Aihe: Mikä tulostin kannattaa ostaa?
1
Tympee Huttunen
08.10.2006 21:07:50
Otsikko kertoo kaiken. Haussa olisi edullinen, mutta hyvä tulostin satunnaiseen käyttöön. Värit pitäisi kyllä löytyä. Hinta saisi olla 0-100e. Kiitos avusta!
Minä Rakenna itse pedaalisi Hyvää syksyä:(
Treplev
08.10.2006 22:29:41
Otsikko kertoo kaiken. Haussa olisi edullinen, mutta hyvä tulostin satunnaiseen käyttöön. Värit pitäisi kyllä löytyä. Hinta saisi olla 0-100e. Kiitos avusta!

http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=11573
"In this day and age, the only responsible thing a man can do is to kill himself."
lindo
09.10.2006 00:14:09 (muokattu 09.10.2006 00:15:10)
Älä ainakaan osta Epsonia,. Niillä on paskinpia asiakaspalveluita mitä olen nähnyt. Tavaran vaihto huonosti toimivasta toiseen meni miten sattuu.
Tulostimen kävi vaihtamassa joku kuriiri mikä ei tiennyt koko asiasta mitään, Jos en olisi itse tajunnut katsoa uuteen laatikkoon sisälle, ei mulla nyt olisi edes virtapiuhaa. Puolitäydet värikasetit meni siinä samassa, eikä uudessa ollut kasetteja. Asiasta kun kyseltiin vastaus oli "emme tiedä missä tuo tulostin on enää" ... kuitenkin sain myöhemmin postissa valokuvan joka multa oli unohtunut skanneriin ...
Rok rok
Tympee Huttunen
09.10.2006 09:10:07
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=11573

Kiitos(+) Tuo vaikuttaa tosi hyvältä peliltä. "Lähikaupasta" sen saa vielä halvempaan hintaan. Täytyy mennä ostamaan.
jPekka
09.10.2006 09:44:13

Kiitos(+) Tuo vaikuttaa tosi hyvältä peliltä. "Lähikaupasta" sen saa vielä halvempaan hintaan. Täytyy mennä ostamaan.

Mustesuihkareissa on se ongelma, että vaikka kirjoitin on halpa, musteet tulevat aivan tautisen kalliiksi. Ja kuivuvat nopeasti, jos tulostin on vain satunnaiskäytössä. Kasetin voi tosin ottaa pois koneesta ja pistää ilmatiiviiseen muovipussiin.
"Isn't the universe a wonderful place? I wouldn't live anywhere else." -- G'Kar (Andreas Katsulas 1946-2006)
baron
09.10.2006 13:06:38

Jossain kaupassa HP:n All-In-One halpisversio oli halvin (oliko se nyt 1217 vai mikä)
Se on mustesuihkupiirturi, skanneri ja kopiokone. Ostin kesämökkilaitteeksi, pelittänyt hyvin, vähän hidas, mutta eihän sitä tarvitse vierestä vahtia kun se printtailee.
"Speaking about music is like dancing about architecture"
kamina
09.10.2006 14:02:01
Tuota Canonia on kyllä ihan kehuttu, hintaansa nähden ilmeisesti hyvä peli.
Juntunen
09.10.2006 14:10:30

Minäkin suosittelisin melkein noita monitoimivehmeitä, jos yhtään on epäilystä että kopiointi- tai skanneriominaisuudet tulevat myöhemmin tarpeelliseksi. Itsellä on HP:n monitoimiboksi, josta maksoin Kodin Ykkösessä 99e.

