M-Sävel 24.12.2009 13:18:20 (muokattu 24.12.2009 21:44:37) | |
---|
Terve! Olen nauhoittanut hiirellä tempoon muutoksia FL Studio kasilla. Haluan nyt kuitenkin temmon takaisin siihen, mitä se oli - 130 BPM - mutta sitä ei saa vaikka laitankin oikean hiirennapin kautta "Init song with this position". Muutokset eivät näy "Event editorissa". Miten saan temmon takaisin alkuperäiseen arvoonsa koko biisin matkalla? "Kova kulkemaan!" |
lindo 24.12.2009 21:16:42 | |
---|
Klikkaa tempoa oikeella ja Edit events, ja sitten niinkin yksinkertaisesti ku Ctrl+A (select all) ja delete. Sitten vaan säädät tempon oikeeksi perinteisesti. Rok rok |
M-Sävel 24.12.2009 21:43:46 (muokattu 24.12.2009 21:56:27) | |
---|
Joo tuota minä yritin, mutta kuten sanoin, niin Edit events -paikka on ihan tyhjä (siellä ei näy temmon muutoksia). Ei siis auta tuo kaiken valitseminen ja deletointi, kun siellä ei ole mitään! :| . Mitähän tässä sitten? Mihin ihmeeseen se on tallentanut nuo temmon muutokset? RATKENNUT. Valitsin erään VISTIN (VSTi) käyttöön (jonka ollessa päällä olin tempoa säätänyt...) ja sitten klikkasin FL:n temponsäätökohtaa ja Edit events niin tadaa: siellähän näkyi temmon säädöt! :D "Kova kulkemaan!" |
lindo 25.12.2009 00:49:14 (muokattu 25.12.2009 14:08:03) | |
---|
M-Sävel: Valitsin erään VISTIN (VSTi) käyttöön (jonka ollessa päällä olin tempoa säätänyt...) ja sitten klikkasin FL:n temponsäätökohtaa ja Edit events niin tadaa: siellähän näkyi temmon säädöt! :D Hehee. Hyvä että ratkesi :) EDIT: Tuon on siis bugi FL studiossa, koska kun tempo > edit events vaikuttaa koko biisiin, niin kyllähän sen pitäisi näkyä aina kun tempoa editoi, eikä vaan sillon kun on tuo tietty sointin valittuna. Rok rok |