Aihe: Soitinrakennuskurssit
1
Tietynlainen
04.07.2009 16:16:10
Eli kokemuksia ja keskustelua kursseista. Tänne voi myös ilmoittaa jos tietää jostain kurssista.

Minä olen vähän ajatellut että tollanen kurssi voisi olla paikallaan. Tietääkö kukaan sähkökitaran tai -basson rakennuskurssia Turusta?
Little Savage
06.07.2009 01:22:38
Kannattaa tutustua paikallisen työväenopiston kurssi tarjontaan.
ÄÄ TÄKÄ TÄKÄ TÄKÄ TÄÄ.
Tietynlainen
06.07.2009 18:48:31
http://www.tkukoulu.fi/~tsuto/ Tuolta en ainakaan löytänyt muita soitinrakennuskursseja kuin viulu ja shamaanirumpu. :(
Olen sellainen, mutten kuitenkaan tuollainen. Taidanpi olla sitten tietynlainen.
sartzan
06.07.2009 19:05:47
Turun suunnalla näyttäisi olevan myös Auralan kansalaisopisto, joskaan en löytänyt sieltäkään soitinrakennuskurssia. Mutta työväenopistoihin ja kansalaisopistoihin voi usein jättää kurssitoivomuksia vaikka opiston sähköpostiin, ja monesti pyrkivät toivomuksia mahdollisuuksien mukaan toteuttamaan mikäli kiinnostusta löytyy. Kannattaa siis olla yhteydessä opistoihin ja kysellä mahdollisuuksia kurssin järjestämiseen, silloin ainakin tietävät, että kysyntää olisi.
"Oh my dog... Oh Long John... Oh Long Johnson... Oh Don Piano... Why I eyes ya... All the live long day." -kissa
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)