helma29 07.01.2007 02:17:32 | |
---|
Menin ja ostin Guillemotin Maxi Studio Isiksen, kun olen niin köyhä ;) Hienosti asentuu, mutta ei ota signaalia ulkoiselta boksilta. "uusimmat" ajurit asennettu. Koneessa WIN98SE ja joku Abitin emolevy Intelin piirisarjalla. Olisiko lääkkeitä ongelmaan? Ammattilaisen ja harrastelijan erottaa ainoastaan tilipussista |
Sertzo S 07.01.2007 09:31:33 (muokattu 07.01.2007 10:30:27) | |
---|
Mullakin on vielä demojen tekoon kyseinen ISIS-kortti eli siisi olen toinen köyhä lisäksesi. Windows ME käyttiksenä, softa on Cubase VST 32. Laitappa pikaviesti nimimerkille jPekka ja kerro ongelmastasi. Hän tietää tuosta kortista paljon, koska on sen aiemmin omistanut ja minuakin joissain asioissa auttanut. Itse en osaa sinua pulmassasi auttaa. |
Klezberg 07.01.2007 12:45:35 (muokattu 07.01.2007 13:32:35) | |
---|
Menin ja ostin Guillemotin Maxi Studio Isiksen, kun olen niin köyhä ;) Hienosti asentuu, mutta ei ota signaalia ulkoiselta boksilta. "uusimmat" ajurit asennettu. Koneessa WIN98SE ja joku Abitin emolevy Intelin piirisarjalla. Olisiko lääkkeitä ongelmaan? Isiksessä on kaksi moodia, vain toisessa ulkoinen boxi on käytössä. Siinä oli jokin softa jolla mm. se moodi vaihdettiin. Olisikohan tuosta kysymys. En pääse enää kokeilemaan, ISIS on hyllyssä ja win98 pyörii enää vain virtuaalikoneessa. EDIT: Lisää ajatuksia: Boxin inputtien ja outputtien reititykseen ja säätöihin on ohjelmallinen mikserikonsoli. Asetukset siellä vaikuttavat aivan kaikkeen. Ja pienenä erikoisuutena inputkanavien ledipalkit eivät näytä mitään ennenkuin äänitys on päällä. lumbaj lumbaj lumbalaj, ajde ajde ajde! |
jPekka 07.01.2007 14:43:58 | |
---|
Isiksessä on kaksi moodia, vain toisessa ulkoinen boxi on käytössä. Siinä oli jokin softa jolla mm. se moodi vaihdettiin. Olisikohan tuosta kysymys. En pääse enää kokeilemaan, ISIS on hyllyssä ja win98 pyörii enää vain virtuaalikoneessa. Tuo saattaisi olla (toivon mukaan) se syy. Jos softat on asennettu, sitä moodia pääsee vaihtamaan windowsin alapalkin oikean laidan kuvakkeesta avautuvasta valikosta (minkä jälkeen pitää bootata). Huonompi nakki on se, jos jotakin on mennyt rikki: itselläni ISISin hajoaminen oireili juuri noin, kun olin mennyt sullomaan liittimen sisään niin, että yksi piikki taipui väärään paikkaan. Ko. kortti on _erittäin_ herkkä liitännöille ja sen saa helpoiten hengiltä irrottamalla tai kiinnittämällä johdon koneen ollessa päällä. EDIT: Lisää ajatuksia: Boxin inputtien ja outputtien reititykseen ja säätöihin on ohjelmallinen mikserikonsoli. Asetukset siellä vaikuttavat aivan kaikkeen. Ja pienenä erikoisuutena inputkanavien ledipalkit eivät näytä mitään ennenkuin äänitys on päällä. Tämäkin on varteenotettava vaihtoehto. Oma Isikseni tosiaan on ollut hajonneena poissa pelistä jo kait parisen vuotta, joten alan olla aika kehno tekninen tuki ko. kortille. "Isn't the universe a wonderful place? I wouldn't live anywhere else."
