6ry9yr3lu 24.05.2025 14:14:34 | |
---|
Audient iD22-äänikorttini konkat(?) suhisee. Toinen etunen on myös pimeänä. Tietäiskö joku jonkun pajan Helsingissä joka osais korjata tuollaisen, vähintäänkin konkkien osalta? |
mpekkanen 24.05.2025 16:22:40 | |
---|
En tiedä, missä noita voi Helsingissä korjata kun en asu siellä suunnilla... Tuli vaan mieleen, että monesti tuollaiset sepät ottaa 50€/h, että usein edullisempaa elektroniikkaa ei kannata korjata, vaikka vika itse ei olisi kuin muutaman euron osassa. |
Solex 24.05.2025 19:54:06 | |
---|
Päivää, työskentelen Audientin maahantuojalla huoltomiehenä. Analogisen signaalitien konkkaongelmia on ollut jonkin verran aikaisemmissa tuotantoerissä. Juurisyyt ovat vain valmistajan tiedossa, mutta ymmärtääkseni ovat sen korjanneet. Audientin varaosat ovat hyvinkin kohtuuhintaisia. Me olemme näissä tilanteissa vaihtaneet koko Input-osion piirilevyn, se ei ole kovin kallis. Korjaustapa on huomattavasti edullisempi kuin komponenttitasolla konkkien vaihtaminen. Laita minulle pikaviestiä niin järkkään sinulle varaosana Input-osion piirilevyn - en halua tässä kertoa suoraan julkisesti hintaa mutta totean että se on vähemmän kuin 50e ALV 0%- Basso on jalo soitin |
6ry9yr3lu Eilen 20:39:47 | |
---|
Solex: Päivää, työskentelen Audientin maahantuojalla huoltomiehenä. Analogisen signaalitien konkkaongelmia on ollut jonkin verran aikaisemmissa tuotantoerissä. Juurisyyt ovat vain valmistajan tiedossa, mutta ymmärtääkseni ovat sen korjanneet. Audientin varaosat ovat hyvinkin kohtuuhintaisia. Me olemme näissä tilanteissa vaihtaneet koko Input-osion piirilevyn, se ei ole kovin kallis. Korjaustapa on huomattavasti edullisempi kuin komponenttitasolla konkkien vaihtaminen. Laita minulle pikaviestiä niin järkkään sinulle varaosana Input-osion piirilevyn - en halua tässä kertoa suoraan julkisesti hintaa mutta totean että se on vähemmän kuin 50e ALV 0%- Laitoin privaa, jättebitte! |