Aihe: Irfanwiew ohjelmasta
1
and justice for all
27.11.2005 12:47:04
eli tuo ohjelma tallentaa kuvat johonkin irfanwiew jpg fileksi.sama tapahtuuu myös entisille kuville vaikka ne olivat ennen tavan jpg :tä.miten tällä ohjelmalla saisi tallennettua kuvat png, jpg tai jpeg eikä miksköön Irfanwiew jpg filuksi.monikaan paikka internetissä ei näitä hyväksy.
aina minä en kanssa olen viikonloppuna tuli viinaa juotua
ei meillä päin
pastilli?
-septimisti-
27.11.2005 13:52:00 (muokattu 27.11.2005 13:53:02)
Hmm. Enpä ole tiennytkään että irfan_V_iew tallentaa kuvat johonkin omaan .jpg muotoonsa. En uskoisi jos joku äijä tulis kapakassa tuollaista selittämään.

Esimerkiksi png muotoon kuvat saa tuolla tallennettua, yllätys yllätys, save as- toiminnon avulla. Siitä sitten vaan valikosta valitaan että mihin muotoon kuva halutaan tallentaa.
and justice for all
27.11.2005 14:40:07
juu kiitoksia.ihminen on tyhmä
aina minä en kanssa olen viikonloppuna tuli viinaa juotua
ei meillä päin
pastilli?
jPekka
28.11.2005 09:58:34

Öö.. tarkoitatko sitä, että asennettuasi Irfanview'n kaikki vanhatkin jpegit näkyvät windowsin kansiolistauksissa "Irfanview jpg" -tyyppisinä?

Jos, niin kyse on vain siitä, että asennusohjelma on antanut windowsille tiedon, että jpg-päätteiset tiedostot aukaistaan Irfanview'illa. Se ei tarkoita sitä että tiedostoille olisi itselleen tehty mitään tai että formaatti olisi muuttunut. Itselläni gif-kuvat näkyvät listauksissa määreellä "Corel Photo-paint image" eikä se aiheuta mitään ongelmia muiden ohjelmien tai ko- kuvien nettikäytön kanssa. Ainoa mihin se vaikuttaa on se, että kuvatiedoston kuvaketta kaksoisklikkaamalla se aukeaa nimenomaan Corelissa.

Mutta jos Irfanview'illa tosiaan on joku ikioma formaatti, edelläkirjoitettu on tietysti pelkkää potaskaa.
"...when electrical recording was introduced [during the 1920's], people complained it was too cold and brittle and wanted the warmth and intimacy of acoustic recordings. Now what does that sound like?" -- George Massenburg
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)