-- G'Kar (Andreas Katsulas 1946-2006) |
Sertzo S 07.01.2007 16:09:49 (muokattu 07.01.2007 16:10:13) | |
---|
Oma Isikseni tosiaan on ollut hajonneena poissa pelistä jo kait parisen vuotta, joten alan olla aika kehno tekninen tuki ko. kortille. Lienenkö aiemmin kysynyt, että mikä kortti sulla nykyisin on koneessasi ISIS-kortin jälkeen? |
Klezberg 07.01.2007 16:54:18 | |
---|
Täällä on vielä yksi tarpeeton ISIS, poistettu pari vuotta sitten aktiivikäytöstä toimivana ja koneesta irroitettu tuossa syksyllä, eli todennäköisesti toimii. lumbaj lumbaj lumbalaj, ajde ajde ajde! |
Sertzo S 07.01.2007 18:59:21 | |
---|
Täällä on vielä yksi tarpeeton ISIS, poistettu pari vuotta sitten aktiivikäytöstä toimivana ja koneesta irroitettu tuossa syksyllä, eli todennäköisesti toimii. Paljonko pyydät asennuslevyineen? Voisin ehkä ostaa varakortiksi. Riittäisi mun demotarpeisiin aivan hyvin, jos tämä nykyinen sattuisi sippaamaan. nimimerkki: En maksa paljon |
jPekka 07.01.2007 19:18:09 | |
---|
Lienenkö aiemmin kysynyt, että mikä kortti sulla nykyisin on koneessasi ISIS-kortin jälkeen? EMU 1820. Plus sitten ESI:n GigaStation siksi, että GigaStudio oli halvempi hankkia kortin kanssa kuin ilman... jos EMUun saisi GSIF-ajurit, lemppaisin GS-kortin menemään. Niin, ja UAD-1 siihen päälle 8-) (Mulla oli ennen ISIStä kolme äänikorttia koneessa... taas ollaan siinä tilanteessa 8-). Nyt on kyllä vähemmän säätämistä, että systeemi toimii.) "Isn't the universe a wonderful place? I wouldn't live anywhere else."
Klezberg 07.01.2007 19:33:52 | |
---|
Paljonko pyydät asennuslevyineen? Voisin ehkä ostaa varakortiksi. Riittäisi mun demotarpeisiin aivan hyvin, jos tämä nykyinen sattuisi sippaamaan. nimimerkki: En maksa paljon Eipä noista paljon viitsi pyytää. Siivousoperaationa voisin antaa kortit ilmaiseksi sille joka hakee täältä Helsingistä ja vie samalla tuon vanhan koneen emolevyn (ZM6 jossa adapterilla Pentium 850MHz ja 512M muistia -eivät käy näihin uusiin emoihin) ja virtalähteen. Kaikki on toiminut kun viimeksi on käytetty, mutta takuuta ei ole. Monitorinkin saa mukaan. Asennus-CD:t on jossain, löytynee vähintään ajan kanssa. lumbaj lumbaj lumbalaj, ajde ajde ajde! |
jPekka 07.01.2007 20:14:40 | |
---|
Asennus-CD:t on jossain, löytynee vähintään ajan kanssa. Asennuslevyjen softat tosin taisivat olla 1.0-versiota ja puolitoimivia, kurantimpaa kamaa taitaa löytää yhtä hakemistosta ftp://ftp.guillemot.com/old%20sound/old%20exe/ISIS/ DISIS on Driveri, PISIS on ohjelma. "Isn't the universe a wonderful place? I wouldn't live anywhere else."
Klezberg 07.01.2007 20:25:13 | |
---|
Asennuslevyjen softat tosin taisivat olla 1.0-versiota ja puolitoimivia, kurantimpaa kamaa taitaa löytää yhtä hakemistosta ftp://ftp.guillemot.com/old%20sound/old%20exe/ISIS/ DISIS on Driveri, PISIS on ohjelma. Näin on, mutta muistelen myös että joskus jouduin asentamaan ensin cd:ltä perusversion ja sitten päivittämään uudemmaksi. Olisiko sitten myöhemmin noista versioista tullut itseriittoisia? lumbaj lumbaj lumbalaj, ajde ajde ajde! |
jPekka 08.01.2007 09:40:48 | |
---|
Näin on, mutta muistelen myös että joskus jouduin asentamaan ensin cd:ltä perusversion ja sitten päivittämään uudemmaksi. Olisiko sitten myöhemmin noista versioista tullut itseriittoisia? Ainakin itse muistelen, etten olisi Isis-käytön viimeisinä vuosina (ja Win98:nhan joutui asentamaan täysin uudelleen keskimäärin kerran puolessa vuodessa) pahemmin asennuslevyihin koskenut. Jos haluaa käyttää muita levyillä olevia softia, ne joutuu tietysti asentamaan erikseen. "Isn't the universe a wonderful place? I wouldn't live anywhere else."
SiwamieS 08.01.2007 14:07:28 | |
---|
Minäkin ostin toimivana käytöstä poistetun Isiksen pilkkahintaan torilta kun aattelin halvalla päästä kotistudioinnin makuun.. Itse pci-kortin liitännät toimii, mutta breakoutboxin kautta en saanut koneelle asti kuin rätinää ja pauketta. Hyviä vinkkejä? Tuomitsin boksin hajonneeksi ja Isis on tällä hetkellä kaapissa tarpeettomana.. hmm. I wanna see movies of my dreams |