disere_santtu 03.10.2005 14:06:34 | |
---|
Vinkkiä mistä löytyisi vintagehenkistä kangaspäällysteistä johtoa tele ja stratoprojektiin? |
McNulty 03.10.2005 14:29:10 | |
---|
Vinkkiä mistä löytyisi vintagehenkistä kangaspäällysteistä johtoa tele ja stratoprojektiin? uraltone.com Minä etsiskelen mistä sais instrumenttikaapelia kangaspäällysteisenä. Ei varmaan mistään. "Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa)
ostetaan tremolo-pedaali halvalla (esim. EHX Pulsar... saa olla kolhittu kunhan toimii) |
SaBer 03.10.2005 14:33:04 | |
---|
uraltone.com Minä etsiskelen mistä sais instrumenttikaapelia kangaspäällysteisenä. Ei varmaan mistään. DiMarziolta saa valmiina johtoina, mutta ne maksaa aina paljon... "Kato bassoa soitetaan, muijaa hiplaillaan." -Sam Other |
McNulty 03.10.2005 15:57:03 | |
---|
DiMarziolta saa valmiina johtoina, mutta ne maksaa aina paljon... niin on niin... miulla on 2 marzion letkua ja 2 spectraflexin lakua... mutta haluaisin tehdä itse lisää noita jumper/patch-kaapeleita efektien väliin kun lauta on kasvanut sen verran. Nuo DiMarzion jumperit (kangaspäällysteisiä nekin) maksavat kuitenkin sen 10-15e/kpl... tyyristä hommaa mutta hyvin on nuo 5 kestänyt mitkä aikoinaan ostin. Saundi säilyy myös hyvänä eikä sellaiseen TBP-keskusteluun ole tarvinut ottaa osaa vaikka kaikissa efekteissä ei sitä olekaan. Hyvä piuha is the KEY! :) "Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa)
ostetaan tremolo-pedaali halvalla (esim. EHX Pulsar... saa olla kolhittu kunhan toimii) |
E.Q 04.10.2005 10:26:06 | |
---|
Täytyykin sanoa Mummolle että kutoo mulle jouluksi "johdonpäällysteen" ;?) K100#10 |
Botne80 04.10.2005 14:53:54 | |
---|
Mobilistit laittaa ajoneuvojen sytytysjohtojen päälle kengännauhaa(sitä littanan mallista). Päistä pätkät pois ja johdon voi pujotella sinne sisälle. Mahtaisko kitarapiuha mahtua? -isolla ja isosti- |