Uskaltaiskoha tällänen 16 vuotias soittimenrakentajanalku tonne kurssille pelkillä peruskoulun puukäsittelytaidoilla? kitaraa vähän yli vuoden soittanu. Kerran oon tallamikin vaihtanu omaan kitaraani ja siihen jää mun kitaran rakenteen osaaminen. Kiinnostusta ois kyllä villisti mutta arveluttaa et kannattaako maksaa jos saa paskaa syntymään :D Onko kellään arviota paljonko telecasterin osat maksais? jos sähkö-osia ei lasketa? Mulla oli Rovaniemen kitaranrakennuskurssille mennessä puutyötaidot olleet koetuksella edellisen kerran yläasteella seiskaluokalla, josta siitäkin oli vierähtänyt aikaa jo... noh, en osaa laskea, mutta yli kymmenen vuotta joka tapauksessa. Ihan kelpo soitin tuli ensimmäisestäkin. En tiedä mimmoinen kurssi on teillä päin, mutta omien kokemusteni perusteella tsemppaan menemään mukaan. Eduksi tietty on, jos muistaa miten päin ruuvimeisseliä pidetään kädessä, mutta senkin voi toisaalta kysäistä asian tullessa ajankohtaiseksi joltakulta toiselta kurssilaiselta tai opelta, jos on tarvis. Tärkeintä hommassa lienee maltti, tarkkuus ja kärsivällisyys, ne puutyötaidot kyllä kasvaa siinä sitä myöten kun soittopeli edistyy. "Oh my dog...
Oh Long John...
Oh Long Johnson...
Oh Don Piano...
Why I eyes ya...
All the live long day." -kissa |