Kerran vedin jumittuneen paperin sieltä liian kovasti irti ja vekottimesta lensi joku ohut nippusiteen levyinen läpinäkyvä kalvosuikale. Oletin sen olevan jokin mustekasetin ohjausliuska, koska tulostin paukutti varsin hervottomasti tämän ollessa irti. Korjasin kuitenkin mokoman masiinan teipillä ja nyt futaa!
Dian päivitti sivunsa ja MySpacensa.
iikkuli
09.10.2006 14:55:41
Minä ostin alkuvuonna HP:n Laser Jet 1020:n tietoasemalta hintaan n.100 egee. On hyvä ja siis Laser-laite. Minulle se tuli vain tulostimeksi. jos tulee joskus skannerin tarve, niin noita saa kyllä edullisesti alan liikkeistä kautta maan.
SPEKULOISIN JOS...
Klezberg
09.10.2006 15:37:59

Minä ostin alkuvuonna HP:n Laser Jet 1020:n tietoasemalta hintaan n.100 egee. On hyvä ja siis Laser-laite. Minulle se tuli vain tulostimeksi. jos tulee joskus skannerin tarve, niin noita saa kyllä edullisesti alan liikkeistä kautta maan.

Saman värkin ostin minäkin ja olen ollut tyytyväinen. Nurkissa on ennestään yksi hp:n ja yksi epsonin mustesuihkuprintteri. HP:lla ei koskaan saanut siedettävää värijälkeä. Epsonilla sai alkuun, mutta ei saa enää. Ja kumpikin alkoi ajan mittaan tehdä raidallista jälkeä, ja yritykset säätää sen kun pahensivat asiaa.
Ukoncete prosím výstup a nástup, dvere se zavírají
Tympee Huttunen
09.10.2006 17:04:33
74euroa tulee tuo MP150 maksamaan. MP160:sta olisi myös tarjolla ja hintaa olisi huimat 5euroa enemmän. Mitään eroja en noissa huomannut ja MP150 on hyvin testeissä tosiaan pärjännyt, joten otin sen. Laite saapuu muutamassa arkipäivässä kauppaan. USB-kaapeli piti erikseen vielä ostaa.
kamina
09.10.2006 19:35:01

Väri, vai mustavalko?
Klezberg
09.10.2006 20:26:57

Väri, vai mustavalko?

Mustavalkoinenhan tuo 1020. Värillisistä saa maksaa joitakin satasia. Harkitsin sellaistakin, mutta ne tuntuvat mokomat painavan 30 kiloa, kun tuo 1020 siinä viitisen kiloa.
Ukoncete prosím výstup a nástup, dvere se zavírají
Titares
12.10.2006 15:40:09 (muokattu 14.10.2006 09:47:43)
Brother-mustavalkolaser on ollut hyvä monta vuotta. Minulla on nyt kaksi, vanha ja uusi. Molemmat on ostettu täältä, kun ovat olleet niin ystävällisiä: http://www.priima.com/yhteystiedot.html

Monitoimikoneeni on mallia DCP 7010: http://www.brother.fi/dcp7010.html

Epsonin hieno mustesuihkuprintteri meni aikoinaan tukkoon, kun en käyttänyt sitä joka viikko tai kuukausi, eikä sitä voinut enää ehjiä. Vanhat HP:n suihkarit (Office Jet, PaintJet) sensijaan pelasivat moitteetta, vaikka nillä jätti tulostamatta vaikka kuinka moneksi kuukaudeksi. Iso ero!

Mustesuihkutulostinta ei mielestäni kannata edes harkita, koska mustepatruunat ovat niin kalliita ja tulostus hidasta. Minulla on paljon mustavalkotulostusta, joka on em. väritulostimienkin jälkeen kyllä riittänyt ihan hyvin.
WanhaWetäjä
13.10.2006 00:49:14

Osta ehdottomasti sellanen missä on eriliset mustepatruunat!Jos ostat muistesuihkun!

Mulla oli aiemmin HP....jonka tuotteita en tosissaan aio enää ikinä ostaa,2 hajonnutta tulostinta,2 digikameraa,takuuseen meni sentään 1 tulostin ja 1 kamera ;-/

Toki HP:n tuesta on vain positiivista sanottavaa,kuriiri toi nopsaan uuden tulostimen ja kameran sain vaihdettua ihan siellä mistä sen ostin.

