Olen juuri aloittelemassa musiikin tekemisen/äänittämisen ja pitäisi ostaa di-boksi. Olisiko asiantuntevia suosituksia/ehdotuksia ja jos viitsisitte myös kertoa, minkälaista äänikorttia kannattaa käyttää kotona, lähinnä omaksi huviksi tehtäviin äänityksiin, olisin erittäin kiitollinen. :D W|-|@t w0uL|) JeSU5 |)0 |
Mä suosittelen ostamaan tietty kalleimmat ja parhaimmat, joihin raha riittää. Lynxin, tai Creamwaren kortti (mul ois myynnissä, vink vink). Jos taas puhutaan järjen rajoissa, niin suosittelen ostamaan Line6:n toneportin ja unohtamaan erillisen DI:n, ellet sitä jossain muussa yhteydessä tarvitse. DI:ksi mä suosittelen Palmer PDI-02, vähän halvemmista BSS AR133 ja budjettikamasta Behringer DI100. OSTAKAA CREAMWAREN SCOPE -ÄÄNIKORTTI EDULLISESTI! |
Mä suosittelen ostamaan tietty kalleimmat ja parhaimmat, joihin raha riittää. Lynxin, tai Creamwaren kortti (mul ois myynnissä, vink vink). Jos taas puhutaan järjen rajoissa, niin suosittelen ostamaan Line6:n toneportin ja unohtamaan erillisen DI:n, ellet sitä jossain muussa yhteydessä tarvitse. DI:ksi mä suosittelen Palmer PDI-02, vähän halvemmista BSS AR133 ja budjettikamasta Behringer DI100. Ai, mulla on Behringer Ultra-DI DI20. Mä oon siihen tyytyväinen. Kaksikanavainen. Money for nothin' and chicks for free |