M.i.k.key 04.10.2005 01:34:56 | |
---|
Tämmöinen tuli sitten hankittua ja tässä illan mittaan asenneltua. Powerbook on koneena ja omalle kovikselle ei mahtunut kaikki joten kopsasin osan tiedostoista ulkoiselle LaCie-kovikselle. Siirsin sinne kaikki Bösendorfer-fileet eli yhteensä noin 12GB tavaraa. Nythän sitten kone ei löydä Bösendorfer soundeja. Mistäs ihmeestä ohjelmalle sais selitettyä oikean osoitteen!? Tähän voi toki antaa muitakin kommentteja ja kokemuksia kyseisestä softasta. Mä lopetan nää hommat! |
tommi1 04.10.2005 02:00:27 | |
---|
Itsekin olen hieman harkinnut kyseisen softan ostoa. Olisi todellakin mielenkiintoista kuulla käyttäjien mielipiteitä siitä! |
lion 04.10.2005 08:24:21 | |
---|
Epäilen vahvasti, että se on uudelleenasennuksen paikka? Yleensä noissa ohjelma kysyy minne ne soundipankit talletetaan siinä asennusvaiheessa, joten jos menet siirtelemään niitä muualle niin täytyy asentaa uudelleen. - Li'oN Bohemian nectar of satan |
M.i.k.key 04.10.2005 11:55:04 | |
---|
Epäilen vahvasti, että se on uudelleenasennuksen paikka? Yleensä noissa ohjelma kysyy minne ne soundipankit talletetaan siinä asennusvaiheessa, joten jos menet siirtelemään niitä muualle niin täytyy asentaa uudelleen. - Tuolta kolmas kirjoitus: http://www.synthogy.com/pages/support/faq.htmlTuon mukaan saan toimimaan joko Mac HD:lla olevat, tai LaCiella olevat. Täytyy tänään yrittää vielä säätää josko noita aliaksia pystyisi luomaan uudestaan, tai sit pitää asentaa se Bösendorfer-osa uudestaan... Mä lopetan nää hommat! |
BotneLapio 04.10.2005 12:01:36 | |
---|
*kuolaa* Tahtoo tuon! PC-versiota odotellessa... -=Botnee!!=- |
Jale 04.10.2005 14:45:33 | |
---|
Tee pikakuvake siitä sun Bösensköppödöö saundi kansiosta. Vie pikakuvake C aseman Synthology Ivory kansioon, missä sijatsevat muutkin soundikansiot. Poista sana "pikakuvake" tai "shortcut to" siirretyn pikakuvakekansion nimestä. Ja se on siinä! Toivottavasti toimii näin=)! "Mites kotona menee?-Mistäs mä tiedän.Mähän olen täällä!" |
Petronome 04.10.2005 22:30:01 | |
---|
Mä en ymmärrä mikä siinä PC-käännöksessä kestää... Varmasti menis kuin kuumille kiville jos vain julkaisisivat sen. En ole äänestänyt yhdessäkään gallupissa! |
musamies 04.10.2005 23:11:19 | |
---|
Kaipaisin jotain sen suuntaista kommenttia, jossa saundia verrattaisiin vaikkapa digipianoihin ja oikeaan pianoon? Olen sellaisessa kuvitelmassa, että tuo ohjelma voisi vastata tarpeitani kunhan siitä tulee PC-versio. |
Janus 05.10.2005 08:51:18 | |
---|
Tee pikakuvake siitä sun Bösensköppödöö saundi kansiosta. Vie pikakuvake C aseman Synthology Ivory kansioon, missä sijatsevat muutkin soundikansiot. Poista sana "pikakuvake" tai "shortcut to" siirretyn pikakuvakekansion nimestä. Ja se on siinä! Toivottavasti toimii näin=)! Muuten hyvä, mutta ei ole PC-ympäristöä nähnytkään toi softa. Mac OS X kun ei toimi noin. "I've re-invented my image so many times that I'm in denial that I was originally an overweight Korean woman." -David Bowie
"Mitä vaikeampi tilanne on, sitä helpommin siitä selviää. Se on asennekysymys." -Ola Elo |
Petronome 05.10.2005 11:42:53 | |
---|
Siis eikö Ivoryssa itsessään ole mitään valikkoa, mihin samplejen sijainti määritetään? Näin on monessa softasynassa. En ole äänestänyt yhdessäkään gallupissa! |
M.i.k.key 18.11.2005 02:46:03 | |
---|
Noni, otetaas tämä ylös. Samplet on kaikki nyt ulkoisella koviksella ja toimii hyvin. Soundaa ihan mahtavalta, editointimahdollisuuksia on todella paljon ja softasta saa todella erilaisia soundeja. Viime viikolla haettiin todella hifi-pianoa, joten laitettiin vähän mattoa päälle, leveä stereokuva ja hyvä tila. Viimeksi vanhan liiton rokkipianoa joten todella kapea, jopa "monomainen" stereo wideness, pikkuchorus ja asianmukaiset EQ-säädöt. Ei voi muuta kuin lämpimästi suositella! Mä lopetan nää hommat! |
musamies 18.11.2005 17:25:00 | |
---|
Voisitko äänittää meille pienen saundinäytteen ja laittaa nettiin mahdollisimman maltillisella pakkauksella, niin olisi kiva analysoida ääntä omin korvin? |
M.i.k.key 19.11.2005 02:58:07 (muokattu 19.11.2005 02:58:38) | |
---|
Voisitko äänittää meille pienen saundinäytteen ja laittaa nettiin mahdollisimman maltillisella pakkauksella, niin olisi kiva analysoida ääntä omin korvin? Yritetään ensi viikolla... :) Mä lopetan nää hommat! |
M.i.k.key 12.01.2006 20:01:14 (muokattu 12.01.2006 20:01:48) | |
---|
Mä lopetan nää hommat! |