Aihe: Supisuomalainen SG valmis..
1 2
Tympee Huttunen
14.11.2005 22:38:03 (muokattu 14.11.2005 23:03:44)
Pleksistä en tykännyt, muuten ihan nätti kepukka.
Enkä myöskään tiedä kuka on KentH Armstrong :)

Pleksi ei kyllä makuuni myöskään. Miten olisi ruusupuunruskea? Voiko tuollaista tehdä ruusupuusta?

Innostuin ajatuksesta ja tein pikapikaa photarilla kuvan perusteella:) Jos loukkaa tekijää tms. otan kuvan heti pois:

http://muusikoiden.net/dyn/members/331.jpg
Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti?
Jarrari
14.11.2005 23:24:08
Hieno. Pleksin olisin tässä mustassa värissä vaihtanut peilimäiseksi, mustaksi tai jättänyt kokonaan pois. Nuo mikit sopivat tuohon paremmin, kuin ne, joissa on se läppy päällä. Ja tuon Suomi Leijona -merkin olisin jättänyt väliin tuolta lavasta.. Mutta muuten aivan mahtava
Tympee Huttunen
14.11.2005 23:31:28
Ja tuon Suomi Leijona -merkin olisin jättänyt väliin tuolta lavasta.. Mutta muuten aivan mahtava

Suomi-merkki on ihan hieno. Ihmisten pitäisi ehkä enemmän sitä käyttää, ettei sitä natsismiin tms. liitettäisi. Itselläni on myös yhdessä kitarassa lavassa.
overthewall
15.11.2005 10:13:17
Suomi-merkki on ihan hieno. Ihmisten pitäisi ehkä enemmän sitä käyttää, ettei sitä natsismiin tms. liitettäisi.

Haha. Ei voi sitä oikein muuhunkaan liittää jos vaikka Korsossa sattuu kaljupäisen suomileijonapaitaisen äijän tapaamaan.
Tympee Huttunen
15.11.2005 10:35:08
Haha. Ei voi sitä oikein muuhunkaan liittää jos vaikka Korsossa sattuu kaljupäisen suomileijonapaitaisen äijän tapaamaan.

No niinhän se menee.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)