Aihe: m-audio firewire solo rätisee!! 1 | |
---|---|
![]() 10.11.2006 18:08:40 | |
Käyttääkö joku muu läppärin kanssa "a-audion firewire solo" äänikorttia. läppärini on fujitsu siemens amilo a7645, muistia riittää ym. Nauhoituskäyttöön äänikortti on kelvoton jatkuvan rätinän ja pätkimisen kanssa. Myös ihan mp3 biisejä kuunnellessa tunnelmaa rikkoo jälleen tuo rätinä. Onko mitään tehtävissä? Ja mikä äänikortti toimii moitteitta läppärin kanssa? Apuanne tarvitaan. Kohta lentää parvekkeelta kortti ja läppäri perässä.. | |
![]() 10.11.2006 20:55:47 | |
Omistan saman kortin. Fujitsu siemens läppäri löytyy. 1 gb välimuisti ja prossussa oli tehoja about 1700 ghz. Itselläni ongelmia ei ole ollut. Kokeile unistaloida ajurit. sen jälkeen lataa tuoreet ajurit valmistajan kotisivuilta ja noudata manuaalin ohjeita asennuksessa. toivottavasti lähtee toimimaan | |
![]() 10.11.2006 22:22:53 | |
Omistan saman kortin. Fujitsu siemens läppäri löytyy. 1 gb välimuisti ja prossussa oli tehoja about 1700 ghz. Itselläni ongelmia ei ole ollut. Kokeile unistaloida ajurit. sen jälkeen lataa tuoreet ajurit valmistajan kotisivuilta ja noudata manuaalin ohjeita asennuksessa. toivottavasti lähtee toimimaan Juu oon mä koittanu päivittää ym. Korttikin on ollut kaverin pöytäkoneessa lainassa eikä ongelmia ollut. Sikäli lohduttaa et mulla on samanlainen kone ku sulla eli se on mahdollista saada toimimaan. Kiitokset vihjeistä kuitenkin! | |
![]() 11.11.2006 07:50:44 | |
Käyttääkö joku muu läppärin kanssa "a-audion firewire solo" äänikorttia. läppärini on fujitsu siemens amilo a7645, muistia riittää ym. Nauhoituskäyttöön äänikortti on kelvoton jatkuvan rätinän ja pätkimisen kanssa. Myös ihan mp3 biisejä kuunnellessa tunnelmaa rikkoo jälleen tuo rätinä. Onko mitään tehtävissä? Ja mikä äänikortti toimii moitteitta läppärin kanssa? Apuanne tarvitaan. Kohta lentää parvekkeelta kortti ja läppäri perässä.. Mulla ja mun kaverilla oli tällaiset kortit ennen ku vaihdettiin ne pois.. Kaverilla alkoi aluksi hirveä pärinä kuulumaan kaiuttimista, johon auttoivat balansoidut kaapelit; tilalle jäi kuitenki sellainen korkea "piiiiii.." -ääni, jota ei saatu kirveelläkään pois. Myös minun soolossani oli samainen ääniongelma. Käytettiin kortteja musiikkiliikkeessä ja eivät keksineet missä vika, todennäköisesti sisäinen tahdistin antoi häiriötä koska ääni muuttui tasaväliseksi naksumiseksi kun asetuksista laittoi kortin odottamaan ulkopuolista wordclockia(ja piippauksen taajuus nousi kun näytteenottotaajuutta nosti) . Tämä piippausääni kuuluu erittäin vaimeasti myös kuulokelähdöstä kun volan laittaa isolle. Kyse ei myöskään ollut kaiuttimista (monet kaiuttimet ja kuulokkeet käytiin läpi ) eikä tietokoneongelmasta koska piippausääni kuului vaikka korttia ei kytkisikään koneeseen ollenkaan ja antaisi kortin toimia stand alonena. Kävimme myös toisessa musiikkiliikkeessä kokeilemassa vielä kolmatta FWsooloa, ja siinä oli myös sama vika, tosin myyjä väitti ettei kuullut kyseistä ääntä. Tästä liikkeestä ostin itselleni FW410 joka on toiminut mainiosti, paitsi hiusten halkomisena sanon että kun volan laittaa tässäkin isolle niin kuulen samanlaisen piippauksen erittäin vaimeana.. Mä en kyllä enää luota yhtään FWsoloon vaikka muut m-audion kamat onki ollu hyviä.. Ihmettelen myös ettei tästä asiasta ole tullut muilta mainintaa, koska itse en ole yhtään tässä suhteessa toimivaa FWsoloa kohdannut.. | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)