Nyt mulla on Epsonin skanneri ja tulostin erillisinä,kakaroiden koneessa on sitten Epsonin monitoimikone,kaikki ovat toimineet moitteettomasti *koputtaa puuta*ja plussana erilliset mustepatruunat eli musteen voi käyttää ihan viimeseen pisaraan,toisin kuin näissä musta/värillinen-patruuna tulostimissa.

Takuuaika lähystyy tosin uhkaavasti loppuaan,ja mm HP:n tuesta mulle sanottiin aikanaan että "nuo laitteet on tehty kestämään n. vuoden"...joka piti yhden HP:n tulostimen kohdalla just paikkaansa,meni vaan kuukaudella yli sen vuoden!Se toinen ei kestänyt vuottakaan...

Tuurihommaa tuo on,ostat sitten minkä merkkisen vaan,voi tulla se "maanantaikappale"...
Ostan Casion kun täytän 50v...
Twinkle
14.10.2006 02:51:20
Älä ainakaan osta Epsonia,. Niillä on paskinpia asiakaspalveluita mitä olen nähnyt. Tavaran vaihto huonosti toimivasta toiseen meni miten sattuu.
Tulostimen kävi vaihtamassa joku kuriiri mikä ei tiennyt koko asiasta mitään, Jos en olisi itse tajunnut katsoa uuteen laatikkoon sisälle, ei mulla nyt olisi edes virtapiuhaa. Puolitäydet värikasetit meni siinä samassa, eikä uudessa ollut kasetteja. Asiasta kun kyseltiin vastaus oli "emme tiedä missä tuo tulostin on enää" ... kuitenkin sain myöhemmin postissa valokuvan joka multa oli unohtunut skanneriin ...

Hahaa... meillä oli sama meininki Epsonin asiakaspalvelun kanssa. Sanoivat että maksimissaan 4 arkipäivää kestää, että kuriiri hakee tulostimen ja tuo uuden. Otin laitteen irti että se voidaan sitten vaivatta antaa kuriirille kun hän tulee, vein sen keittiön pöydällä odottamaan. 3 kuukautta ja 5 puhelinsoittoa se vaati että se siitä lopulta katosi. Uusia mustekasettejakaan eivät noin niinkuin hyvityksenä voineet minulle antaa.

oli muuten viimeinen epsonin tuote mitä minä koskaan ostan.
t-termiitti
14.10.2006 21:49:32

Mahdollisimman kallis ja ehkä mieluummin laser. Halpa tulee kalliiksi. Jos ei oikeaa tulostustarvetta ole, niin ei mun mielestä mitään. Itselläni olisi ehkä oikeaakin tarvetta, mutta vanha mustesuihkukin jäi silti pölyttymään käytön kalleuden ja epämukavuuden, yms. vuoksi. Ehkä tässä on vähän kyse säästämisestä - sekä omien rahojen että hermojen - mutta myös luonnon. Ärsyttää huomata miten jopa tulostimista on tullut kertakäyttötavaraa samoin kuin kännyköistä ja muista - mitään mukamas "ei kannata korjata enää". Aika hullua onpi se. Pitäisi aina ostaa vain sellaista mitä ihan ihan ihan oikeasti tarvitsee ja silloinkin vain parasta.
Pyöveli puhdisti kirveensä terän ja nauroi päälle.
moder
14.10.2006 23:20:12
Totta, ja kun uudet mustekasetit maksaa yhteensä enemmän kuin koko tulostin...

HP:n halpismallit on huonoja, tökkii ja ovat epätarkkoja , ja paperikin jumiutuu.

Mulla on parin vuoden ikäinen HP deskjet 6122, joka on tehty samaan runkoon kuin wanhat kunnon 900x pro -sarjan deskjetit, painaakin puolet enemmän kuin ne muutaman kympin muovirimpulat. Tähän asti on toiminut moitteetta aina. Ja muste kestää tosi pitkään, eli ei sikäli kallista.

Toinen tulostin on sitten wanha panasonic- laser, erinomainen tekstin ja nuottien tulostamisessa.

Että tulostustarve määrää, millainen tulostin. Mut ei mielellään niitä ihan halvimpia. Laser on ykkösvalinta, jossei tartte valokuvia tulostella.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)