostain kääriä rahnat myös uad-1 studioon. www.isatjapojat.com |
jPekka 12.07.2005 11:09:05 | |
---|
Olisi kiva kuulla myös kommentteja uad-1 + powercore + cubase setistä miten nuo pelaa yhteen. Tällä hetkellä itsellä on sx3 ja powercore pci, ja tarkoitus olisi jostain kääriä rahnat myös uad-1 studioon. Olen ainakin UAD Forumin ( http://www.chrismilne.com/uadforums/) kirjoituksista ollut lukevinani, että toimivat yhteen ihan hyvin. - Mitä on biljoona mikrofonia?
- ???
- Yksi megafoni. |
TmuKoo 12.07.2005 15:11:31 | |
---|
Hyvä, tuolla forumilla olen joskus piipahtanutkin. Näköjään oli universal audionkin sivuille tullut samplepätkiä plugareista. www.isatjapojat.com |